Dźwięk wydechu jest świetny , jak na 2.0T , kiedy delikatnie go traktowałem byl cichutki i komfortowy a gdy dępnąłem odezwal się gang przy którym TFSI to kosiarka do trawy , w pierwszej chwili zapytałem sprzedawcę czy to nasz silnik tak brzmi i czy nie jest to przypadkiem dźwiek z aktuatora

Co do wielkości auta 4-er subiektywnie wydaje się mniejsze na zewnątrz jak i wewnatrz od A5 coupe ale po sprawdzeniu wszystkich wymiarów okazuje się że jest odwrotnie

dł/szer/wys , rozstaw osi , wszystko jest w 4-er większe nieznacznie ,to prawda ale jednak , nawet miejsca na nogi z tyłu jest wiecej ( 4er ma 10l mniejszy bagażnik) .
Kolego alpin co do siedzeń sprawdź inne wersje , ja jechałem mpakietem i rzeczywiscie są sportowe ciasne , ale w luxury już jest wygodniej , bardziej kanapowo .
pavel1380 , też się nabijałem z tych rurek przy sprzedawcy

Zawieszenie przy mpakiecie było twarde , pewnie trzeba byłoby domówić to adaptacyjne ( coś jak ADS w A5 ) .
Moja racjonalna konfiguracja 4-er wyszła na poziomie 260 kpln ( navi , sportowy steptronic , mpakiet ) , mam pierwsze propozycje od brokerów na poziomie 220 kpln ( do produkcji na 2014 ) .
I wszystko byloby fajnie gdybym nie usiadł w F10
