Autor Wątek: Problemy z ASO. Zła diagnoza za która każą zapłacić.  (Przeczytany 1233 razy)

Offline Mathew95

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Mateusz
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Zachodnio-pomorskie
Odp: Problemy z ASO. Zła diagnoza za która każą zapłacić.
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 23, 2018, 12:42:14 pm »
Ogólnie koło sie zatacza. Wyczyszczę silnik który zaraz znowu przez branie oleju sie zanieczyścił. Naprawie problem brania oleju i wydam 16tys zł a nie wiadomo na ile czasu bedzie okej... aż dziwie sie ze mozna wypuścić cos takiego na rynek i nie ponieść za to odpowiedzialności😞🤔

Offline awo666

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 126
  • Miasto: EPWA
  • Oznaczenia Silnika:: Q7 3.0 TFSI Sportmile
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Avant
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Problemy z ASO. Zła diagnoza za która każą zapłacić.
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 23, 2018, 13:27:02 pm »
Problemem jest podejście EU do sprawy.
Normalnie USA dba o swój rynek i jak może to od razu karę dowala takiemu VAG.

U nas ani lokalne służby pro-konsumenckie ani służby EU nie potrafią docisnąć producenta i wymusić takich napraw.

To trochę tak jak z wtryskiwaczmi w dieslach parę lat temu. Ludzie wydają majątki na naprawy i dopiero po mega dymie VAG zrobił akcję serwisową.

Tu powinno być tak samo - wada produktu, powinna być naprawiana z winy producenta i tyle.

Podobnie jest w najnowszych SQ7 - problemy z klockami co piszczą jak najęte po 2k-3k km.
W DE i US na forach ogromne ilości ludzi potwierdza te same problemy.
Mogę się założyć że najpierw w USA będzie TSB i akcja serwisowa a w EU oleją sprawę :-(
W USA są przypadki że dealerzy wymieniają na nowe albo nawet ceramiczne byle obłaskawić klienta.
W EU a zwłaszcza w PL tak nie będzie :-(

Dopiero jakiś mega duży pozew zbiorowy zmusiłby VAG do normalnego podejścia.

CB już nie używam, Volvo i Audi dalej lubię - ale tylko PB.
Ewolucja wg. Audi: A7 3.0 TFSI 398hp -> -> A5 265hp -> Q7 3.0 TFSI 406hp

Offline Driven22

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Grzesiek
  • Oznaczenia Silnika:: 1,8 TSI 177 KM
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Problemy z ASO. Zła diagnoza za która każą zapłacić.
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 24, 2018, 10:27:20 am »
Jeżeli żłopie Ci tyle oleju to samo czyszczenie mija się z celem. Pogadaj z Łukaszem- 16 tysi to z czapy wzięta kwota. Puki nie zrobisz pierścieni to nie ma sensu tego czyścić bo przy tej ilości i tak będzie syf za chwile no reszta czyli kat też przecież w dupę dostanie.

Offline MarcinS5S5

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Marcin
  • Oznaczenia Silnika:: 4.2 V8
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świętokrzyskie
Odp: Problemy z ASO. Zła diagnoza za która każą zapłacić.
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 16, 2018, 11:38:59 am »
Jedz do ktoregos szanujacego sie tunera  i Ci ogarnie temat... w ASO to sie znaja na wymianie baterii w pilocie i dolaniu plynu do spryskiwaczy ;)

Offline andyvip

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 255
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Andrzej
  • Miasto: Kraków
  • Oznaczenia Silnika:: CDNC
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Problemy z ASO. Zła diagnoza za która każą zapłacić.
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 17, 2018, 19:55:24 pm »
Jak ci wypada zapłon na 2 cylindrze przy takim poborze oleju to spróbuj wyczyścić lub wymienić świecę zapłonową. Będziesz miał chwilę spokoju. Po prostu ją zarzuca olejem. Remont ok. 4-6 tys. I masz radość z jazdy. No chyba że masz problem z rozrządem. Ale to do sprawdzenia.
Poszukaj kolegi kixi chyba.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15