Autor Wątek: Kontrolka SIlnika  (Przeczytany 152 razy)

Offline simple1.1

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Automat
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Lubelskie
Kontrolka SIlnika
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 17:46:07 pm »
Panowie wciągu ostatnich dwóch tygodni wyskoczyły mi te błędy. Zaświeciła się kontrolka silnika, zczytałem błąd wyskoczyła świeca żarowa. Tydzień później wyskoczył mi 2 błędy, które wklejam poniżej, usunąłem je. Dzisiaj znowu zaświeciła się kontrolka silnika. Jakieś rady?


2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

4807 - Układ recyrkulacji spalin
          P0401 00 [232] - natężenie przepływu za małe
          MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 30
                    Przebieg: 228387 km
                    Data: 2018.04.05
                    Czas: 10:27:03

                    Prędkość obrotowa silnika: 1391.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 38.4 %
                    Prędkość pojazdu: 74 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 85 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.240 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 1316.0 /min
                    Prędkość pojazdu: 41.41 km/h
                    Air Ctl m Gov Dvt: -187.3 mg/stroke
                    AFS dm: 115.0 kg/h
                    Inj Ctl q Curr: 12.02 mg/stroke
                    Ciśnienie doładowania: wartość rzeczywista: 1153 hPa
                    temp. zasysanego powietrza: 34.8 °C

4987 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)
          P0674 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 228107 km
                    Data: 2018.04.01
                    Czas: 14:42:59

                    Prędkość obrotowa silnika: 872.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 34.5 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 10 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 8 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 960 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 12.000 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 872.5 /min
                    Prędkość pojazdu: 0.00 km/h
                    Napięcie w instalacji elektrycznej - zacisk 30: 11960 mV
                    Temperatura płynu chłodzącego: 10.2 °C
                    Status rozgrzewania świec żarowych-Bit 0: 00000000
                    Status rozgrzewania świec żarowych-Bit 8: 00000000
                    Glw Plg r LVS Ps: 22.55 %
                    temp. zasysanego powietrza: 8.8 °C


Kody gotowości: 1 1 0 0 0

Offline Nasti

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Oznaczenia Silnika:: CAPA
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Europa
Odp: Kontrolka SIlnika
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 13, 2018, 12:53:36 pm »
Przepustnica do czyszczenia i kolanko i z tego co widać raczej swieca padła ewentualnie problem z kablem od świec ale raczej swieca

Offline Nasti

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Oznaczenia Silnika:: CAPA
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Europa
Odp: Kontrolka SIlnika
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 13, 2018, 12:55:51 pm »
Przy okazji to zdjął bym caly kolektor i wyczyścić razem z klapami  ja tak robię raz w roku dla zasady i problemu z kontrolną silnika nie mam

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15