Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Elektryka / Odp: Jak poprawnie naładować akumulator w Audi A5?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rsha dnia Grudzień 16, 2017, 21:49:18 pm  »
2
Kupujemy Audi A5 / S5 / RS5 / Odp: Audi A5 1.8 TFSI 2012/2013
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kubik321 dnia Grudzień 16, 2017, 20:14:10 pm  »
Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, i pomoc. Owy samochód zakupiłem.
3
Elektryka / Jak poprawnie naładować akumulator w Audi A5?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez master dnia Grudzień 16, 2017, 18:39:52 pm  »
Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post.
Posiadam A5 z 2015 roku z silnikiem 1.8 TFSI.
Zakupiłem kilka dni temu CTEK MODEL MXS 5.0 i chciałbym przystąpić do naładowania i regeneracji (jeśli sterownik CTEK coś wykryje) mojego aku.
Czy cała sprawa sprowadza się do podłączenia ładowarki do miejsc zlokalizowanych pod maską?
Czy muszę wyciągnąć akumulator? Nie posiadam instrukcji do tego modelu, zagubiłem.
Czy jeśli podłączę pod wyjścia pod maską, to żadnych błędów nie powinno być, innymi słowy - aku powinno się normalnie naładować?

Pozdrawiam.
4
Silniki benzynowe / Odp: Niepokojące objawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez benek19821 dnia Grudzień 16, 2017, 17:29:27 pm  »
Chyba pojadę na sprawdzenie do ASO. Tylko pytanie czy oni są w stanie postawić poprawną diagnozę?
5
Silniki benzynowe / Odp: Niepokojące objawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez benek19821 dnia Grudzień 16, 2017, 17:26:58 pm  »
Auto zostało sprowadzone od 1 właściciela z Niemiec jest bezwypadkowe ma obecnie 163tys przejechane przy kupnie serwis potwierdził historię z książki którą posiadam. Pytałem się to nie było żadnych poważnych napraw tylko standardowe przeglądy serwisowe. W systemie longlife. Auto po osiągnięciu temp zachowuje się normalnie przyspiesza dobrze na sporcie. Nawet nie świeci się kontrolka check engine.
6
Nadwozie / Odp: Po wymianie drzwi nie działa poprawnie domykanie szyb
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MarcinOslo dnia Grudzień 16, 2017, 17:01:36 pm  »
Mozna recznie troszke opuscic szybe na prowadnicach podnosnika szyby.
7
Silniki benzynowe / Odp: Niepokojące objawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Driven22 dnia Grudzień 16, 2017, 16:48:32 pm  »
Masakra  - koszty ogromne - przy dwóch wariatorach to przecież drugi silnik można kupić.  Masz kabelek VCDS ? Może niech się wypowiedzą spece na forum -nie wiem jak dokładnie w tym silniku ale- wejdź w silnik /bloki pomiarowe i sprawdź synchronizację rozrządu a dokładniej kąty synchronizacji rozrządu. Jakie masz tam wartości ? powinny oscylować w okolicach 0 (będzie skakało  ale powinno być +- dziesiąte części) . Silnik poza tym w pełni sprawny? Nie było wcześniej kolizji zaworów, naprawy itp akcji ?

Można pogrzebać też w necie jest sporo osób z podobnymi problemami nawet tego typu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3357302.html#16574923
Może ktoś z kolegów pomoże lub podrzuci namiar na kogoś kto uczciwie zdiagnozuje problem. Tu głupia decyzja kosztuje parę tys zł. Ew. rzuć temat na bratnim forum A4-Klub.
8
Nadwozie / Po wymianie drzwi nie działa poprawnie domykanie szyb
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robertA5 dnia Grudzień 16, 2017, 16:35:22 pm  »
Witajcie,


Po wymianie drzwi nie działa poprawnie domykanie szyby. W drzwiach pasażera w momencie pociągnięcia za klamkę, szyba opuszcza się o ok 1cm, w drzwiach kierowcy ledwo co tak, żeby nie zaczępiło o uszczelkę,

wiązki, moduły, silniki, podnośniki zostały przełożone ze starych drzwi.

Da się to jakoś ogarnąć>
9
Silniki benzynowe / Odp: Niepokojące objawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez benek19821 dnia Grudzień 16, 2017, 16:11:47 pm  »
Pytanie jak można zdiagnozować czy wariatory są dobre  mówimy tutaj o kosztach ponad 2000zl netto za 1 wariator bo występuje z wałkiem  . Czy w ASO są w stanie postawić poprawną diagnozę? No i pytanie czy nie zacząć od wymiany tych zaworkow z sitkiem koszt około 210zlza szt. Wyczytałem że rano gdy pojawiają się objawy nierównej pracy odpiąć kostki z czujników wałków rozrządu i uruchomić auto jeżeli nie będzie objawów trzęsienia to mogą być uszkodzone te zaworki.
10
Silniki benzynowe / Odp: Niepokojące objawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Driven22 dnia Grudzień 16, 2017, 15:57:26 pm  »
A już myślałem że ten sam warsztat co bebrał się z moim 1.4 tsi w Octavii. Niestety mogą mieć rację, wiąże się to z kolejnymi kosztami, od nowa rozbieranie i koszt samego wariatora. Trzeba to jednak możliwie potwierdzić. Sugerowałbym, żeby w tym przypadku warsztat dokonał zakupu wariatora (oczywiście po potwierdzeniu ceny części- bo koszty niskie nie będą -  wtedy oni odpowiadają za "skuteczną naprawę") . Żeby nie było sytuacji a'la "będzie Pan zadowolony" że kasa wzięta , części wymienione tylko diagnoza nie trafiona i brak rezultatów.
Z ciekawostek: przy 1.4 TSI (tam takie kwiatki wychodziły większości użytkownikom)były dwa sposoby zamówienia tych samych części za połowę pieniędzy a nawet mniej. Kompletny rozrząd wraz z wariatorem oczywiście w oryginale w ASO można było kupić jako kolejne podzespoły tak jak tu kolega wymienił i wychodziło to około 2600 zł. Drugi sposób o którym ASO nie mówiło klientom a wyszło przez przypadek było zamówienie kompletnego "zestawu naprawczego" składającego się dokładnie z tych samych części pod jednym numerem katalogowym za kwotę chyba 890 zł... W zeszłym roku było o tym dość głośno m.in na octaviaclub. Ja niestety dowiedziałem się o tym kilka dni po naprawie silnika gdzie sam wariator kosztował  mnie około 1500 zł (a cały zestaw z nim jak się okazało można było kupić za niecałe 900 zł w ASO w oryginale). Dlatego warto pytać i szukać, żeby potem nie pluć sobie w brodę. Daj znać po naprawie jak to Ci wyszło i czy wszystko działa jak należy.
Strony: [1] 2 3 ... 10