Autor Wątek: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi  (Przeczytany 9517 razy)

Offline Alexa5

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miasto: Kielce
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Świętokrzyskie
Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« dnia: Luty 17, 2015, 18:37:46 pm »
Witam, co myślicie o tym oleju, olej spełnia normę VW 502 00 , być może przy zalaniu tym olejem spalanie oleju byłoby niższe niż przy castrolu 5w30.

http://liquimoly.strefamarek.allegro.pl/liqui-moly-9068-synthoil-high-tech-5w-50-5l.html
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2015, 19:14:34 pm wysłana przez Alexa5 »

Offline slawek72

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1776
  • Imię: Sławek
  • Miasto: Jaworzno
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0tfsi, F31 335d
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2015, 19:22:54 pm »
Absolutnie nie, no chyba że mieszkasz w Afryce albo upalasz, co najwyżej W40, a najlepiej 0W40, 5W40 lub 0W30 pełen syntetyk , firm sprawdzonych kilka się znajdzie m.in L.M, Millers, Motul, Valvo, Amsoil
"You want an oil that is as thin as possible but as thick as necessary"

Offline Alexa5

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miasto: Kielce
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Świętokrzyskie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2015, 20:29:29 pm »
 proszę o informacje co może się stać negatywnego, bo olej spełnia norme z instrukcji vw 502 00, myślałem ,że jeżeli będzie gęstszy to silnik będzie go mniej zużywał, obenie mam zużycie na poziomie 0,6 litra na 1 tys. km.

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3013
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CPMA
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 17, 2015, 20:41:15 pm »
Poczytaj sobie tematy o nadmiernym spalaniu oleju w 2.0tfsi,chyba cię czeka grubsza robota jak chcesz wyeliminować ten problem.

Offline Alexa5

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miasto: Kielce
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Świętokrzyskie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2015, 22:06:47 pm »
aż tak bardzo mi to nie przeszkadza, 0,6 l na 1 tys.  km  to nie jest szczególnie dużo, ale jeżeli po zmianie na 5w50 miałbym np. 0,3 l to byłoby już fajniej.

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2015, 22:45:17 pm »
Nic Ci nie pomoze, zuzycie jest tragiczne rozpieprzysz ten silnik.
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline slawek72

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1776
  • Imię: Sławek
  • Miasto: Jaworzno
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0tfsi, F31 335d
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2015, 22:47:15 pm »
aż tak bardzo mi to nie przeszkadza, 0,6 l na 1 tys.  km  to nie jest szczególnie dużo, ale jeżeli po zmianie na 5w50 miałbym np. 0,3 l to byłoby już fajniej.

Spoko, można i tak , w końcu 0.6l to nie litr  ::), coś mi się wydaje ze ilość podobnych zapytań zacznie się zwiększać i to wprostporcjonalnie do ilości zakupionych samochodów "okazji" W końcu A5 moża już kupić od +/- 50tyś   8) .
"You want an oil that is as thin as possible but as thick as necessary"

Offline rodos

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1386
    • Status GG
  • Imię: arek
  • Miasto: kolo wroclawia
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0tdi 306.8km
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 18, 2015, 00:24:34 am »
Ja osobiscie juz bym robil auto jak by przekroczylo 0.3l na 1tys km bo to juz na 10 tysiecy (czas od zmiany do zmiany oleju) np u mnie dolewka 3l to jest duzo moim zdaniem czyli u Ciebie 0.6l zmieniasz pewnie co 15 tys czyli mamy przez caly okres dolewania 9L czyli 2 razy bys wymienil caly olej w silniku to po co go wymieniac skoro jest praktycznie caly czas wymieniany co 7.5tys km myslisz ze pomoze cos inny olej jak masz wadliwy silnik?Nie chce nic wrozyc ale z czasem bedzie bral coraz wiecej cudow nie ma wiec lepiej jedz do mechanika zrob stage 2 poki beda jeszcze mniejsza koszta bo z czasem one wzrosna po co pchac kolejne 5 tys zl jak moze teraz je zaoszczedzic?:)
306.8km-639.4nm

Offline Radson80

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1428
  • Rocznik Auta: 2014
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 18, 2015, 08:27:01 am »
Zbędny temat czy zmiana oleju na inny spowoduje jego mniejsze spalanie...

Offline Alexa5

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miasto: Kielce
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Świętokrzyskie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 18, 2015, 14:06:58 pm »
ja akurat robię 7-8 tys. km rocznie. Ostatecznie zdecydowałem,że zaleje Motul 8100 X-Cess 5w40 i zobaczymy czy cos się zmieni.
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2015, 22:36:40 pm wysłana przez Alexa5 »

Offline MSKPU

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Miasto: Stolica
  • Oznaczenia Silnika:: CDNC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 19, 2015, 11:34:12 am »
Zbędny temat czy zmiana oleju na inny spowoduje jego mniejsze spalanie...


Nie zgodzę się z tym , w moim pewnym youngtimerze przejście z TWS a na Motula zmniejszyło zużycie oleju , w innym aucie 1.6 benzyna z 160.000km na karku zmiana oleju z zalecanego przez fabrykę i stosowanego od nowości na Liqui Moly zlikwidowała poranne chwilowe stukanie ( na mrozie ) hydro regulatorów , w A5 2.0tfsi 2012r. przy 15.000km fabryczny olej ubył o jedną kreskę na MMI, po zmianie na Liqui Moly od zmiany do zmiany co 15.000km cały czas stan max.

Offline wojciechl

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 166
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 19, 2015, 11:38:13 am »
Ale nie mówimy tu o zmniejszeniu zużycia oleju przy pełnosprawnym silniku, a o zmniejszeniu zużycia oleju czego przyczyna jest wada fabryczna tego silnika. Tak więc rozwiązania trzeba szukać u przyczyny problemu a nie w zmianie oleju

Offline LUKI

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Łukasz
  • Miasto: Clonmel
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Europa
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 19, 2015, 16:39:22 pm »
Tu masz chyba kompletną informacje o spalaniu oleju o zmianie na inny (czy pomoglo czy nie). Informacje o stage 1 i 2. Radzę poczytać wszystko od deski do deski zanim coś postanowisz. A 5w50 to już sobie w ogóle wybij z głowy jak nie chcesz rozpieprzyc silnika. Poza tym liqui moly jest mnóstwo podróbek. Raz zalalem do A4 B6 1.8t był jak czerwono-brązowy płyn i kapał z bagneta.
Jak już to Miilers lub MOTUL 5w40

http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi
http://www.spalacz.pl/zmiana-castrol-edge-5w30-na-millers-xfs-5w40
http://www.spalacz.pl/olejowe-stage-1-dla-silnika-audi-20-tfsi
http://www.spalacz.pl/pierwsza-jazda-na-oleju-millers-xfs
http://www.spalacz.pl/ubytek-oleju-millers-xfs-w-silniku-audi-20-tfsi
http://www.spalacz.pl/dolewania-oleju-ciag-dalszy-20-tfsi-audi-a4
http://www.spalacz.pl/o-oleju-silnikowym-kolejnych-slow-kilka
http://www.spalacz.pl/olejowe-perypetie-silnika-20-tfsi-w-audi-a4
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2015, 16:41:30 pm wysłana przez LUKI »

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3013
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CPMA
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 19, 2015, 17:42:30 pm »
Pierwszy artykuł powstał przy mojej pomocy.

Offline MSKPU

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Miasto: Stolica
  • Oznaczenia Silnika:: CDNC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Liqui Moly 5W50 z normą VW 502 00 do 2.0 tfsi
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 19, 2015, 20:41:00 pm »
Poza tym liqui moly jest mnóstwo podróbek. Raz zalalem do A4 B6 1.8t był jak czerwono-brązowy płyn i kapał z bagneta.
Jak już to Miilers lub MOTUL 5w40


Każdego oleju jest mnóstwo podróbek ,a w szczególności na alledrogo.
Wystarczy poszukać w necie ofert zakupu zużytych butelek po oleju lub opakowań po częściach , zaprzyjażniony mechanik mówi że płacą od 5zł wzyż za opakowanie...
Ja Liqui Moly kupuję bezpośrednio od dystrybutora na Polskę , tak samo robiłem przy Motulu.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15