Autor Wątek: Oszustwo sprzedajacego.  (Przeczytany 3342 razy)

Offline guma88

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Opolskie
Oszustwo sprzedajacego.
« dnia: Wrzesień 17, 2016, 22:26:06 pm »
Witam mam pytanie co bym mogl zrobic w tej sprawie o tuż przed rokiem kupilem a5 sportback 2012r autko fajnie chodzi sprawdzilem je pod wzgledem jakiegos dzwona czy cos I bylo ok ale to co napisal sprzedajacy w ogloszeniu ze auto ma webasto bi xenon skretny doswietlanie zakretow  ale tego po prostu nie ma podlanczalem pod komputer u znajomego mechanika I mi o tym powiedzial I co bym mogl zrobic z tym faktem zaznaczam ze juz prawie rok minol od kupna auta. Czy moge zadac od sprzedajacego zadośćuczynienia czy dac sobie spokój? Pozdr

Offline regand

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • Imię: Albert
  • Miasto: Wroclaw
  • Oznaczenia Silnika:: CYNB
  • Rocznik Auta: 2017
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: Oszustwo sprzedajacego.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 18, 2016, 09:24:18 am »
Masz kopie ogloszenia? W umowie sprzedazy pewnie nie spisaliscie wyposazenia?

Offline guma88

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Opolskie
Odp: Oszustwo sprzedajacego.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 18, 2016, 10:45:57 am »
No nie wpisalismy w umowe  wyposażenia ale mam zapisane ogloszenie I tam po wypisywal co auto niby ma a jak sie okazalo lipa I nie jest to prywat sprzedawca tylko gosciu auta sprowadza I wydaje mi sie ze dobrze wiedzial co wpisuje w ogloszenie .

Offline dpr

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 347
  • Imię: Damian
  • Miasto: Szczecin
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0 TDi
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Zachodnio-pomorskie
Odp: Oszustwo sprzedajacego.
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 20, 2016, 18:31:09 pm »
Po roku czasu ? Zapomnij...

Offline kuster

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
    • http://mauer-kredyty.pl/kontakt
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Oszustwo sprzedajacego.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 22, 2016, 19:14:29 pm »
Może zapytaj prawnika, moze będzie się to dało jakoś udowodnić

Offline jedrekx

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Jędrzej
  • Miasto: Bydgoszcz
  • Oznaczenia Silnika:: CDUD
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sedan
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Oszustwo sprzedajacego.
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 23, 2016, 09:27:26 am »
serio dopiero po roku zauważyłeś, że nie masz webasto? Matko Boska... ludzie załamujecie mnie.
Były: Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi, Mini Cooper S 1.6 198 PS & Audi A3 Sportback 2.0 TDI S-line, Audi A5 Coupe 2.0 TDI S-line
Są: Audi A6 3.0TDI Quattro & Audi A4 Cabrio 1.8T S-line
Będzie: kolejne Audi :)

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2986
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CPMA
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Oszustwo sprzedajacego.
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 23, 2016, 09:52:26 am »
Czyli raczej webasto było zbędne.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15