Autor Wątek: Charakterystyczne stuki odczuwalne w układzie kierowniczym.  (Przeczytany 1112 razy)

Offline Frunken

• Początkujący
  • *
  • Imię: Konrad
  • Miasto: Opoczno
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0 TDI 240 km
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Charakterystyczne stuki odczuwalne w układzie kierowniczym.
« dnia: Kwiecień 02, 2017, 15:59:31 pm »
Witam, mam dosyć nietypowy problem, może ktoś się kiedyś spotkał z podobnym.

Zaczęło się od delikatnych stuków odczuwalnych w układzie kierowniczy miej więcej w tym samym położeniu kierowniczym(delikatne stuknięcie) . Czy to kręcąc w prawo czy w lewo. Postawiłem na maglownice i okazało się, że faktycznie były luzy na listwie. Została zregenerowana, 2 miesiące spokoju i objawy powróciły. Została ponownie wymontowana, brak luzów, tylko została wymieniona jedna cześć, jakiś plastik w maglownicy, nie znam się więc nie napiszę jak to się nazywa. Ale profilaktycznie, bo wizualnie nie trzeba było tego wymieniać. po zmontowaniu okazało się, że jest ok, brak stuków. Minął miesiąc i problem kolejny raz wrócił.

Zaznaczę ważną rzecz, że kiedy auto jest odpalone po dłuższym czasie, np rano problemu nie ma, dopiero po przejechaniu min 40 km. Więc podejrzewam, że temperatura ma tu znaczenie.

Będę wdzięczny za pomoc
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2017, 16:03:42 pm wysłana przez Frunken »

Offline Xpower277

• Początkujący
  • *
  • Imię: Tomek
  • Miasto: Wolomin
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Charakterystyczne stuki odczuwalne w układzie kierowniczym.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2017, 01:14:09 am »
Kolego poradziłeś sobie z tym? Mam ten sam problem. Czuć te stuki na kierownicy. Ja postawiłem na kolumnę kierownicza ale nie jestem pewnie