Autor Wątek: Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI  (Przeczytany 842 razy)

Offline andrewix

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Imię: Andrzej
  • Oznaczenia Silnika:: CAHA
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI
« dnia: Kwiecień 02, 2017, 23:56:35 pm »
Chodzi o sporadyczne problemy z odpalaniem auta, chodzi o to ,że autko pali już bez problemów kiedy się powiedzmy rozgrzeje ,czyli przykładowo jeżdzac po miescie zalatwiając jakies sprawy w różnych punktach ,pali bez problemu , po powrocie do domu zgaszeniu i pozostawieniu go na powiedzmy 8 ,10 czy kilkanascie godzin po powrocie do auta długo kreci ,trzeba próbować po kilka razy zanim załapie wygląda to tak jakby sie zapowietrzał albo cofało paliwo z wężyka ,dalej , inna sprawa jesli zostawie auto np na 2 dni i nie odpala to przyjde i juz zapali bez wiekszych problemów.  Z miesiąc temu z kolei kiedy było jeszcze ok 0 stopni na dworze,to problem z długim kreceniem objawiał sie juz po 2-3 godzinach ale wtedy auto ochładzało sie duzo szybciej, w pogode jaką mamy teraz czas ten wydłużył sie do wpomnianych 10 czy kilkunastu godzin. Jak uważacie co to moze byc ,mam zamiar pojechac do warsztatu wymienic filtr paliwa ,jakies zaworki zwrotne jesli jest taka mozliwość ,nie chce tez jezdzic i wymieniac wszystkiego po kolei ,moze ktoś miał taki przypadeki cos podpowie.  po odpaleniu nie widac zadnych falujacych obrotów ani zwiekszonego dymienia
komputer pokazuje tylko bład czujnika przepływu powietrza tego przy filtrze ,ale to podobno dlatego ze mam peknietą obudowe od filtra na dole i moze tam łapie czy dmucha jakies falszywe powietrze ale czy to miało by coś wspólnego z odpalaniem.
W styczniu także wymieniany był pasek rozrządu z napinaczem i pasek wielorowkowy z napinaczem.
Co myslicie w czym moze byc problem??

silnik 2.0 TDI z 2013r 177KM
multitronic

Offline perjac57

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Płeć: Mężczyzna
  • Swiętokrzyskie
  • Imię: Marcin
  • Oznaczenia Silnika:: 177 KM CGLC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2017, 21:35:48 pm »
witam
czy te problemy zaczęły się od momentu wymiany rozrządu ?

Offline andrewix

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Imię: Andrzej
  • Oznaczenia Silnika:: CAHA
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2017, 22:38:47 pm »
W zasadzie to tak ,przed wymianą paska rozrządu palił na dotyk bez wzgledu na temperature silnika czy powietrza
tez zastanawiałem sie nad tym bo wiem ze rozrząd ma wpływ na to ze auto długo kręci ale u mnie problem z tym jest specyficzny i słabo pali tylko w okreslonym czasie od zgaszenia auta ,wiec to mi troche psuje trop ,chyba ze własnie tak objawia sie problem ze zle ustawionym rozrządem ( zawsze myslałem ze problem występował by bez wzgledu na temperature silnika i przerwe miedzy ponownym odpalaniem)

Offline perjac57

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Płeć: Mężczyzna
  • Swiętokrzyskie
  • Imię: Marcin
  • Oznaczenia Silnika:: 177 KM CGLC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2017, 23:36:42 pm »
Miałem podobny problem w a3 ,przy zmianie rozrządu trochę poprzestawiali
 Jedź do innego mechanika ale zaufanego niech sprawdzi .
To tak na początek .Musisz być pewny na 100% że jest OK.

Offline perjac57

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Płeć: Mężczyzna
  • Swiętokrzyskie
  • Imię: Marcin
  • Oznaczenia Silnika:: 177 KM CGLC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 03, 2017, 23:40:03 pm »
Na vagu wyskakują jakieś błędy ?

Offline andrewix

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Imię: Andrzej
  • Oznaczenia Silnika:: CAHA
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 04, 2017, 16:41:30 pm »
Wywala mi tylko bład przepływomierza powietrza nic więcej
Dziwię się jak w dobrym warsztacie mozna zle ustawić rozrząd ,przecież do tego są teraz specjalne przyrządy ,no ale dzięki za sugestję jutro jadę do bydgoszczy do niby fachowca od BMW i Audi ma wymienic i pasek wielorowkowy i poszperac troche o co tam biega,wiec moze podpowiem mu zeby zerknął na ten rozrząd

Offline perjac57

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Płeć: Mężczyzna
  • Swiętokrzyskie
  • Imię: Marcin
  • Oznaczenia Silnika:: 177 KM CGLC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 04, 2017, 21:50:29 pm »
napisz jak się wszystko rozwiązało .
Powodzenia i pozdrawiam .

Offline andrewix

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Imię: Andrzej
  • Oznaczenia Silnika:: CAHA
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Problem z odpalaniem A5 2.0 TDI
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 06, 2017, 13:58:42 pm »
No ok dam znac,narazie auto stoi w warsztacie od wczoraj.Wczoraj zalożyli nowy pasek wielorowkowy i po poł godzinie pracy na biegu jałowym pasek juz byl nadszarpnięty ,wiec prawdopodobnie któraś z rolek prowadzących jest winna ,dzis wieczorem odbiore auto,potestuje kilka dni i zobaczymy jak to bedzie wyglądało

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15