Autor Wątek: Audi S5 4.2 fsi => wysokie ciśnienie paliwa + niski sygnał spalania stukowego  (Przeczytany 481 razy)

Offline Wojtas

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Centrum Regeneracji Turbosprężarek
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: CAUA
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Witam, walczę z tym o kilku tygodni.

Wchodząc na wyższe obroty ale dosłownie 3.000 rpm zapala się EPC. Samochód nie traci mocy. Błędy następujące:

1) Zbyt wysokie ciśnienie paliwa na szynie-listwie
2) Czujnik spalania stukowego na 4-tym cylindrze widzi SYGNAŁ ZA NISKI

Zdarzyło się 2-3 razy, że wywaliło przy okazji błąd katalizatora ale zakładam że jest to pochodna innej mieszanki / dawkowania paliwa.

Nie umiem sobie z tym poradzic. Cewki OK, świece OK, wtyczki / piny OK.

Może ktoś pomoże ???

Offline brony777

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Audi S5 4.2 fsi => wysokie ciśnienie paliwa + niski sygnał spalania stukowego
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2017, 08:49:08 am »
Hej,
umów się do SPORTMILE ogarną Ci furkę ja u Nich byłem ogarnięta ekipa tylko teraz chyba mają urlop i musisz uwzględnić że czasami trzeba czekać 2 tygodnie na wizytę.

Offline Silv3r

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Imię: Krzysztof
  • Oznaczenia Silnika:: 4.2l 354hp
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: Audi S5 4.2 fsi => wysokie ciśnienie paliwa + niski sygnał spalania stukowego
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2017, 15:17:05 pm »
Udało się rozwiązać problem?

Wysłane z mojego SM-T280 przy użyciu Tapatalka


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15