Autor Wątek: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic  (Przeczytany 1334 razy)

Offline PaKo91

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Imię: Pawel
  • Miasto: Drammen
  • Oznaczenia Silnika:: CDNB
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świat
2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 21:16:27 pm »
Witam jak w temacie.

Autko jeździło dobrze do południa, zaparkowałem samochód i poszedłem do domu.

Po około 5h  probujac odjechac swoim a5 napotkalem bardzo duzy problem mianowicie:

Samochód odpalił normalnie po chwili zgasł i już nie chciał odpalić.
Wyskoczyły błedy na wyświetlaczu ESP,EPC,Parking cos tam cos tam,Gearbox.
Wyłączyłem auto próbowałem odpalić ponownie, silnik kręcił ale nie odpalał.
Po kilku próbach odpalenia, auto przestało w ogólę kręcić a błędy na zmiane wyskakiwały, jak EPC się nie paliło za to ESP się zapalał i na odwrót a czasami oba jednoczesnie, ale za każdym razem z wyżej wymienionymi błędami.
Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki po jakiś 10 sec wentylator załączał się na najwyższe obroty i chodził przez około minutę, pomimo że auto było zimne, zauważyłem również, że płyn chłodzący jest poniżej min.
Podłączyłem vcdsa i wyświetliło błędy nr. 4698, 4699, 5627, 4629.

Po skasowaniu błędów, błędy zostały ale samochód dwukrotnie odpalił po czym po chwili zgasł i już w ogóle nie odpalił.
Dodam iż samochod zrobił dokładnie 15tys po remoncie silnika.
Chwilę po remoncie w samochodzie co jakiś czas brakowało płynu chłodzącego, który dolewałem do max bo był poniżej min.
W między czasie gdy dochodziło do wymiany oleju (po 15 tys) pojawił się problem z niskim ciśnieniem oleju przy obrotach na biegu jałowym, czasami podczas jazdy.
Po wymianie oleju ten błąd wyskoczył tylko raz (wczoraj) ale od razu zgasl i juz sie nie pojawił.
A jakiś miesiąc temu samochód podczas jazdy wyłączył całkowicie esp którego nie można było włączyć, dopiero po uruchomieniu silnika na nowo problem znikł.
Dodam, iż auto jest po chip tuningu gdzie moder wlutował się w komputer a nie podłączał i rzekomo auto jest zrobione na 250hp lecz tylko teoretycznie bo na hamowni nie byłem a mody zastosował od kogoś kto taką a5 robił z hamownią.
Z pod maski od jakiegoś czasu wydobywa się dzwięk jakby łożysko huczało, lecz to podobno wina rolki napinacza, starałem się sprawdzić stan napinacza i niby dałem rade ruszyć go ręką. Pytanie moje jest takie czy możliwe jest to iż przez napinacz samochód może sie tak zachowywać, czy możliwością jest, że remont silnika nie został zrobiony dobrze co może świadczyć o znikaniu płynu chłodzącego, który wcale nie zostaje pod samochodem ?
Gdzie zacząć szukać problemu.
Auto po weekendzie wędruje do mechanika, który robił remont i nie chciałbym aby się wywinał jeżeli zrobił coś, źle.


Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2017, 23:39:57 pm »
Robisz chip w aucie bez hamownii bo ktoś gdzieś zrobił i wlutował coś gdzieś bo komus coś kiedyś wyszło. Największa głupota ever. Ubywa Ci płyn chłodniczy a Ty tak jeździsz z brakiem poprawnego ciśnienia w układzie, głupota part 2. masz dziwne dźwięki z komory silnika i dalej tak jeździsz głupota part 3... Jeździsz niesprawnym autem i dziwisz się że coś się psuje.
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline PaKo91

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Imię: Pawel
  • Miasto: Drammen
  • Oznaczenia Silnika:: CDNB
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świat
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 15, 2017, 09:53:29 am »
Po 1-sze tak mieszkam w NOrwegii i zrobilem chipa bez hamowni, bo robil to ktos kogo polecilo mi mase osob a naprawde chlopaczek zna sie na elektronice. Jesli chodzi o cisnienie to ani ja ani Ty nie mozesz stwierdzic ze jest nie poprawne bo nie bylo jeszcze mierzone. Dziwne dzwieki wydobywaja sie z rolki napinacza paska a nie z silnika, Auto było sprawne do wczoraj kiedy calkowicie nie stanelo...  A po drugie nie dziwie sie ze sie zepsulo bo to Audi, jakos z bmw nie mialem takich problemow , a kolejna rzecz jest taka ze nie pisze tu zdziwiony, tylko chcialbym doszukac sie przyczyny i ewentualnie wiedziec czy ktos popelnil bledy przy  remoncie lub chipie. A forum chyba po to jest zeby pomoc komus a nie oceniac tak jak Ty teraz to zrobiles. Nie rozumiem tylko po co sie wypowiadasz jesli nie masz zamiaru pomoc tylko skrytykowac.

PS. Ty tez nie jezdzisz sprawnym autem samo to ze to A5 to juz swiadczy o tym ze to problem...

Offline binio

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Darek
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 CDNB
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 15, 2017, 14:20:27 pm »
@PaKo91 to jest taki forumowicz nic tylko by krytykował, ja kiedyś dzwoniłem do niego zapytać się o remont silnika jak zaczął mi wymieniać co trzeba wymienić to mi ręce opadły, mało tego w trakcie rozmowy przez telefon zaczął ze mnie kpić i głupie śmiechy  normalnie żenada. Napisz do kixi4  może coś pomoże  http://www.a5klub.pl/index.php?action=profile;u=97040

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 17, 2017, 08:28:11 am »
Pako91 kilka słów bo widzę nie zrozumiałeś, układ chłodzenia jest układem zamkniętym w momencie w którym masz wyciek układ się zapowietrza przez co nie masz poprawnego ciśnienia i nie wiem co chcesz w tym układzie mierzyć ale wyciek = złe, niepoprawne ciśnienie i zapowietrzanie układu, to tak jak z raną i cieknącą krwią, nie biegasz maratonu do momentu kiedy nie zatamujesz krwawienia. Każdy element niepokojący dochodzący z silnika należy diagnozować i eliminować od razu, kontrolki braku poprawnego ciśnienia sugerują z reguły iż coś się zaciera, gdyż masz niepoprawne ciśnienia w układzie uszkodzony napinacz pod filtrem oleju, uszkodzony czujnik etc... I tak skrytykowałem Twoje podejście do sprawy, jeździsz niesprawnym autem zamiast od razu reagować.
Dlaczego robienie tzw. chipa bez hamowni to głupota ? Dlatego że każde auto jest inne w modyfikacji inaczej zachowuje się z danymi zmianami w sofcie i trzeba to sprawdzać w pełni na hamowni, nie można sobie zmieniać parametrów bo ktoś się zna na elektronice tylko przebadać całe auto i monitorować wszystkie parametry od doładowania poprzez temperatury do charakterystyki pracy silnika w poszczególnych zakresach pracy ale to wynika z 2 poprzednich coś co na dupo hamowni jest nie do zrobienia. Stroi się auto zawsze na ulicy, sprawdza na drodze i wprowadza tzw. korekty tyle w temacie.

Co do Audi i BMW (tu są dopiero problemy) i wszystkich innych marek to wszyscy budują teraz silniki tak by po 100 tyś lub kilku latach odmawiały posłuszeństwa, ażeby kupować nowe auta. A5 nie jest problemem i nigdy nie było silniki są jedne z najbardziej wytrzymałych na rynku i jedne z mocniejszych które wytrzymują ogromne przyrosty na fabrycznych częściach.

Binio nie wdaję się w dyskusję z kimś kto lepi auto bo to nie ma sensu a potem jak padnie silnik ma pretensje do wszystkich tylko nie do siebie i zawsze tłumaczę jak poprawnie trzeba diagnozować silnik i może dlatego nie mamy poprawek i błędów przy naprawie a to co cudowne dzieci w całej Polsce próbują klonować wymyśliłem w 2011 roku odnośnie modyfikacji tego silnika tylko niestety wiele osób robi tylko 1 etap i po 10-20 tyś km wysadzają silnik w kosmos lub go zacieraja bo o drugiej części nie maja pojecia . Koniec polemiki.


4698 i 4699 to błędy mowiace o tym ze gdzies indziej jest blad w jakims sterowniku i ograniczone sa parametry prawidlowego funkcjownowania danego komponentu. Reszta błędów nie czytelna wklej loga lub screen z VCDS'a.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2017, 08:37:30 am wysłana przez dreadpl »
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline PaKo91

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Imię: Pawel
  • Miasto: Drammen
  • Oznaczenia Silnika:: CDNB
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świat
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 17, 2017, 18:40:01 pm »
@PaKo91 to jest taki forumowicz nic tylko by krytykował, ja kiedyś dzwoniłem do niego zapytać się o remont silnika jak zaczął mi wymieniać co trzeba wymienić to mi ręce opadły, mało tego w trakcie rozmowy przez telefon zaczął ze mnie kpić i głupie śmiechy  normalnie żenada. Napisz do kixi4  może coś pomoże  http://www.a5klub.pl/index.php?action=profile;u=97040

Kim Ty człowieku jesteś ? Jeżeli ty kiedykolwiek do mnie dzwoniłeś, a co śmieszniejsze w sprawie audi, to temat tyczy się raczej kogoś innego nie mnie  :o
W każdym bądź razie człowieku, cieszy mnie Twoja wyimaginowana wyobraźnia :)

Offline PaKo91

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Imię: Pawel
  • Miasto: Drammen
  • Oznaczenia Silnika:: CDNB
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świat
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 17, 2017, 18:51:44 pm »
Pako91 kilka słów bo widzę nie zrozumiałeś, układ chłodzenia jest układem zamkniętym w momencie w którym masz wyciek układ się zapowietrza przez co nie masz poprawnego ciśnienia i nie wiem co chcesz w tym układzie mierzyć ale wyciek = złe, niepoprawne ciśnienie i zapowietrzanie układu, to tak jak z raną i cieknącą krwią, nie biegasz maratonu do momentu kiedy nie zatamujesz krwawienia. Każdy element niepokojący dochodzący z silnika należy diagnozować i eliminować od razu, kontrolki braku poprawnego ciśnienia sugerują z reguły iż coś się zaciera, gdyż masz niepoprawne ciśnienia w układzie uszkodzony napinacz pod filtrem oleju, uszkodzony czujnik etc... I tak skrytykowałem Twoje podejście do sprawy, jeździsz niesprawnym autem zamiast od razu reagować.
Dlaczego robienie tzw. chipa bez hamowni to głupota ? Dlatego że każde auto jest inne w modyfikacji inaczej zachowuje się z danymi zmianami w sofcie i trzeba to sprawdzać w pełni na hamowni, nie można sobie zmieniać parametrów bo ktoś się zna na elektronice tylko przebadać całe auto i monitorować wszystkie parametry od doładowania poprzez temperatury do charakterystyki pracy silnika w poszczególnych zakresach pracy ale to wynika z 2 poprzednich coś co na dupo hamowni jest nie do zrobienia. Stroi się auto zawsze na ulicy, sprawdza na drodze i wprowadza tzw. korekty tyle w temacie.



Co do Audi i BMW (tu są dopiero problemy) i wszystkich innych marek to wszyscy budują teraz silniki tak by po 100 tyś lub kilku latach odmawiały posłuszeństwa, ażeby kupować nowe auta. A5 nie jest problemem i nigdy nie było silniki są jedne z najbardziej wytrzymałych na rynku i jedne z mocniejszych które wytrzymują ogromne przyrosty na fabrycznych częściach.

Binio nie wdaję się w dyskusję z kimś kto lepi auto bo to nie ma sensu a potem jak padnie silnik ma pretensje do wszystkich tylko nie do siebie i zawsze tłumaczę jak poprawnie trzeba diagnozować silnik i może dlatego nie mamy poprawek i błędów przy naprawie a to co cudowne dzieci w całej Polsce próbują klonować wymyśliłem w 2011 roku odnośnie modyfikacji tego silnika tylko niestety wiele osób robi tylko 1 etap i po 10-20 tyś km wysadzają silnik w kosmos lub go zacieraja bo o drugiej części nie maja pojecia . Koniec polemiki.


4698 i 4699 to błędy mowiace o tym ze gdzies indziej jest blad w jakims sterowniku i ograniczone sa parametry prawidlowego funkcjownowania danego komponentu. Reszta błędów nie czytelna wklej loga lub screen z VCDS'a.


Wszystko zrozumiałem, lecz jeśli pisze co dolega, a ktoś pierwsze co, to hejt, to ciężko zareagować z sympatią.

Wiem, że są problemy z tym autem, aczkolwiek auto jest jeszcze na gwarancji po remoncie silnika.
Napisałem o problemach z autem, po to a, żeby dowiedzieć się czy usterki które są, są związane z wykonaniem remontu silnika czy chipa, bo moja wiedza odnośnie R4 w Audi jest nie wielka i chciałbym usłyszeć zdanie kogoś kto bawił się z tymi silnikami.
Samochód wraca na warsztat do mechanika który robił remont, bo najprawdopodobniej on dokonał jakiegoś błędu składając silnik, a jeżeli chodzi o problemy z elektroniką, sterownik, wraca do gościa który modował auto i Audi wraca do serii.

Pisząc tego posta miałem nadzieję na opinię kogoś, kto mógłby potwierdzić, iż któryś z powyższych panów od modu oraz remontu, jest winny, żeby mi  ciemnot nie wciskali wykręcając się od naprawienia tego co spi*****ili.

 

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2986
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CPMA
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 17, 2017, 20:11:28 pm »
I jak jeden przecinek a właściwie jego brak, może zmienić właściwe zrozumienie posta ....

Offline rmk

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 159
  • Imię: Remigiusz
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CDNC 280KM
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Śląskie
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 17, 2017, 21:09:29 pm »
I jak jeden przecinek a właściwie jego brak, może zmienić właściwe zrozumienie posta ....
Dokładnie.

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 17, 2017, 21:27:02 pm »
Krótko i na temat zrób małymi krokami by nikt nie mógł zwalić winy na drugiego, czyli pkt. 1 przywróć komputer do serii zanim auto wróci do mechanika, sprawdź objawy oraz czy stan pierwotny się nie zmieni, pkt. 2 mechanik musi poprawić wszelkie błędy związane z wyciekami (nieszczelnościami) od tego są przyrządy do pompowania układu chłodzenia do 1.5 a nawet 2 bar ciśnienia i nie ma możliwości by nie ciekło, jeżeli nie cieknie a ciśnienie w układzie się zmienia oznacza to iż dzieje się coś wewnątrz silnika. Tutaj nie ma nic na czuja, a może się uda etc... Teraz czas na dokładne pomiary i sprawdzanie wszystkiego krok po kroku. Mój post to nie hejt tylko ostrzeżenie przed popełnianiem dalszych błędów tego się tak nie robi jak Ty zrobiłeś !

Brak możliwości uruchomienia auta może być spowodowane wieloma czynnikami, od zwykłego uszkodzenia silnika po elementy układu paliwowego takie jak czujnik na listwie wtryskowej etc..

No offence jak coś zawsze masz mój numer i możesz zadzwonić, gdy będę w stanie pomóc to podpowiem coś.
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline PaKo91

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Imię: Pawel
  • Miasto: Drammen
  • Oznaczenia Silnika:: CDNB
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świat
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 17, 2017, 22:11:42 pm »
Auto nie jest raczej mechanicznie uszkodzone, ponieważ następnego dnia (tuż po problemie) auto odpaliło od kopa z błędem EPC i po jakiś 10 sec zgasło. Więc głównie obstawiam winę elektroniki.

Sterownik silnika oddany do mapowania na serie, a że mechanik i gościu który robił chipa to koledzy, to tak naprawdę auto trafia do oby dwóch naraz  :P

Jutro odbieram sterownik aby spróbować uruchomić auto i zawieźć do przejrzenia układu chłodzenia.

Na marginesie duże prawdobodobieństwo jest, że mechanik składał auto na szybko, ponieważ tuż po naprawie auto było źle poskładane m.in. osłona z pod silnika szorowała po asfalcie no i jakiś przewód nie był podpięty do zbiorniczka wyrównawczego i cały płyn chłodniczy na górce poprostu sobie wyleciał.

Dlatego też moje obawy są co do jakości wykonania roboty.

Niestety nie ja wybierałem mechanika do remontu, tylko komis samochodowy gdzie kupiłem samochód, odesłał auto do tego otóż warsztatu.

Po kupieniu auta po 3 dniach, była już wiadoma, że auto paliło ponad 1,5l oleju na 1000km  :-\ żenada

Offline PaKo91

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Imię: Pawel
  • Miasto: Drammen
  • Oznaczenia Silnika:: CDNB
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świat
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 20, 2017, 11:06:20 am »
A więc tak:
Auto wróciło do seryjnej mocy a błąd jak był tak jest :
To wykaz błędów z wczoraj :





Tuesday,19,September,2017,16:56:09:39744
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 8.1 x64
VCDS Version: 17.8.0.1 (x64)
Data version: 20170721 DS276.2
www.Ross-Tech.com


VIN: WAUZZZ8T19A034856   License Plate:
Mileage: 120600km-74937mi   Repair Order:


Chassis Type: 8T-AU48 (8T0)
Scan: 01 02 03 05 08 09 10 15 16 17 19 2E 42 46 47 52 53 55 56

VIN: WAUZZZ8T19A034856   Mileage: 120600km-74937miles

01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
47-Sound System -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans (J217)       Labels:| 0AW-927-156.clb
   Part No SW: 8K0 927 155 AA    HW: 0AW 927 156 H
   Component: 0AW 20TFSIRdW H01 0004 
   Revision: --H01---    Serial number: 0000000258
   Coding: 000001
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   ASAM Dataset: EV_TCMVL381 A01015
   ROD: EV_TCMVL381_A01.rod
   VCID: 72EC018AA53461D68C-8026

1 Fault Found
2307 - Implausible Data Received from Engine Control Module
          U0401 00 [175] - -
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 120604 km
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:04:45

                    Engine speed: 100.00 /min
                    Transmission input speed: 1 /min
                    Transmission output speed: 1 /min
                    Engine torque: -44 Nm
                    Transmission fluid temperature: 15 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: 1


-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: None
   Part No SW: 8K0 907 379 AE    HW: 8K0 907 379 AE
   Component: ESP8 front    H04 0240 
   Revision: --------    Serial number: --------------
   Coding: 260500
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 7CF02FB2FF7027A6D6-8028

2 Faults Found
00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540)
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:04:54

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0040
                    Hex Value: 0x0782
                    Hex Value: 0x002E
                    Hex Value: 0x028E
                    Hex Value: 0x00FF

01314 - Engine Control Module
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:04:54

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0040
                    Hex Value: 0x0782
                    Hex Value: 0x0025
                    Hex Value: 0x808E
                    Hex Value: 0x00FF


-------------------------------------------------------------------------------
Address 05: Acc/Start Auth. (J393)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8K0 907 064 AE    HW: 8K0 907 064 AE
   Component: BCM2 1.1      H80 0145 
   Revision: 00002001   
   Coding: 010000
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 73E2048ED22E68DE87-8026

   Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 959 754 D    HW: 8T0 959 754 D
   Component: FBSAUDIB8 IDG  H37 0060
   Serial number: 0508000079456004   

   Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 905 852 D    HW: 8K0 905 852 D
   Component: ELVAUDIB8  H36 0041
   Serial number: 0208000100792002   

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8T1 820 043 AA    HW: 8T1 820 043 AA
   Component: KLIMA 1 ZONE  H06 0150 
   Revision: A1000000    Serial number: 01251120081453
   Coding: 64020000
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 70E80B82A33853C67A-8024

1 Fault Found
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:04:44


-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8K0 907 063 D    HW: 8K0 907 063 D
   Component: BCM1 1.0      H22 0253 
   Revision: 05022001    Serial number: 00000000279963
   Coding: 2600D0914034AF010009080300005D5D4F1C438800010101000000
   Shop #: WSC 06325 123 12345
   VCID: 3068CB8263B813C63A-8064

   Subsystem 1 - Part No SW: 8T1 955 119 C    HW: 8J1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: WWS 281108  H13 0040
   Serial number: SWF08110280013     
   Coding: 00FD11

   Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559     HW: 8K0 955 559   Labels: 8K0-955-559.CLB
   Component: RLS  H04 0003
   Serial number: 10327357           
   Coding: 02532C

   Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AA    HW: 8K0 941 531 AA
   Component: E1 - LDS  H07 0080
   Serial number: 00000000000711081609

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 10: Park/Steer Assist (J446)       Labels:. 8K0-919-475.clb
   Part No SW: 8K0 919 475 D    HW: 8K0 919 475
   Component: PARKHILFE 4K  H06 0020 
   Revision: 11001001    Serial number: 52940833706471
   Coding: 000101
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 3A7CE9AAB5C4D99684-806E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags (J234)       Labels:. 8K0-959-655.clb
   Part No SW: 8K0 959 655 B    HW: 8K0 959 655 B
   Component: AirbagVW-AU10 H27 0410 
   Serial number: 0038JD1CVR4W 
   Coding: 30313433363030303030554A304C38543053
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   ASAM Dataset: EV_AirabECUVWAUDI010 A02007
   ROD: N/A
   VCID: 3C70EFB2B7F0E7A696-8068

   Subsystem 1 - Serial number: 6334MSME43146304+

   Subsystem 2 - Serial number: 6344MSME4222676FI

   Subsystem 3 - Serial number: 6352QSME5B1423148

   Subsystem 4 - Serial number: 6362QSME2C014D1EP

   Subsystem 5 - Serial number: 63732SME10174F1C/

   Subsystem 6 - Serial number: 63832SME10175302J

No ASAM data for: "EV_AirabECUVWAUDI010" (AU48)
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel (J527)       Labels:. 8K0-953-568.clb
   Part No SW: 8K0 953 568 F    HW: 8K0 953 568 F
   Component: Lenks.Modul   H13 0013 
   Revision: --------    Serial number: 90315HL2000AA
   Coding: 000016
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 3D76E2B6A4EAEEAEA1-8068

   Component: E221 - MFL  H02 0003

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments (J285)       Labels: None
   Part No SW: 8T0 920 931     HW: 8T0 920 931
   Component: KOMBIINSTR.   H32 0224 
   Revision: 00000000    Serial number: 9D2167VC8     
   Coding: 0F07000002000008010000
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 74E00792D7206FE69E-8020

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels:. 8T0-907-468.clb
   Part No SW: 8T0 907 468 M    HW: 8T0 907 468 H
   Component: GW-BEM 5CAN   H06 0095 
   Revision: GB300043    Serial number: 4300G08B118009
   Coding: 000303
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 4B92BC6EEA5E501E2F-801E

   Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 915 181 B    HW: 8K0 915 181 B
   Component: J367-BDM  H04 0150
   Serial number: 180570A5201108     

1 Fault Found
03041 - Energy Management Active
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 19:59:00


-------------------------------------------------------------------------------
Address 2E: Media Player 3 (R199)       Labels: None
   Part No SW: 8T0 035 785     HW: 8T0 035 785
   Component: SG ext.Player H06 0210 
   Revision: 00000000   
   Coding: 020202
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 78F833A2CB480B86B2-802C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver (J386)       Labels:. 8K0-959-793.clb
   Part No SW: 8K0 959 793 D    HW: 8K0 959 793 D
   Component: TSG FA        H11 0250 
   Revision:             Serial number: 0000008169765
   Coding: 011C02224000120102
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 418E9E46D8128A4EC5-8014

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. (J393)       Labels:. 8K0-907-064-46.clb
   Part No SW: 8K0 907 064 AE    HW: 8K0 907 064 AE
   Component: BCM2 1.1      H80 0145 
   Revision: 00002001    Serial number: 0116327236   
   Coding: 011A068000390100013000
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 73E2048ED22E68DE87-8026

   Subsystem 1 - Part No: 8K0 951 177
   Component: DWA-Sensor  H02 0040

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 951 605 C
   Component: LIN BACKUP HO  H03 1301

3 Faults Found
00230 - Transmission Park Selector Switch (F305)
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:04:44

02615 - Fuel Tank Cap; Lock
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:05:25

02616 - Fuel Tank Cap; Unlock
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:05:26


-------------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System (J525)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8T0 035 223 AB    HW: 8T0 035 223
   Component: DSP STD       H07 0220 
   Revision: S2100000   
   Coding: 0203010101
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 6ED415FAB90C453668-803A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. (J387)       Labels:. 8K0-959-792.clb
   Part No SW: 8K0 959 792 D    HW: 8K0 959 792 D
   Component: TSG BF        H11 0250 
   Revision:             Serial number: 0000008195408
   Coding: 011C02224000120102
   Shop #: WSC 06325 123 12345
   VCID: 40889B42D3188346CA-8014

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake (J540)       Labels: 8K0-907-801-V1.clb
   Part No SW: 8K0 907 801 F    HW: 8K0 907 801 F
   Component: EPB Audi B8   H06 0070 
   Revision: 00000003    Serial number: 10000000145522
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 326CC18A6DB421D64C-8066

1 Fault Found
01314 - Engine Control Module
            008 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:04:44

             Freeze Frame:
                    Voltage: 11.60 V
                    Count: 56
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x0270
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x0101


-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Headlight Range        Labels: Redir Fail!
   Part No: 8K5 907 357
   Component: Dynamische LWR  H01 0010 
   Revision: 00000001    Serial number:               
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 06324 000 00000
   VCID: 77FA309E065604FEBB-8022

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio (J503)       Labels:. 8Tx-035-1xx-56.clb
   Part No SW: 8T1 035 186 C    HW: 8T1 035 186 C
   Component: Concert3      H02 0230 
   Revision: 00000005    Serial number: AUZ5Z6H1157043
   Coding: 0402008001040500015B070800
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 377AF09E86D6C4FE7B-8062

   Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 919 603 A    HW: 8T0 919 603 A
   Component: Display 

No fault code found.

End-------------------------(Elapsed Time: 02:42)--------------------------

Offline PaKo91

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Imię: Pawel
  • Miasto: Drammen
  • Oznaczenia Silnika:: CDNB
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świat
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 20, 2017, 11:15:57 am »
A to błędy z dzisiaj :

VIN: WAUZZZ8T19A034856   Mileage: 120600km-74937miles

01-Engine -- Status: Sporadic communication error 1000
02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
10-Park/Steer Assist -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: Malfunction 0010
16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010
17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
2E-Media Player 3 -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
47-Sound System -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010
55-Headlight Range -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
 
Address 01: Engine        Labels: None
   Component: 2.0l R4/4V TF   
   VCID: 55A65A16349A16EE89-8000

No ASAM data for: "Unknown" (AU48)
No fault code found.
Readiness: 0000 0000

Address 02: Auto Trans (J217)       Labels:| 0AW-927-156.clb
   Part No SW: 8K0 927 155 AA    HW: 0AW 927 156 H
   Component: 0AW 20TFSIRdW H01 0004 
   Revision: --H01---    Serial number: 0000000258
   Coding: 000001
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   ASAM Dataset: EV_TCMVL381 A01015
   ROD: EV_TCMVL381_A01.rod
   VCID: 72EC018AA53461D68C-8026

3 Faults Found
2264 - No Communication with Engine Control Module (SAE ECM/PCM)
          U0100 00 [172] - -
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 120604 km
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:34

                    Engine speed: 100.00 /min
                    Transmission input speed: 1 /min
                    Transmission output speed: 1 /min
                    Engine torque: 0 Nm
                    Transmission fluid temperature: 14 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: 1

2307 - Implausible Data Received from Engine Control Module
          U0401 00 [175] - -
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 13
                    Mileage: 120604 km
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:25:39

                    Engine speed: 100.00 /min
                    Transmission input speed: 1 /min
                    Transmission output speed: 1 /min
                    Engine torque: -44 Nm
                    Transmission fluid temperature: 16 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: 1

7066 - No Communication with Engine Control Module (SAE ECM/PCM)
          U0100 00 [044] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 120604 km
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:34

                    Engine speed: 100.00 /min
                    Transmission input speed: 1 /min
                    Transmission output speed: 1 /min
                    Engine torque: 0 Nm
                    Transmission fluid temperature: 14 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: 1

Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: None
   Part No SW: 8K0 907 379 AE    HW: 8K0 907 379 AE
   Component: ESP8 front    H04 0240 
   Coding: 260500
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 7CF02FB2FF7027A6D6-8028

5 Faults Found
00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540)
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:18:22

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0040
                    Hex Value: 0x0782
                    Hex Value: 0x002E
                    Hex Value: 0x0298
                    Hex Value: 0x00FF

01314 - Engine Control Module
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:18:22

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0040
                    Hex Value: 0x0782
                    Hex Value: 0x0025
                    Hex Value: 0x8098
                    Hex Value: 0x00FF

01314 - Engine Control Module
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:35

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0000
                    Hex Value: 0x0782
                    Hex Value: 0x0027
                    Hex Value: 0xB98D
                    Hex Value: 0x00FF

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:59

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0000
                    Hex Value: 0x3282
                    Hex Value: 0x0003
                    Hex Value: 0x245F
                    Hex Value: 0x00FF

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:52:36

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0000
                    Hex Value: 0x3782
                    Hex Value: 0x0032
                    Hex Value: 0x025F
                    Hex Value: 0x00FF

Address 05: Acc/Start Auth. (J393)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8K0 907 064 AE    HW: 8K0 907 064 AE
   Component: BCM2 1.1      H80 0145 
   Revision: 00002001   
   Coding: 010000
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 73E2048ED22E68DE87-8026

   Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 959 754 D    HW: 8T0 959 754 D
   Component: FBSAUDIB8 IDG  H37 0060
   Serial number: 0508000079456004   

   Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 905 852 D    HW: 8K0 905 852 D
   Component: ELVAUDIB8  H36 0041
   Serial number: 0208000100792002   

3 Faults Found
02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 16
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:38:51

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:35

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:41

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: None
   Part No SW: 8T1 820 043 AA    HW: 8T1 820 043 AA
   Component: KLIMA 1 ZONE  H06 0150 
   Revision: A1000000    Serial number: 01251120081453
   Coding: 64020000
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 70E80B82A33853C67A-8024

4 Faults Found
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:18:05

03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422)
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:33

01314 - Engine Control Module
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:33

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:37

             Freeze Frame:
                    Voltage: 8.40 V
                    Temperature: 14.0°C
                    RPM: 102 /min

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8K0 907 063 D    HW: 8K0 907 063 D
   Component: BCM1 1.0      H22 0253 
   Revision: 05022001    Serial number: 00000000279963
   Coding: 2600D0914034AF010009080300005D5D4F1C438800010101000000
   Shop #: WSC 06325 123 12345
   VCID: 3068CB8263B813C63A-8064

   Subsystem 1 - Part No SW: 8T1 955 119 C    HW: 8J1 955 119
   Component: WWS 281108  H13 0040
   Serial number: SWF08110280013     
   Coding: 00FD11

   Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559     HW: 8K0 955 559
   Component: RLS  H04 0003
   Serial number: 10327357           
   Coding: 02532C

   Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AA    HW: 8K0 941 531 AA
   Component: E1 - LDS  H07 0080
   Serial number: 00000000000711081609

4 Faults Found
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:00

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:52:00

00910 - Indicator Lamp for Emergency Flashers (K6)
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:00

01314 - Engine Control Module
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:00
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2017, 11:21:18 am wysłana przez PaKo91 »

Offline PaKo91

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Imię: Pawel
  • Miasto: Drammen
  • Oznaczenia Silnika:: CDNB
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świat
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 20, 2017, 11:17:00 am »
CD

Address 10: Park/Steer Assist (J446)       Labels: None
   Part No SW: 8K0 919 475 D    HW: 8K0 919 475
   Component: PARKHILFE 4K  H06 0020 
   Revision: 11001001    Serial number: 52940833706471
   Coding: 000101
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 3A7CE9AAB5C4D99684-806E

2 Faults Found
00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:52:19

             Freeze Frame:
                    Temperature: 14.0°C

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:29

             Freeze Frame:
                    Temperature: 14.0°C


-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags (J234)       Labels: None
   Part No SW: 8K0 959 655 B    HW: 8K0 959 655 B
   Component: AirbagVW-AU10 H27 0410 
   Serial number: 0038JD1CVR4W 
   Coding: 30313433363030303030554A304C38543053
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   ASAM Dataset: EV_AirbaECUVWAUID010 A02007
   ROD: N/A
   VCID: 3C70EFB2B7F0E7A696-8068

   Subsystem 1 - Serial number: 6334MSME43146304+

   Subsystem 2 - Serial number: 6344MSME4222676FI

   Subsystem 3 - Serial number: 6352QSME5B1423148

   Subsystem 4 - Serial number: 6362QSME2C014D1EP

   Subsystem 5 - Serial number: 63732SME10174F1C/

   Subsystem 6 - Serial number: 63832SME10175302J

No ASAM data for: "EV_AirbaECUVWAUID010" (AU48)
1 Fault Found
13635840 - ROD - Unknown Error Code
          - 00 [008]
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:56


-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel (J527)       Labels: None
   Part No SW: 8K0 953 568 F    HW: 8K0 953 568 F
   Component: Lenks.Modul   H13 0013 
   Revision: --------    Serial number: 90315HL2000AA
   Coding: 000016
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 3D76E2B6A4EAEEAEA1-8068
H02 0003

2 Faults Found
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:57

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:52:52


-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments (J285)       Labels:. 8T0-920-xxx-17.clb
   Part No SW: 8T0 920 931     HW: 8T0 920 931
   Component: KOMBIINSTR.   H32 0224 
   Revision: 00000000    Serial number: 9D2167VC8     
   Coding: 0F07000002000008010000
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 74E00792D7206FE69E-8020

2 Faults Found
01314 - Engine Control Module
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:35

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:28


-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: None
   Part No SW: 8T0 907 468 M    HW: 8T0 907 468 H
   Component: GW-BEM 5CAN   H06 0095 
   Revision: GB300043    Serial number: 4300G08B118009
   Coding: 000303
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 4B92BC6EEA5E501E2F-801E

   Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 915 181 B    HW: 8K0 915 181 B
   Component: J367-BDM  H04 0150
   Serial number: 180570A5201108     

3 Faults Found
03041 - Energy Management Active
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 14
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:15:00

01314 - Engine Control Module
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:31

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:52:27


-------------------------------------------------------------------------------
Address 2E: Media Player 3 (R199)       Labels: None
   Part No SW: 8T0 035 785     HW: 8T0 035 785
   Component: SG ext.Player H06 0210 
   Revision: 00000000   
   Coding: 020202
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 78F833A2CB480B86B2-802C

2 Faults Found
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:19

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:45


-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver (J386)       Labels: None
   Part No SW: 8K0 959 793 D    HW: 8K0 959 793 D
   Component: TSG FA        H11 0250 
   Revision:             Serial number: 0000008169765
   Coding: 011C02224000120102
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 418E9E46D8128A4EC5-8014

2 Faults Found
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:51:40

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:52:33


-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. (J393)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8K0 907 064 AE    HW: 8K0 907 064 AE
   Component: BCM2 1.1      H80 0145 
   Revision: 00002001    Serial number: 0116327236   
   Coding: 011A068000390100013000
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 73E2048ED22E68DE87-8026

   Subsystem 1 - Part No: 8K0 951 177
   Component: DWA-Sensor  H02 0040

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 951 605 C
   Component: LIN BACKUP HO  H03 1301

6 Faults Found
00230 - Transmission Park Selector Switch (F305)
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 20:18:05

01314 - Engine Control Module
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:38:34

02615 - Fuel Tank Cap; Lock
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:42:23

02616 - Fuel Tank Cap; Unlock
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:43:30

00532 - Supply Voltage B+
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 77
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 21:52:39

01134 - Alarm Horn (H12)
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 120604 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.05.27
                    Time: 22:31:14


-------------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System
Cannot be reached

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: 2.0 TFSI CDNB +CHIP nie chce odpalic
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 20, 2017, 21:39:10 pm »
Ok bo jest kaszana... Najpierw naładuj akumulator, potem skasuj błędy wszystkie a potem postaraj się uruchomić auto i przeczytaj błędy z tego co wkleiłeś główne dwa problemy to brak prawidłowego zasilania i co gorsze brak komunikacji ze sterownikiem silnika.

Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15