Autor Wątek: Wymiana blotnika  (Przeczytany 597 razy)

Offline reloop25

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB+LPG
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: inny
  • Typ Nadwozia: Hatchback
  • Województwo: Mazowieckie
Wymiana blotnika
« dnia: Wrzesień 29, 2017, 17:07:37 pm »
Forumowicze,

Mam dwa pytania - rozważam polakierowanie otarcia na błotniku lub jego wymianę na oryginalny w takim samym kolorze i najlepiej z tego samego roku (Daytona Gray). Czy uważacie, że jest szansa, żeby kolor elementu był spójny? Koszt błotnika 600 zł, jeżeli sprzedajacy potwierdzi, że stan jest idealny, to myśle, że warto się zainteresować. Koszt lakierowania również 600, jeżeli sprzedam stary element to wymiana wyjdzie nawet taniej...

Drugie pytanie - czy wymiana błotnika samodzielnie jest trudna? Co trzeba zdjąć, jakie klucze są potrzebne?
Dzięki za pomoc

Offline cronix

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Krzysztof
  • Miasto: Oslo
  • Oznaczenia Silnika:: CABD
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Pomorskie
Odp: Wymiana blotnika
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2017, 14:50:36 pm »
Wymiana nie jest trudna.
Demontujesz koło, nadkole, jeśli to strona kierowcy to jeszcze zbiorniczek spryskiwaczy, plastikowa osłona skierowana do drzwi.
Nadkole mocowane na plastikowe spinki, wkręty torx, nakrętki 10mm (chyba 1 szt)
Błotnik mocowany śrubami widocznymi pod maską, dwie do wzmocnienia przy zderzaku pod reflektorem , dwie do progu, i jeszcze coś tam od strony drzwi.
Demontujesz, wymieniasz, regulujesz i montujesz wszystko do kupy.
1.8 TFSI
218KM / 315Nm

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15