Witam Wszystkich,
jestem na kupnie Audi A5 z 2008 r. z silnikiem 2.0 TFSI 180KM z przebiegiem ciut powyżej 100 tyś km w salonie Audi, jako oczywiście samochód używany.
Audi posiada całą historię serwisową, jest krajowe oraz bezwypadkowe.
Jego jedyną wadą jest to, że na niskich obrotach na zimnym oraz ciepłym silniku na biegu jałowym występują drobne wibracje, co zdarza się i tak sporadycznie.
W samochodzie został wymieniony:
-nastawnik wałka rozrządu,
-oddzielacz oleju "odma",
-koło dwu-masowe,
-tarcza sprzęgła
-łożysko oporowe.
Co więcej została sprawdzona kompresja w silniku, nie posiada on żadnych spadków mocy, pracuje bardzo równo.
Jego dużym plusem jest to, że nie bierze oleju, co jest znaną przypadłością tych silników.
Jednak pomimo tylu operacji problem nie ustąpił.
Czy Ktoś ma jakiś pomysł, co może być powodem tych nieszczęsnych wibracji? Do czego może to prowadzić? Jakie mogą to być koszta?

Zaznaczę, że nie chcę rozbierać silnika

Po konsultacji z mechanikiem podejrzewamy poduszki silnika, czy Ktoś, coś?
