Autor Wątek: 2.O TFSI CESA w Audi TT - N75 pada jeden po drugim  (Przeczytany 564 razy)

Offline origanum_vulgare

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
2.O TFSI CESA w Audi TT - N75 pada jeden po drugim
« dnia: Październik 09, 2017, 18:37:49 pm »
Mam problem co prawda z Audi TT, ale łapię się już każdej możliwości - chodź mam świadomość, że to forum klubu A5:). Nie mniej po remoncie silnika 2.0 TFSI CESA 2012 rok (wymiana tłoków z pierścieniami, pompa oleju, rozrząd, regeneracja turbiny, nowa odma) przy przebiegu 60kkm mam zamontowany 4 zawór N75 (producent Pierburg) i zarówno mechanik jak i ja jesteśmy w kropce co powoduje jego uszkodzenie. Motor zalany Millersem XF C3 5W30.

Jako, że powoli siwieje od problemu proszę o informację czy spotkał się ktoś z taką przypadłością i co może być przyczyną? W przewodzie podającym ciśnienie na zawór z turbiny jest film olejowy - jednak zdaniem mechanika ma prawo tam być i olej nie powinien uszkadzać N75. Ktoś coś może powiedzieć, polecić kogoś z Katowic okolic kto pomoże z diagnostyką?

Offline origanum_vulgare

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
Odp: 2.O TFSI CESA w Audi TT - N75 pada jeden po drugim
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 10, 2017, 10:41:51 am »
Zapomniałem opisać czym objawia się uszkodzenie N75 - zapala się DTC, auto przechodzi w tryb awaryjny, komputer wskazuje błąd przeładowania - po wymianie zaworu za każdym razem wszystko wraca do normy - na jakiś czas...1000-2500 km

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15