Autor Wątek: 2.0TFSI czuć benzynę w oleju  (Przeczytany 648 razy)

Offline kamil33325

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TFSI
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
2.0TFSI czuć benzynę w oleju
« dnia: Grudzień 20, 2017, 15:55:23 pm »
Witam, pierwszy raz użytkuję silnik z bezpośrednim wtryskiem. Czy to normalne że w oleju czuć delikatnie benzynę?


Pozdrawiam i dziękuję za opowiedz

Offline Driven22

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Grzesiek
  • Oznaczenia Silnika:: 1,8 TSI 177 KM
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: 2.0TFSI czuć benzynę w oleju
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 21, 2017, 14:28:29 pm »
Tak i nie musi to być bezpośredni wtrysk (w 2.0 jest chyba bezpośredni i pośredni jak w 1,8 TFSI). Paliwo będzie czuć zwłaszcza gdy użytkuje się krótkich odcinkach (typu: wożę dzieci do szkoły). W wielu przypadkach może nawet podnosić się poziom oleju przez to.  Natomiast jak wyskoczysz w dłuższą trasę paliwo odparowuje z oleju i poziom wraca do swojego stanu (tak mają np silniki 1.4 TSi CAXA) i wielu innych markach.  Jeżeli jest to bardzo wyczuwalne a olej jest mocno rozrzedzony to już trzeba szukać przyczyny (lejące za dużo paliwa wtryski czy uszczelniacze) -  żeby nie zarżnąć silnika. Po prostu sprawdzaj co jakiś czas bagnetem serwisowym jak wygląda sprawa.

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: 2.0TFSI czuć benzynę w oleju
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2017, 08:14:45 am »
To czy układ paliwowy działa poprawnie nie sprawdza się po zapachu tylko po blokach pomiarowych, wpływ ma na to wydajność pompy paliwa niskiego i wysokiego ciśnienia, wtryskiwaczy oraz odma jak i ilość nagaru w głowicy zbyt duża oznacza za mało powietrza czyli niewłaściwy skład mieszanki, taki stan doprowadzi do przytarcia glowicy silnika oraz panewek. Paliwo w oleju oznacza śmierć dla silnika - olej smaruje paliwo zmywa, tłumaczyć dalej nie trzeba. Wszystkie CDN mają bezpośredni wtrysk czy to 1.8 czy 2.0 dopiero nowe jednostki posiadają osiem wtryskiwaczy czyli linię wysokiego i niskiego ciśnienia paliwa.
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15