Autor Wątek: PILNE! Błąd wypadanie zapłonu na cylindrze. Zdiagnozowany  (Przeczytany 599 razy)

Offline Mathew95

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Mateusz
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Zachodnio-pomorskie
PILNE! Błąd wypadanie zapłonu na cylindrze. Zdiagnozowany
« dnia: Grudzień 21, 2017, 18:52:36 pm »
Witam. Kupiłem swoją A5 na początku czerwca. 1.8 TFSI 2012r
W sierpniu pojawił sie błąd wypadanie zapłonu cylinder 2. Pojechałem do lokalnego serwisu Boscha zasugerowali świece. Wymieniłem- gowno dało. Kazali zostawić samochód ale po tygodniu zadzwonili ze czekają na jakieś instrukcje itd wiec wkurwilem sie i zabrałem samochód. Jeździłem tak do teraz z tym błędem gdyż nie odczuwałem żadnych zmian, a na wizycie u konsultanta w volkswagenie usłyszałam ze to zazwyczaj drobnostka. Nie miałem czasu wcześniej wstawić auta, po prostu było mi wcześniej potrEbne. Ale do rzeczy.
Dziś wstawiłem auto so serwisu Volkswagena. Diagnoza to wtryskiwacz do wymiany.
I tu właśnie potrzebuje pomocy. Czy gdyby wtryskiwacz był walnięty to nie powinienem odczuć spadku mocy? I to znacznego? Ja nic nie czułem, najmniejszej różnicy...
kolejne pytanie to czy wymieniać taki wtryskiwacz na nowy oryginalny czy na zamiennik/ Ew używkę lub po regeneracji?
 Cena nowego wtryskiwacze to ponad 2k... dlatego sie zastanawiam bo w dodatku konsultant z serwisu na pytanie czy wymiana wtryskiwacza załatwi moj problem odpowiedział „powinno” a nie ze tak... wiec trochę niepewnie....
Licze na Wasza pomoc

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: PILNE! Błąd wypadanie zapłonu na cylindrze. Zdiagnozowany
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2017, 08:19:38 am »
Wypadający zapłon to bardzo poważne schorzenie i nie wolno takim samochodem jeździć, przyczyn może być kilka od prostych do weryfikacji czyli świeca + cewka + odma po odrobinę bardziej zaawansowane jeżeli chodzi o zakres prac czyli wtryskiwacz + uszczelnienie + kompresja czyli podparte lekko zawory, przedmuchy będą powodowały problemy z wypadaniem zapłonów również.

Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline Mathew95

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Mateusz
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Zachodnio-pomorskie
Odp: PILNE! Błąd wypadanie zapłonu na cylindrze. Zdiagnozowany
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2017, 17:50:38 pm »
No właśnie świece i cewki okej. Wyszło ze wtryskiwacz i oby na tym sie skończyło. Na moje szczęście okazało sie ze gościu spojrzał na cenę wtryskiwacza do diesla i powiedzą mi ze Ok 2k. Dziś sprawdził dokładnie i okazuje sie ze oryginalny wtryskiwacz kosztuje 630. Wymieniam bez namysłu i obym miał juz problem z głowy

Offline muzyczek

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Only Audi
    • Centrum Medyczne "Legionów"
  • Imię: Piotr
  • Miasto: okolice trójmiasta
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI 211KM
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Automat
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Pomorskie
Odp: PILNE! Błąd wypadanie zapłonu na cylindrze. Zdiagnozowany
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 23, 2017, 00:06:14 am »
Miałem podobny ptovkem w A1 matki 1.4tfsi 185km. Auto bylo oddane na gwarancyjna wymianę silnika z powodu znacznej ilości spalanego oleju (kupione nówka i po 15tys wymiana). 3 miesiace nie mogli oddac auta z powodu wypadania zapłonu na 1 cylindrze. Czekali też na instrukcje. Finalnie okazało się że katalizator był zapchany spalanym olejem i wystarczylo go wymienic. Oczywiście sugerowalismy to ale przeciez przecietnego Polaka nie warto sluchac tylko czekac na instrukcje. Po wymianie 30tys zrobione, oleju nie pali i odpukac oby już nie wrócił problem

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Kodowanie/odczytywanie błędów oryginalnym VCDS'em w polskiej wersji językowej !
Okolice trójmiasta
Dla osób z forum-w ramach pomocy darmowej !

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15