Autor Wątek: S5 4.2: P2006 i P2007 Intake manifold bank 1 i 2 CLOSED  (Przeczytany 561 razy)

Offline Silv3r

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Imię: Krzysztof
  • Oznaczenia Silnika:: 4.2l 354hp
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Dolnośląskie
S5 4.2: P2006 i P2007 Intake manifold bank 1 i 2 CLOSED
« dnia: Kwiecień 20, 2018, 19:34:00 pm »
Cześć

Zmagam sie z błędem P2006 i P2007...
Mam praktycznie permanentny check engine a po podpięciu do VCDS i sprawdzeniu bloków pomiarowych widać faktycznie ciagle zamkniecie (wynik: 0% zadane: 99.6%) i bardzo rozne napięcie (aktualnie: 1.100V vs 3.920V)

Zdjęcia z danymi z kilku dniGuests can't see images. Please login or login
Guests can't see images. Please login or login
Guests can't see images. Please login or login


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Offline Silv3r

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Imię: Krzysztof
  • Oznaczenia Silnika:: 4.2l 354hp
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: S5 4.2: P2006 i P2007 Intake manifold bank 1 i 2 CLOSED
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 30, 2018, 14:32:46 pm »
Sprawdzilem wszystkie przewody - wszystko wyglada OK i nie widac nigdzie wyciekow.

Znalazlem zato nieco zoltawa maz w jednym przewodzenie...

Gdzie znajuje sie pompa podcisnia? Czy jest to ta sama pompa co od układu hamulcowego?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15