Autor Wątek: Drgania na biegu jałowym A5 1.8 TFSI  (Przeczytany 538 razy)

Offline CenturionM

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Maciej
  • Miasto: Gdynia
  • Oznaczenia Silnika:: 1.8 TFSI CDHB
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Pomorskie
Drgania na biegu jałowym A5 1.8 TFSI
« dnia: Czerwiec 13, 2018, 18:55:38 pm »
witam serdecznie

dnia wczorajszego wymieniłem olej na Millers Oil 5w30 z filtrem oleju zgodnie z wytycznymi konfiguracji ze strony internetowej producenta oleju

po włączeniu silnika gdy wyłączy sie ssanie na biegu jałowym są wyczuwalne drgania na kierownicy i ogólnie po całym aucie, najbardziej podczas wyłączonej klimatyzacji, zaś gdy włączę klimatyzacje drgania są trochę mniejsze

drgania ustępują przy 1000obr

wymieniłem dziś świece - ale efekt jest taki sam

przed wymianą nie było takiego efektu trzęsienia, zaś z poprzednim właścicielem nie mam kontaktu (chciałem się dowiedzieć co on lał do tego auta)

zamówiłem przed chwilą cewki, gdyż dziś sprawdzając je widziałem że chromowane obudowy są sklejone klejem (ktoś musiał w nich grzebać już wcześniej) - może w tym tkwic problem


p.s. świece ogólnie miały brązowy nagar na elektrodach zaś z góry delikatną czarną sadzę (raczej wygląd świec był normalny)


czy miał ktoś taki podobny problem? może ktoś ma jakieś pomysły gdzie jeszcze szukać problemu?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2018, 19:22:58 pm wysłana przez CenturionM »

Offline Mathew95

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Mateusz
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Zachodnio-pomorskie
Odp: Drgania na biegu jałowym A5 1.8 TFSI
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2018, 13:09:08 pm »
Dragania zdam doskonale. Pytanie czy silnik przechodzi w tryb awaryjny? W moim przypadku na początku były tylko drgania- bez błędów wiec jeździłem. Po jakimś czasie do drgań doszło Wypadanie Zapłonow na drugim cylindrze i silnik po odpaleniu po Ok minucie stania na biegu jałowym przełączał sie w tryb awaryjny.
Okazało sie ze to wypalone dwa zawory na głowicy i wytarty wal rozrządu.

Offline zarusz

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Imię: Tomasz
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI 211KM CDNC
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Drgania na biegu jałowym A5 1.8 TFSI
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 17, 2018, 22:43:11 pm »
Ostatnio u mnie też pojawił się problem drgań i falowania obrotów. Problem rozwiązałem tak:
http://www.a5klub.pl/index.php?topic=17055.0

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15