Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Kupujemy Audi A5 / S5 / RS5 / Odp: A5 TFSI 2.0 225KM QUATTRO Automat
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krissos dnia Dzisiaj o 22:03:14 »
Nie ma tu na forum fachowców którzy by się wypowiedzieli?  


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
2
Wnętrze / Odp: Wymiana kierownicy przedliftowej na 2017 z a5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez przem66s dnia Dzisiaj o 18:43:15 »
https://www.facebook.com/1401045166642822/posts/2263946060352724?s=100001128519198&v=e&sfns=mo

MCSerwis ogarnal na wymiane kierownicy taka jak w filmie, sadze ze i okragla bedzie dzialac (;
3
Felgi / Odp: Jaki dekielek do felg 18" S5/S-Line?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajkosz dnia Dzisiaj o 00:50:51 »
Gdyby ktoś szukał, to właśnie kupiłem sobie brakujący dekielek. Na akcji są jeszcze trzy do wzięcia. ;)
https://allegro.pl/oferta/dekle-audi-8t0-601-170-stan-bdb-zapraszam-8277501672
4
Silniki benzynowe / Odp: Losowe wypadanie zapłonu 1.8 Tfsi Cjeb
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koloboro dnia Lipiec 22, 2019, 20:11:07 pm  »
Ten silnik powinien mieć po 12 barów na każdym cylindrze. Po podniesieniu maski silnik pracuje równo, czy telepie nim na boki?

Według Elsy nowy silnik ma mieć od 11 do 14 bar, zaś  minimum to 7 bar, a to juz  nie nowy wiec nie jest tak źle.


Problem został rozwiązany. Winowajcą okazała się zużyta dźwigienka zaworowa na pierwszym cylindrze po stronie wydechowej. Zużycie polegało na dużym luzie na rolce dźwigienki. Po wymianie całego kompletu dźwigienek silnik chodzi jak zegarek.
Pozdrawiam
5
Układ napędowy i skrzynie biegów / Odp: S tronic w nowym A5 2.0 TFSI 150 KM opóźniony czas reakcji skrzyni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez liquid8p dnia Lipiec 22, 2019, 19:13:57 pm  »
Porównując ten silnik do 1.8 TFSI w poprzedniej generacji, to wypada słabiutko. Moc 150km i 270nm momentu obrotowego sprzężone z 7 biegowym s-tronic. Przyspieszenie od 0 do 100 trwa 9,1s. Natomiast 1.8 przyspieszało w 8,2s do setki dla wersji sportback. To jest duża różnica. Wersja coupe 1.8 jest jeszcze szybsza, poniżej 8s do stówy.
6
Układ napędowy i skrzynie biegów / Odp: S tronic w nowym A5 2.0 TFSI 150 KM opóźniony czas reakcji skrzyni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maricn A5 2019 dnia Lipiec 22, 2019, 15:39:57 pm  »
To jest silnik 2.0 TFSI benzyna automat 150 KM, a przesiadłem się z 1.8 TFSI manual 170 KM.
Wiesz nie chodzi o same wycie, bardziej o bardzo opóźniony czas reakcji skrzyni S tronic. Dzieje się tak przy każdej prędkości jak chcesz szybko przyspieszyć i wciskasz pedał gazu. Nie mówię, że wciskam pedał gazu do podłogi, zwykłe przyspieszenie przy wyprzedzaniu.
Generalnie na łopatkach przy kierownicy jak przyspieszam to samochód idzie w miarę dobrze, natomiast nie po to kupowałem automat, żeby łopatkami biegi zmienić przy wyprzedzaniu.
Nadmienię, że moje "stare audi 2014 rok" przy mocy 170 KM, jechało mega mega szybciej i czuje się w tym nowym jakby miał 120 KM, zamiast 150 KM.
Może to ofekt oszczędności w kwestii emisji spalin grupy VW-Audi, natomiast jeździ się z tym silnikiem FATALNIE. 
7
Układ napędowy i skrzynie biegów / Odp: S tronic w nowym A5 2.0 TFSI 150 KM opóźniony czas reakcji skrzyni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Klucha111 dnia Lipiec 22, 2019, 15:26:25 pm  »
Na jakich biegach tak się dzieje? Jak 2.0tdi 150km może przyspieszać bez wycia? Pamiętaj że przesiadles się z benzyny

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

8
Układ napędowy i skrzynie biegów / S tronic w nowym A5 2.0 TFSI 150 KM opóźniony czas reakcji skrzyni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maricn A5 2019 dnia Lipiec 22, 2019, 15:14:21 pm  »
Witajcie,
Po 5 latach użytkowania A5 2014 1.8 170 KM benzyna :D, zdecydowałem się zmienić na nowy model w automacie.
Odebrałem w zeszłym tygodniu nową A5-tke 2.0 150 KM S-tronic i jestem fatalnie zaskoczony pracą skrzyni. Może ktoś z Was wie na czym polega problem.
Otóż przy wyprzedzaniu kiedy wciskam pedał gazu i skrzynia redukuje biegi następuje przerwa 2 s. i dopiero samochód zaczyna z mega wyciem silnika przyspieszać. Jest to na każdym stylu jazdy, bez znaczenia czy intensive czy każdy inny. Biegi "wchodzą" sprawnie, natomiast przyspieszanie i czas reakcji na pedał jest fatalny. Będę wdzięczny za info czy jest co reklamować, czy czekać 3 lata aż mi się leasing skończy  >:(
9
Silniki benzynowe / Odp: Losowe wypadanie zapłonu 1.8 Tfsi Cjeb
« Ostatnia wiadomość wysłana przez liquid8p dnia Lipiec 22, 2019, 13:33:55 pm  »
Ten silnik powinien mieć po 12 barów na każdym cylindrze. Po podniesieniu maski silnik pracuje równo, czy telepie nim na boki?
10
Na każdy temat, nie związany z forum / PRZENIESIONY: Wymiana glosnika w subwooferze B&O
« Ostatnia wiadomość wysłana przez liquid8p dnia Lipiec 22, 2019, 11:56:41 am  »
Ten wątek został przeniesiony do Car Audio.

http://www.a5klub.pl/index.php?topic=20984.0
Strony: [1] 2 3 ... 10