Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Tuning i warsztat / Odp: Grupowy Chip Tuning Dynosoft Katowice - Zapisy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez usrobo dnia Lipiec 18, 2018, 21:59:18 pm  »
To mamy 4

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

2
Tuning i warsztat / Odp: Grupowy Chip Tuning Dynosoft Katowice - Zapisy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sobek89 dnia Lipiec 18, 2018, 21:57:54 pm  »
Witam,również jestem zainteresowany chipem:)
3
Układ napędowy i skrzynie biegów / Sprzegło do 2.0 TFSI od S5 4.2 FSI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kacperoo dnia Lipiec 18, 2018, 16:41:14 pm  »
Witam, czy do A5 2.0 TFSI quattro skrzynia manualna podejdzie całe koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem i dociskiem od S5 4.2FSI? Może ktoś przerabiał ten temat.
4
Kupujemy Audi A5 / S5 / RS5 / Odp: 3.0 Tfis
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Melon DGL dnia Lipiec 18, 2018, 13:24:54 pm  »
Hej udiyane...proszę też o namiar na tego kolegę który rozkoduje mi vin .
5
Układ napędowy i skrzynie biegów / problem z multi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maruda dnia Lipiec 18, 2018, 09:35:29 am  »
Witam wszystkich  :)
pacjent: a5 2.7 multi 2007r
mam problem ze skrzynia, drążek zmiany biegów zablokował się w pozycji na P :( dodatkowo ten mały przycisk na drążku jest jakby lekko wciśnięty,
dodam że auto posiadam około tygodnia i nie jeździłem nim za wiele (max 15km) 
po podłączeniu do komputera pokazało: P174100 - Adaptacja ciśnienia sprzęgła; osiągnięta granica zakresu adaptacji
dodam tylko że mam strasznie słaby akumulator, czasami nie daje rady odpalić auta
6
Kupujemy Audi A5 / S5 / RS5 / Odp: Kupuję Audi A5 3.0 TDI - Proszę o pomoc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez liquid8p dnia Lipiec 18, 2018, 08:50:59 am  »
Jeśli chodzi o pierwszy, to zdjęcia zrobione tak że mało na nich widać i do tego są retuszowane. Na żywo lakier może być w kiepskim stanie. Ale to tylko domysły. Z drobniejszych rzeczy, brakuje kapselka w tylnej prawej feldze.

Drugi na pewno lepiej wygląda, ze względu na pełny pakiet s-line i 20" koła. Nic niepokojącego nie widać.
7
Silniki benzynowe / Odp: Drgania na biegu jałowym A5 1.8 TFSI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zarusz dnia Lipiec 17, 2018, 22:43:11 pm  »
Ostatnio u mnie też pojawił się problem drgań i falowania obrotów. Problem rozwiązałem tak:
http://www.a5klub.pl/index.php?topic=17055.0
8
Silniki benzynowe / Falowanie obrotomierza, delikatne drgania, check engine, lean at idle (TFSI)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zarusz dnia Lipiec 17, 2018, 22:27:35 pm  »
Witam,

Chciałem podzielić się swoim ostatnim doświadczeniem. Posiadam Audi A5, 2013, TFSI 2.0.

Otóż, na biegu jałowym silnik zaczął delikatnie wibrować oraz wskazówka obrotomierza zaczęła nieznaznie falować.
Początkowo wydawało mi się, że to wina złej jakości benzyny. Natomiast, po niedługim czasie pojawiła się także żółta kontrolka check engine.

Ponieważ posiadam kabel (polecany na tym forum) podłączyłem się komputerem i odczytałem takie błędy:

Cytuj
5646 - Leak in Air Intake System
          P2279 00 [109] - -

4007 - Idle Control System RPM
          P0507 00 [096] - Higher than Expected.

4105 - Bank 1; System too Lean at Idle

Błędy te zaprowadziły mnie na filmy youtube. Po analize okazało się, że może to być problem z systemem odmy, a szczególnie z membraną.
Wymontowanie membrany jest raczej proste więc podjąłem się wyzwania. Moim oczom ukazała się pęknięta uszczelka:

Guests can't see images. Please login or login


Wieć, zamówiłem pasujący zamiennik na allegro:

Guests can't see images. Please login or login


Po wymianie obroty silnika na biegu jałowym są stabilne i wibracje ustały.
Skasowałem błędy komputera.

Tuaj zdjęcie jeszcze zdjęcie umiejscowienia:

Guests can't see images. Please login or login


Materiały, które mi pomogły:
* https://www.youtube.com/watch?v=dWiq38FShD0
* https://www.youtube.com/watch?v=hQEciqR1ST8
* http://www.spalacz.pl/nie-palil-mi-czwarty-cylinder
* https://www.youtube.com/watch?v=oUTywkKx-eg

Mam nadzieję, że komuś to się przyda ;)
9
Tuning i warsztat / 2.0 tdi 170 km skrzynia dsg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Syrgiej dnia Lipiec 17, 2018, 22:04:39 pm  »
Witam. Szykuje się do podkręcenia mojej fury . Silnik 2.0-tdi 170 km skrzynia dsg.  Jakieś rady odnośnie modyfikacji . Slyszalem , iż dobrze jest poprawić choćby 6 bieg aby nie trzymal 1400 obrotów. Proszę o pomoc. Nie zależy mi na duzej modyfikacji. 200-210 km max.
10
Silniki diesla / Odp: Uszkodzone Sprzęgło Audi A5 3.0 S-tronic
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adrian055 dnia Lipiec 17, 2018, 21:29:00 pm  »
moze byc niskie cisnienie na zawor dociskajacy sprzegla:)
Strony: [1] 2 3 ... 10