Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Silniki benzynowe / Odp: Vanos/ wariator zmiennych faz rozrządu w Audi A5 1.8TFSI 2012 CJEB
« Ostatnia wiadomość wysłana przez brony777 dnia Lipiec 11, 2018, 09:59:57 am  »
Kurczę tak to jest z tymi mechanikami :/ skoro zapłaciłeś 12 tyś to chyba wszystko powinno być zrobione na tip top tym bardziej że skoro gość rozbierał silnik to powinien takie rzeczy wcześniej wiedzieć i powiedzieć Ci o nich. Tym bardziej że rozrząd i tak przy takiej operacji to lepiej wymienić tak czy siak bo to jest trochę rozbierania a wałek rozrządu to chyba powininień sprawdzić podczas składania silnika moim zdaniem to taka podstawa. Skontaktuj się z kimś ogarniętym z tym tematem polecam np sportmile lub Łukasz z Corling może Ci zaproponują jakieś dobre rozwiązanie.
92
Kupujemy Audi A5 / S5 / RS5 / Odp: Audi A5 Coupe 2.0 tfsi FV, co myślicie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez barman32 dnia Lipiec 11, 2018, 09:16:59 am  »
Hej,
Co do brania oleju to ja tak mało jeżdżę, że na pewno nie wpłynie to na moje życie (5k rocznie to max).
Po zdjęciach na pewno opcja nr3 wygląda najciekawiej, ale jak się sprawdzi VIN to bogata historia uszkodzeń tego auta trochę odstrasza.
Dlaczego pierwszy jest za tani, a ten biały już nie? Kosztują tyle samo (50k) brutto, przy czym pierwszy ma mniej kilometrów na liczniku. Myślałem, że to balansuje oba auta na równi. Niestety oferta białego kandydata już nie jest aktualna, rozważam pozostałe dwie.

Nie uważacie, że rozważanie tego poliftowego modelu jest trochę ryzykowne?
93
Klimatyzacja i Ogrzewanie / Odp: Gdzie jest parownik?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez binio dnia Lipiec 10, 2018, 22:01:41 pm  »
94
Klimatyzacja i Ogrzewanie / Odp: Środek do odświeżenia klimy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajkosz dnia Lipiec 10, 2018, 17:15:02 pm  »
Tylko jak się dogrzebać do parownika, żeby tam oczyścić?
95
Klimatyzacja i Ogrzewanie / Odp: Gdzie jest parownik?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajkosz dnia Lipiec 10, 2018, 17:13:18 pm  »
Właśnie też przeszukuje internet i nie mogę znaleźć. Filtr kabinowy wyjmuje się w pionie i za cholerę nie idzie zajrzeć do miejsca gdzie on siedzi.
Nawet ręki tam za bardzo nie idzie włożyć, a trochę syfu ręką wydłubałem. Też chcę to dobrze oczyścić, ale nie wiem jak. Chyba podjadę do serwisu klimatyzacji, żeby to oczyścili bo mi ostatnio po starcie zalatuje lekko jak z odkurzacza.

Panowie nikt nie czyścił klimatyzacji, żeby się podzielić radą jak się do tego zabrać?
96
Klimatyzacja i Ogrzewanie / Odp: Brak osłony filtra kabinowego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajkosz dnia Lipiec 10, 2018, 17:09:18 pm  »
Ta osłona, to jest taka dość miękka pianka. Zdecydowanie nie wpływa na nic poza estetyką ewentualnie :-)
Zimne powietrze czujesz, bo przed nią zdaje się wyloty nawiewu, takie małe. Jak tam dobrze zajrzysz to je zobaczysz - obok lampki :-)
Jak bardzo chcesz, to spisze numer części bo ma wytłoczone od góry. Pewnie kosztuje grosze plus trzy plastikowe śrubki które ją mocują.
97
Kupujemy Audi A5 / S5 / RS5 / Odp: Audi A5 Coupe 2.0 tfsi FV, co myślicie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez liquid8p dnia Lipiec 10, 2018, 16:12:20 pm  »
Pierwsza, trochę za tania moim zdaniem. Użytkowany przez kobietę, to żaden plus. Nie wiem po co w ogóle ktoś to pisze. Lewarek biegów powinien być inny. No i ciekawe co z wadą olejową.

Drugi na pewno wygląda lepiej ze względu na pełny pakiet s-line i jest o wiele lepiej wyposażona. Pozostaje tylko kwestia olejowa.

Trzeci już po lifcie z nowym przodem. Chyba najlepsza opcja ze wszystkich, całkiem nieźle wyposażona. Ja bym się zastanowił na tą właśnie. No i ta już ma silnik po lifcie, to nie będzie pił oleju.
98
Tuning i warsztat / Odp: DIY - zderzak competition!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez liquid8p dnia Lipiec 10, 2018, 15:54:54 pm  »
Ja tam zawsze maskuję. Mówią, ze licho nie śpi. :D
Mody na plusik! Super się teraz prezentuje :)

No ja ogólnie też i przy tym pozostanę :)
99
Tuning i warsztat / Odp: DIY - zderzak competition!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rsha dnia Lipiec 10, 2018, 15:44:34 pm  »
Ja tam zawsze maskuję. Mówią, ze licho nie śpi. :D
Mody na plusik! Super się teraz prezentuje :)
100
Silniki benzynowe / Vanos/ wariator zmiennych faz rozrządu w Audi A5 1.8TFSI 2012 CJEB
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mathew95 dnia Lipiec 10, 2018, 13:35:02 pm  »
Witam. Od kilku miesięcy walczę ze swoją „skarbonka”. Problem zaczął sie od wypadających zapłonow. Do wymiany poszedł wal rozrządu i zawory na głowicy. Przy okazji wymienić musiałem tłoki i pierścienie( załatwiony problem z braniem oleju). Kosztowało mnie to 12tys zł. Auto odebrałem pod koniec maja od mechanika. Od miesiąca jeżdzę do niego regularnie na naprawy gwarancyjne. Najpierw zaraz po wyjechaniu od niego wyskoczył mi błąd przekaźnika czujnika oleju. Okazało sie ze piny były zagięte. Pózniej wyskoczył błąd Przestwienie walka rozrządu w kier. pózniej oraz przestwienie walka rozrządu strony ssącej. Pojechałem so mechanika powiedział ze ewidentnie do wymiany rozrząd bo najwidoczniej łańcuch zaczął sie rozciągać. Wymieniłem i dołożyłem kolejne 1.5tys do skarbonki. Auto odebrałem w piątek i zacząłem czuć znowu drgania( w zasadzie jedno pojedyncze i jeden raz jak dojechałem 40km do domu) jak za pierwszym razem przy wypadających zapłonach. Na drugi dzien odpaliłem auto na zimnym silniku i buda oraz silnikiem trzęsło jakby zaraz miał wyskoczyć przez maskę. Po jakimś czasie ustępowało i chodził normalnie wiec tylko na zimnym sie tak dzieje. Podpiąłem kompa wyskoczyło 5 BŁĘDÓW!
1. Czujnik położenia walka rozrządu(G40)/ czuj. połóż. wała korb(G28)
2. Przetawienie walka rozrządu w kier. pózniej
3. Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza
4. —- powiązanie z położeniem przepustnicy
5. Przestawienie walka rozrządu strony ssącej.

Teraz wychodzi na to ze dwa błędy( z którymi pojechałem i mechanik stwierdził ze to rozrząd do wymiany) sa dalej a do tego doszły kolejne 3.
Pojechałem do mechanika( który zapewnił po pierwszej naprawie za 12tys ze w silniku nic ju sie nie moze dziać bo mam nowe serce). Podpial kompa i sam nie wierzył. Kazał zostawić auto i powiedział ze teraz najwidoczniej to vanos. Mało sie znam, nie wiem czym powinien sie objawić vanos. Czy ktoś miał kiedyś problem z vanosem? Moze ktoś musiał wymieniać? Jaki to koszt?
I pytanko czy uważacie tak jak ja ze powinienem mu kazać oddac mi siano za rozrząd który nie załatwił problemu?
Wiem ze sie rozpisałem i pewnie mało kto to przeczyta ale proszę o pomoc. Dzięki
Strony: 1 ... 8 9 [10]