Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Zawieszenie i hamulce / Odp: Wieksze hamulce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rodos dnia Kwiecień 20, 2018, 23:48:25 pm  »
Moim zdaniem patrząc na wydatek w stosunku do poprawy hamowania to zestaw od sq5 jest najlepsza opcją i hamuje bardzo dobrze:)
92
Zawieszenie i hamulce / Odp: Wieksze hamulce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sebol78 dnia Kwiecień 20, 2018, 22:00:51 pm  »
Podepnę się pod temat ...bo też przejrzałem wiele ale nie znalazłem jakiegoś konkretnego przykładu...
Wiem że podejdą P&P (mowa o przedniej osi) od SQ5 czyli zacisk i tarcza 380 ....
jednak chcąc moze ciut chyba efektywniejszy zacisk np z Porsche jakiś 6cio tłok ....to co jest do ogarnięcia ???
lub jeszcze jedna opcja np z audi A6 zacisk + tarcza 356 ...podejdzie ???

Będę wdzięczny za podpowiedź ;)
93
Silniki benzynowe / S5 4.2: P2006 i P2007 Intake manifold bank 1 i 2 CLOSED
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Silv3r dnia Kwiecień 20, 2018, 19:34:00 pm  »
Cześć

Zmagam sie z błędem P2006 i P2007...
Mam praktycznie permanentny check engine a po podpięciu do VCDS i sprawdzeniu bloków pomiarowych widać faktycznie ciagle zamkniecie (wynik: 0% zadane: 99.6%) i bardzo rozne napięcie (aktualnie: 1.100V vs 3.920V)

Zdjęcia z danymi z kilku dniGuests can't see images. Please login or login
Guests can't see images. Please login or login
Guests can't see images. Please login or login


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

94
Kupujemy Audi A5 / S5 / RS5 / Odp: Audi a5 3.0 sportback szukane od bardzo dawna.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dywcia007 dnia Kwiecień 20, 2018, 15:43:03 pm  »
Witam ponownie! Nie chce zakładać kolejnego tematu dlatego wrzucam tutaj.

Znalazłem kolejne Audi a5 które bardzo mi się podoba.
Tutaj ogłoszenie: https://www.blocket.se/uppsala/Audi_A5_3_0_TDI_Q_245hk_S_Line_Drag_Aut_Webas_78716859.htm?ca=5&w=3

Moje pyt. brzmi czy wg Was auto jest dobrze wyposażone i czy nic nie wygląda podejrzanie? Cena to około 90tys zl
95
Elektryka / Problem z VCDS i interface
« Ostatnia wiadomość wysłana przez orieh dnia Kwiecień 20, 2018, 09:21:34 am  »
Koledzy mam problem ze wspomnianym w temacie sprzetem. Tzn po instalacji wszystko wyglada ok, robie test lacznosci interfecu z kompem jest ok lecz po podlaczeniu do auta i zrobieniu testu łącza komp lub program nie wykrywa interace. Może ktoś miał podobny problem, prosiłbym o jakies porady sugestie. z góry dziekuje Pozdrawiam
96
Nadwozie / Odp: Bagażnik dachowy A5 2012
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wrobson dnia Kwiecień 20, 2018, 08:40:02 am  »
okej a jaki masz boks
97
Nadwozie / Odp: Bagażnik dachowy A5 2012
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slaweki dnia Kwiecień 19, 2018, 22:45:02 pm  »
98
Układ napędowy i skrzynie biegów / Odp: CZY TAK MA DZIAŁAĆ STRONIC?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sincere dnia Kwiecień 19, 2018, 22:00:45 pm  »
Nie mam szklanej kuli ale moja rada to; ZMIEŃ MECHANIKA albo puść totka.
99
Silniki diesla / Odp: Wymiana Sprzęgła - co kupić jakie oleje itp
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Klucha111 dnia Kwiecień 19, 2018, 21:25:38 pm  »
6l oleju może być za mało. Uszczelka nowa by się przydała bo stara może się już nie nadawać. Powinny być dwa filtry jeden zewnętrzny i jeden co robi za smoka. Uszczelniacz na pokrywę sprzęgła może się okazać jeszcze że trzeba będzie nowa pokrywę i łożysko. No i jeszcze nie ten dział Panie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

100
Układ napędowy i skrzynie biegów / Odp: Błedy skrzyni, szarpanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez simple1.1 dnia Kwiecień 19, 2018, 21:12:53 pm  »
W skrócie:

Objawy:
1) Sporo większe spalanie na postoju na D w porównaniu do N i uczucie, że samochód mocno ciągnie do przodu na hamulcu
2) Wbijanie dwójki "na raty" - tak jakby dwa razy skrzynia wysprzęglała, dwa razy spadały obroty mimo tego, że po pierwszym razie na wyświetlaczu była już dwójka
3) Opóźnienie w reakcji na gaz po zwolnieniu i spadku obrotów mimo tego, że bieg zredukowany (po opóźnieniu szarpnięcie do przodu)
4 ) Spora chwila oczekiwania na ruszenie samochodu po cofaniu i przerzuceniu z "R" na "D" - jak chciałem żeby było szybciej, dodawałem gazu i wtedy auto szarpało do przodu jakby się nagle obudziło, że trzeba jechać.

Po zrobieniu zestawu naprawczego od razu czułem, że nie ma różnicy w działaniu skrzyni. Mechanik stwierdził, że sprzęgło do zrobienia, bo nie idzie zrobić adaptacji. Zrobione razem z dwumasą. Było lepiej, bo spadło spalanie na postoju na "D", czyli objaw nr 1 wyeliminowany, ale jak trochę pojeździłem, to uznałem, że pozostałe  występują nadal. Do tego zaobserwowałem jakieś przywieszenie przy redukcji, ale tu już nie wiem dokładnie z którego biegu na który. Trop zdaniem majstra prowadził z powrotem do mechatroniki, więc wyciągnął, posprawdzał i uznał, że sterownik hydrauliczny (czy tam elektrohydrauliczny) jest też do wymiany. Ma założyć moje zawory i płytki z zestawu naprawczego, a resztę (nie jestem pewien, co tam dokładnie jeszcze jest) swoją. Jutro po robocie odbieram, zobaczymy co będzie.

To u mnie nie ma takich objawów, nie wbija 2 na raty, a spalanie na D na postoju 0,9l czasem 0,8l. Więcej o problemie i krokach napisałem na CZY TAK MA DZIAŁAĆ STRONIC. Będę zmieniał zestaw sprzęgło. 3300 sprzęgło + oleje i filtry. Facet powiedział, że jeżeli coś jest nie tak z mechatroniką to jak się spuści olej będzie wiadomo i że sprzęgło to standard wtych autach. Zużywa się. Zmienia i jeździ dalej.
Strony: 1 ... 8 9 [10]