Autor Wątek: Jakie Tarcze i Kloce  (Przeczytany 9808 razy)

Offline slawek72

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1776
  • Imię: Sławek
  • Miasto: Jaworzno
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0tfsi, F31 335d
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Jakie Tarcze i Kloce
« dnia: Wrzesień 10, 2013, 23:26:00 pm »
Panowie mam pytanko odnośnie producentów tarcz i kloców, będę zmieniać na 345(S5/S4), moją pierwszą opcją jest niby ATE, ale zastanawiam się czy tak naprawdę jest jakaś różnica pomiędzy nimi a Zimmermann'em(coat z),A.B.S 'em lub TRW ??
Z góry dzięki za wszelkie porady i uwagi, acha może ktoś ma na zbyciu jarzma z S-ki w "przystępnej" cenie ??
"You want an oil that is as thin as possible but as thick as necessary"

Offline dziadekblack

  • Audi Maniak
  • *
  • Wiadomości: 754
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Bartek
  • Rocznik Auta: 2017
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Automat
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 11, 2013, 07:57:53 am »
Kolega z a4klub.pl zajmujący się zawodowo hamulcami twoerdzi że ATE to chłam i poleca zimmermany

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3015
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CPMA
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 11, 2013, 08:02:10 am »
Ja mam Zimmermany a klocki ATE ceramiczne.... klocki gówno jak cholera , fadding większy jak na seryjnych.
Z tarczami nic się nie dzieje,nie biją,nic nie pęka.

Offline slawek72

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1776
  • Imię: Sławek
  • Miasto: Jaworzno
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0tfsi, F31 335d
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 11, 2013, 11:01:43 am »
Hmm, no to daliście mi do myślenia może pójdę w te Zimmermanny  ;) ...
"You want an oil that is as thin as possible but as thick as necessary"

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3015
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CPMA
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 11, 2013, 11:30:27 am »
Zaznaczam ,że nie używam auta do ulicznych rajdów  :),jak co niektórzy z forum , normalna jazda ,czasami autostrada i wtedy wychodzi szydło z wora....Klocki są tragiczne,jeździłem na różnych  ATE i nigdy nie byłem tak niezadowolony.
Jest problem żeby na luzie wyhamować ze 150-160 km/h. A już dwukrotne hamowanie to normalnie trzeba spadochron rozwijać.

Offline slawek72

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1776
  • Imię: Sławek
  • Miasto: Jaworzno
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0tfsi, F31 335d
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 11, 2013, 11:56:19 am »
Widzę że z tymi klockami to masz trochę wyzwanie  :o , generalnie mi też już "raczej" przeszły ściganki po mieście ;) , oczywiście zdarzają się jakieś"ganianki" ale większość to wielopasmówki krajówki lub "motorway'e", dlatego jeszcze ciągle zastawaniem się czy wobec perspektywy podniesienia mocy warto zakładać większe tarcze i jaka jest różnica??
Prawdą jest że w 95% podczas ruchu to ja wyprzedam, rzadko zdarza się być wyprzedzanym  ;), ale zwykle ostro nie hamuje, a dodatkowo wspomagam się biegami, oczywiście raz na jakiś czas zdarzy się sytuacyjne nagłe hamowanie.
Choć auto z manualem jednak ma mniejszą masę niż z S-em i 3.0 klekot, dodatkowo pierwszy raz zmieniam tarcze po 55tyś(wymiana za kilka tyś), więc jak widać katować ich nie katuję, no i  wobec powyższych trochę nurtuje mnie czy warto ?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2013, 12:03:35 pm wysłana przez slawek72 »
"You want an oil that is as thin as possible but as thick as necessary"

Offline rafter

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 11, 2013, 12:02:28 pm »
Hmm, no to daliście mi do myślenia może pójdę w te Zimmermanny  ;) ...

Powinny ci wystarczyć , chyba że planujesz w najbliższym czasie jakieś mody związane z podniesieniem mocy , wtedy zastanowiłbym się nad całym nowym zestawem 6 lub 8 tłoczkowym .

P.S.

o i Sławek wypocił w międzyczasie posta  :D

Nie wiem o kim wyżej pisał dziadekblack bo jeśli o koledze Sid to pojawia się także u nas na forum i można do niego uderzyć z pytaniem na priv .
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2013, 12:09:19 pm wysłana przez rafter »

Offline slawek72

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1776
  • Imię: Sławek
  • Miasto: Jaworzno
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0tfsi, F31 335d
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 11, 2013, 12:06:00 pm »
Hmm, no to daliście mi do myślenia może pójdę w te Zimmermanny  ;) ...

Powinny ci wystarczyć , chyba że planujesz w najbliższym czasie jakieś mody związane z podniesieniem mocy , wtedy zastanowiłbym się nad całym nowym zestawem 6 lub 8 tłoczkowym .

Planuję Paweł w przyszłym roku modyfikację podobną do tej od Turdziego coś pomiędzy 280-290 +, z tym że jak mówię u mnie nie ma cały czas ostrej jazdy tylko płynna dynamiczna z chwilami"zabawy"  ;)

Cytuj
o i Sławek wypocił w międzyczasie posta

Wot cały Sławek  :-[    :P....
"You want an oil that is as thin as possible but as thick as necessary"

Offline rafter

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 11, 2013, 12:13:21 pm »
A to zobaczysz dopiero po tym modzie jak to zap......a  i jak mocne hamulce do tego powinieneś mieć , wierz mi też mam ten mod co turdzi i wiem co mówię , to się niesamowicie napędza  dlatego ja założyłem  cały 8 tłoczkowy zestaw i czuję się bezpiecznie .

Offline slawek72

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1776
  • Imię: Sławek
  • Miasto: Jaworzno
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0tfsi, F31 335d
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 11, 2013, 12:59:29 pm »
Hmm, 8 tloczkow to na pewno lepiej  hamuje niz szostka, z tym ze znowu jest to troche wieksza rzezba i koszty, a mi tak szczerze nie chce sie inwestowac w mody  tego pojazdu za duzo.
Bo dla mnie to ciagle dupowoz i  wycieczek na tor w nim nie przewiduje ;), jak za jakis czas zagarazuje Ariela albo Cata, to wtedy pomysle ;).
Generalnie deptam dla zabawy, jak mi sie przypomni lub jakis "wypierdek" mi na "tail'u" za dlugo siedzi i niestety grono takowych "zuchwalcow" sie powieksza a tu ni ma sie czym odepchnac >:( , niestety seria  tylko na poczatku wydaje sie ok.
Dobra jak zwykle zboczylem z tematu, wydaje mi sie ze na poczatek pojde w te zimmer'y od S-ki, tylko jeszcze musze the jarzma znalezc.

Sent from my A511
"You want an oil that is as thin as possible but as thick as necessary"

Offline jedrekx

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Jędrzej
  • Miasto: Bydgoszcz
  • Oznaczenia Silnika:: CDUD
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sedan
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 11, 2013, 16:56:24 pm »
Sławek, odezwij się na a4-klub do użytkownika devastation. na pewno coś doradzi :)
Były: Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi, Mini Cooper S 1.6 198 PS & Audi A3 Sportback 2.0 TDI S-line, Audi A5 Coupe 2.0 TDI S-line, Audi A4 Cabrio 1.8T S-line
Są: Audi A6 3.0TDI Quattro
Będzie: kolejne Audi :)

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3015
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CPMA
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 11, 2013, 20:25:42 pm »
Slawek,nowe jarzma masz na alledrogo ,wpisz  "jarzma kpl przod audi s5",nie podlinkuje bo wale ze srajpada a tu kopiowanie mi ciezko idzie  :)

Offline slawek72

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1776
  • Imię: Sławek
  • Miasto: Jaworzno
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0tfsi, F31 335d
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 11, 2013, 21:02:45 pm »
Danke, danke chlopaki sprawdze na All u Deva i gdzie sie da byle  solidnie i w wmiare przystepnej cenie..

Sent from my A511

"You want an oil that is as thin as possible but as thick as necessary"

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 11, 2013, 22:00:08 pm »
Jezeli 8 tloczkow to zestaw RS5 lub Alcon byle nie zaciski od Tuarega bo to straszny syf ktory sie gnie a tloczki czesto zapiekaja (dziwny stop metalu). Jezeli nisko budzetowo to standardowe tarcze i klocki to jedyne rozwiazanie zestaw z S5 niewiele zmieni bo to wciaz jeden tloczek a jezeli nie hamujesz ostro co swiatla to nie zagotujesz fabrycznego rozmiaru tarcz. Problem powstaje przy dohamowaniach z 200 km/h a po modzie na 290 KM taki jak ma Rafter to predkosc standardowa przelotowa, jedziesz i nagle widzisz 200 a nie czujesz ze sie napedzalo auto tak blyskawicznie.

Na K04 czyli > 320 KM 8 tloczkowy zestaw jest podstawa.

Osobiscie dobry zestaw to gladki Zimmerman + Ferodo DS klocki, tylko tarcze zimmermana sie bardzo dlugo hartuje nawet 800-1000 km jezeli je wczesniej przegrzejesz to robi sie straszny syf.

Skontaktuj sie z Jacolem on teraz non - stop lata w przedziale 200-240 km/h i dosyc mocno eksploatuje hamulce.
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline johnnybestplayer

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 185
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Podkarpackie
Odp: Jakie Tarcze i Kloce
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 23, 2013, 21:13:19 pm »
Jaka jest standardowa srednica przednich tarcz hamulcowych 2.0 211km sportback? Pomimo podania VIN padlo pytanie o rozmiar. Chcialem zamowic na dniach.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15