Autor Wątek: "Odkurzone A4 Allroad" Pikiego  (Przeczytany 2948 razy)

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
"Odkurzone A4 Allroad" Pikiego
« dnia: Grudzień 06, 2013, 18:39:19 pm »
Dziś Piki postanowił wpaść na umycie dolotu swojego 2.0 TFSI, auto serwisowane co 10 tys kilometrów, jeżdżąca igła ale osad już zaczął się zbierać.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.668394356516092.1073741831.350403151648549&type=1

Więcej zdjęć dorzucę, później, gdyż teraz montujemy 3G Plusa w naszym demo.
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline MSKPU

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Miasto: Stolica
  • Oznaczenia Silnika:: CDNC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: "Odkurzone A4 Allroad" Pikiego
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2013, 11:22:15 am »
Po jakim przebiegu było to czyszczenie ?

Offline AS

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 126
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: "Odkurzone A4 Allroad" Pikiego
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 11, 2013, 19:39:53 pm »
Przecież to nie normalne aby co chwilę odkręcać kolektor ssący i czyścić nagar. Wymiana oleju co 10 tyś ok jak najbardziej .Skąd ten syf tam się bierze czy dotyczy to silników które brały olej czy tych obecnie nowych też??? :o :o

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3013
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CPMA
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: "Odkurzone A4 Allroad" Pikiego
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2013, 21:10:00 pm »
Wszystkie z wtryskiem bezpośrednim.W uturbionych nagaru jest mniej w porównaniu do wolnossących.W klekotach to dopiero jest sajgon.Widziałem czapkę z kolektorem ssącym z 2.0 tdi BKP , nie było gdzie palca włożyć. :(
Zasrana ekologia.

Offline dziadekblack

  • Audi Maniak
  • *
  • Wiadomości: 754
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Bartek
  • Rocznik Auta: 2017
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Automat
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Odp: "Odkurzone A4 Allroad" Pikiego
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 11, 2013, 21:53:59 pm »
Dlatego kombinują z wtryskiem pośrednim i bezpośrednim w jednym silniku... Dodatkowy wtrysk do kolektora powoduje jako takie jego czyszczenie :)

Offline Gabriel

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 444
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sedan
  • Województwo: Małopolskie
Odp: "Odkurzone A4 Allroad" Pikiego
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 11, 2013, 22:58:39 pm »
skad takie info?
pierwsze slysze... :)

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: "Odkurzone A4 Allroad" Pikiego
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 11, 2013, 23:08:04 pm »
Nowy Golf ma dualny system wtrysku.

Problem tkwi w odprowadzeniu par olejowych do kolektora ssacego w 2.0 TFSI a co za tym idzie caly syf odklada sie w kolektorze i w glowicy w kanalach i na zaworach. Teraz pracuje nad 3.0 TDI, ogolnie bardzo ladny stan auto jezdzone tylko po trasach olej co 10-15 tys, nagaru 2 mm przebieg 80 tys. Natomiast to samo auto jezdzace prawie tylko w miescie ma 4razy tyle nagaru. Niedlugo opis prac projekt dosc duzy.

Prawda jest taka ze Diesel musi raz w tygodniu dostac kopa, "az sie rura wyprostuje" wtedy nagaru jest mniej ale i tak sie zbiera.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2013, 23:15:17 pm wysłana przez dreadpl »
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15