Autor Wątek: A5 Sportback 2017 TDI  (Przeczytany 1862 razy)

Offline Driven22

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 112
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Grzesiek
  • Oznaczenia Silnika:: 1,8 TSI 177 KM
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: A5 Sportback 2017 TDI
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 13, 2017, 19:28:22 pm »
Na osobę prywatną. Zażądałem 7% rabatu lub pakiet serwisowy na 5 lat. Całkowicie oleli sprawę - nie odpisują na pisma z reklamacją z tytułu rękojmi. Liczą ewidentnie że odpuszczę temat. Oni zaproponowali takie żałosne rzeczy że myślałem najpierw że to żart -  No weź sobie voucher na breloczki ze sklepu  - ręce opadają. Dla nich jest to wada nieistotna. Temat spróbuję pchnąć do mediów. Ludzie kupujący Audi, BMW czy Mercedesa bardzo często myślą, że to jest tak prestiżowa firma/marka, że nawet gdyby coś się działo to wszystko załatwią natychmiast i jeszcze dołożą coś ekstra za sam fakt takiego zdarzenia. A tu nie dość żę sobie z klienta żarty robią bo jak to inaczej nazwać to jeszcze przyjmują taktykę- nie będziemy na nic odpowiadać to się klient może odpie...li. Dlatego wrzuciłem ten post bo wielu z Was kupuje nie tylko używki ale i nowe auta i powinni wiedzieć, że są dilerzy którzy w tak żałosny sposób postępują. Chyba w koncernie  TATA poziom obsługi jest o 10 levelów wyższy. Nie opisuje już szczegółów jak przez 7 miesięcy "odkrywali" że jednak coś się stało niby w fabryce . itd, itd.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2017, 19:42:29 pm wysłana przez Driven22 »

Offline piotrc

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Piotr
  • Miasto: Poznań
  • Oznaczenia Silnika:: S 5
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: A5 Sportback 2017 TDI
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 13, 2017, 20:28:52 pm »
Wszystko zależy od normy jakie vw przewiduje dot powłoki lakierniczej.
Jeżeli elementy podwójnie lakierowane bedą sie mieściły w normie, to NajwyZej możesz ugrać większą kwotę zeby nie robisz czarnego PR.
Jest - S5 460 PS
Było - A5 3.0 tdi

Guests can't see images. Please login or login
 

Offline Driven22

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 112
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Grzesiek
  • Oznaczenia Silnika:: 1,8 TSI 177 KM
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: A5 Sportback 2017 TDI
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 13, 2017, 20:39:05 pm »
Pic polega na tym, że poza podwójnym lakierowaniem auto ma inny odcień na drzwiach co widać na zdjęciu. To się chyba, w żadnych normach nie mieści ? Krotosky-Cichy wogóle nie chce rozmawiać o żadnych pieniądzach ,rabatach itp. Spodziewałbym się takich rzeczy może w Daci czy Ladzie a nie w Audi,  żeby takie numery odchodziły. Napisałem im że nie chcę robić zbędnego rozgłosu, żeby załatwili to jak na Audi przystało i co ? Nawet nie odpowiadają na pisma, maile itd. W tym miesiącu będzie rok od zakupu- miałbyś tyle cierpliwości ? Mi właśnie się skończyła i chyba każdemu innemu też by się skończyła - wysłałem właśnie temat do TVN TURBO, może ktoś się tym zainteresuje.

Guests can't see images. Please login or login
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2017, 20:45:51 pm wysłana przez Driven22 »

Offline awo666

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 126
  • Miasto: EPWA
  • Oznaczenia Silnika:: Q7 3.0 TFSI Sportmile
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Avant
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: A5 Sportback 2017 TDI
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 13, 2017, 23:55:25 pm »
Trzeba było wydać 200-300 pln na prawnika.

Jeżeli kupiłeś jako prywatny end-user to mają na (poprawnie napisaną) reklamację 2 tygodnie.
Jak nie odpiszą to automatem przyznali się do winy i ją uznali. Pytanie co reklamowałeś i czego oczekiwałeś.

Prawnik skasował by parę złotych ale miałbyś temat z głowy.
Teraz tylko sąd plus zabawa w czarny PR.

Tylko musisz mieć twarde dowody że takie wyjechało w dniu zakupu (np. zdjęcia z odbioru).

Ew. podskocz do rzecznika praw konsumenta - może coś pomogą choć ostatnie parę lat słabo to działa.
CB już nie używam, Volvo i Audi dalej lubię - ale tylko PB.
Ewolucja wg. Audi: A7 3.0 TFSI 398hp -> -> A5 265hp -> Q7 3.0 TFSI 406hp

Offline Driven22

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 112
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Grzesiek
  • Oznaczenia Silnika:: 1,8 TSI 177 KM
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: A5 Sportback 2017 TDI
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 14, 2017, 09:22:26 am »
To tak nie działa. Odpowiedzieli w ciągu 14 dni zgodnie z przepisami ale nie uznając moich roszczeń tylko przedstawili swoje rozwiązania o których pisałem przyznając się że auto było malowane i tyle. Prawnik tu niestety na tym etapie nic nie zmieni. Zgodnie z prawem możesz się odwołać od odpowiedzi na reklamacje ale już  nie mają żadnego obowiązku Ci odpowiadać w określonym terminie. Taki sposób obejścia słynnej rękojmi. Ma to oczywiście na celu zniechęcenie do dalszego postępowania.  Prawnik na tym etapie to minimum 500 zł wstępne przygotowanie pism +success free od zasądzonej kwoty +rzeczoznawca + pozew + biegły +wpłata koszt postępowania sądowego przy tej kwocie -  chyba  5% wartości sumy o którą walczysz i jeszcze parę pierdół, całe dni wyjęte z życiorysu - stąd takie a nie inne działania takich dilerów.
Kupując Audi zakładasz pełen profesjonalizm a w przypadku jakieś wpadki mega szybkie rozwiązanie problemu- ale to oczywiście mrzonki - rzeczywistość jak wyżej.

Offline Brass

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: A5 Sportback 2017 TDI
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 16, 2017, 10:20:19 am »
Dzieki za ostrzezenie, osobiscie mam bardzo zle doswiadczenia z Krotowski Cichy - jakosc obslugi mierna, bedac w weekend w szortach i spranym t-shircie ciezko bylo sie doprosic o konkretne oferty i wyliczenie rabatow, na zasadzie 'widac ze przyszedles zawracac gitare'.
2 miesiace pozniej bylem po pracy w garniturze i malo mi w d.. nie weszli aby tylko sprzedac auto.

Pojechalem 300km do Auto Special pod Krakowem i w koncu poczulem sie jakbym kupowal Audi. Potem jeszcze telefon z obslugi klienta K-C z pytaniem dlaczego pojazd nie zostal u nich zakupiony..

@Driven22 dilerzy czesto ida na ugode, a Ty masz mocny business case, pamietaj ze ustanawiasz zastepstwo procesowe, co jest standartem, i nie musisz osobiscie smarowac do sadu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2017, 10:23:03 am wysłana przez Brass »

Offline Driven22

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 112
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Grzesiek
  • Oznaczenia Silnika:: 1,8 TSI 177 KM
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: A5 Sportback 2017 TDI
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 21, 2017, 15:13:29 pm »
Minął dziś rok od zakupu. I w końcu sprawa jest już chyba na finiszu- szło to bardzo opornie. Kierownik salonu wraz z importerem w końcu uznali w dużej części moje roszczenia. Szkoda, że trwało to, aż rok. Ale tak czy inaczej czy to ten  czy inny salon- jedziecie po odbiór auta sprawdźcie je baaardzo dokładnie.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15