Witam. Na forum BMW nikt nie odpowiedzial mi zbytnio, wiec probuje tutaj
wiem ze to inna marka, ale moze ktos bedzie sie orientowac
Wlasnie kupilem w salonie BMW 440i GranCoupe xDrive M Sport.
Zastanawia mnie adaptacyjne zawieszenie M. Nie dodalem poki co tego do swojej konfiguracji. Zastanawiam sie czy popelnilem blad. Moglby mi ktos wytlumaczyc bardziej obrazowo jak dokladnie to dziala ? czy to sa tylko inne amortyzatory ? W salonie powiedziano mi ze samochod bedzie twardszy o wiele. Jezdzilem 430i na seryjnym zawieszeniu i jak dla mnie bomba, rewelacja.
Moje pytania:
1) czy samochod bedzie duzo twardszy?
2) jesli tak, to czy tylko w trybie sport ? czy w comfort lub eco nie byloby przesadnie twardo?
3) Czy seryjne zawieszenie nie jest wystarczajaco dobre?
4) Gdzies wyczytalem ze dochodzi wtedy blokada tylnego dyferencjalu. Z czym to sie wiaze? Ponoc auto latwiej wpada wtedy w poslizg.
5) Koszt utrzymania bedzie znacznie wiekszy ?
6) Czy w M pakiecie zawieszenie tez jest seryjne zawiesznie czy jest ono inne ?
6) Cos jeszcze istotnego co powinienem wiedziec ?
Zdecydowalem nie dodawac tego zawieszania po jezdzie probnej na seryjnym zawieszeniu. Odpowiadalo mi ono w 100% ale wiadomo, nie chcialbym pozniej zalowac.
Troche o aucie:
BMW 440i GranCoupe xDrive M Pakiet Czarny 18calowe czarne felgi lato + zima tez ( letnie sprzedaje odrazu i kupuje 20stki M Performance na lato )
wyzszy zestaw nawigacji
ledowe adaptacyjne swiatla
kamera cofania
czarna skora z niebieska nitka oraz karbonowe wykonczenie srodka
harman kardon
i kilka innych mniej istotnych. oraz dodatki M Performance:
Tylny dyfuzor
spoiler karbonowy
czarny grill
nakladki chromowane na pedaly
hamulce M Performance zloto/zolte