Autor Wątek: Dylemat serwisowy.  (Przeczytany 617 razy)

Offline chudy0105

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Rocznik Auta: 2014
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Dylemat serwisowy.
« dnia: Marzec 25, 2018, 16:42:48 pm »
Witam. Cieżko było m nazwać temat, wiec z góry przepraszam.
Konkrety.
Kupiłem auto jakimś czas temu świeżo po serwisie przy 92k km.
Następny serwis zaplanowany na 120k km.
Ogólnie mało jeżdzę i sprawdzałem kiedy jest inspekcja w MMI
I klop mam przejechane 99k km i serwis za Ok.80 dnii.

Jak to ugryźć jechać na serwis przy 99k ? Jechać na serwis 20k km wcześniej?

Jest to pierwszy samochód który chce serwisować...
z góry dzięki

Offline perjac57

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Swiętokrzyskie
  • Imię: Marcin
  • Oznaczenia Silnika:: 177 KM CGLC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Dylemat serwisowy.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2018, 19:18:22 pm »
Witam
Przede wszystkim ja osobiście kupując auto zmienił bym olej i filtry i zaczął okres przeglądowy od zera , nie patrzył bym na to co tam jest napisane .
Różnie to bywa z tymi przeglądami trzeba do tego podchodzić z ograniczonym zaufaniem .
Od tego momentu radze już robić wymiany olejowe co 15 tyś . Przeglądy co 30 tyś  w perspektywie czasu to  kasa zostawiona w warsztatach samochodowych .  Wiem że oni żyć też z czegoś muszą ale profesjonaliści na brak pracy nie narzekają .
Pozdrawiam serdecznie .

Offline czarny69

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1392
  • Płeć: Mężczyzna
  • Poprzednio: A5 Coupe 2.0TDI '11
    • Status GG
  • Imię: Akash
  • Miasto: Błonie
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0TDI 218KM CSWB
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inny
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Dylemat serwisowy.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 25, 2018, 20:10:11 pm »
Dokładnie, full serwis i liczyć od zera. Komplet z olejem wyszedł mnie 505 złotych, plus robocizna. Przy takim aucie to nie są ogromne koszty a głowa spokojniejsza
Guests can't see images. Please login or login
 

https://www.facebook.com/a5blackpanther - Strona auta na FB

Audi TT Roadster 8N - 260 PS
Audi A3 8P 2.0TFSI - 200 PS
Audi A5 8T Coupe 2.0TDI - 205 PS
Audi A5 8W Coupe 3.0TDI - 218PS+

Offline chudy0105

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Rocznik Auta: 2014
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Dylemat serwisowy.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 26, 2018, 19:40:26 pm »
No to tak zrobię. Kupiłem auto świeżo po serwisie, mam papiery itp.
Ale zrobię to będę spokojnie jechać na wakacje.
Poprosiłem o wycenę w serwisie audi.
Wymiana oleju i filtrów
Plus serwis (taki jak sie robi przy 120k km)
Kwota trochę mnie ... No ale kupiło sie drogie auto to i trzeba płacić...
A wycenili mi na 3,500 zł

Offline piotrc

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 431
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Piotr
  • Miasto: Poznań
  • Oznaczenia Silnika:: S 5
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Dylemat serwisowy.
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 26, 2018, 21:11:08 pm »
Plus serwis (taki jak sie robi przy 120k km)
Kwota trochę mnie ... No ale kupiło sie drogie auto to i trzeba płacić...
A wycenili mi na 3,500 zł

Przy 120 kkm jest wymiana oleju w s-tronic i to winduje rachunek.
Jest - S5 460 PS
Było - A5 3.0 tdi

Guests can't see images. Please login or login
 

Offline czarny69

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1392
  • Płeć: Mężczyzna
  • Poprzednio: A5 Coupe 2.0TDI '11
    • Status GG
  • Imię: Akash
  • Miasto: Błonie
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0TDI 218KM CSWB
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inny
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Dylemat serwisowy.
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 26, 2018, 22:13:42 pm »
Oprócz tego żeby obniżyć koszty możesz sam wymienić filtr kabinowy i powietrza. Dodatkowo filtry i oleje możesz kupić swoje, bo ceny maja chore. Zwłaszcza na oleju jest totalna przebitka. Olej litrowy Motul kupuje za 33 zł. Audi swój litr liczyło mi chyba po rabacie po 108 zł. Żenada :D ale każdy chce zarobic
Guests can't see images. Please login or login
 

https://www.facebook.com/a5blackpanther - Strona auta na FB

Audi TT Roadster 8N - 260 PS
Audi A3 8P 2.0TFSI - 200 PS
Audi A5 8T Coupe 2.0TDI - 205 PS
Audi A5 8W Coupe 3.0TDI - 218PS+

Offline chudy0105

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Rocznik Auta: 2014
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Dylemat serwisowy.
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 28, 2018, 13:20:38 pm »
Przy 120k km olej w przekładniach. Tak mam napisane.
Olej silnikowy 91zl
Olej przekładniowy 133zl
Filtr paliwa 150zl
Fakt mają rozmach...:)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15