Autor Wątek: Wieksze hamulce  (Przeczytany 955 razy)

Offline GRAF

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 23, 2018, 20:32:10 pm »
Jaka felga minimum na to wchodzi?
19tka powinna wejsc

Offline sebol78

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Rocznik Auta: < 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 24, 2018, 19:01:13 pm »
Felga pod 380ki z SQ5 to min noze 18 ale 19 na pewno

Offline ygrek

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oznaczenia Silnika:: CDUC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Zachodnio-pomorskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 10, 2018, 23:33:26 pm »
Te z SQ5 to dwutłoczkowe? To daje radę - to znaczy rzeczywiście jest znacząca poprawa w stosunku do serii 320 mm?
Ygrek

Offline Kołek

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Rocznik Auta: 2014
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 11, 2018, 09:59:43 am »
Te z SQ5 to dwutłoczkowe? To daje radę - to znaczy rzeczywiście jest znacząca poprawa w stosunku do serii 320 mm?

Na pewno będą dużo lepsze i odporniejsze na przegrzanie.

Czy ma ktoś może pewna informację jakie minimalnie koło musi być do hamulców z SQ5???

Offline ygrek

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oznaczenia Silnika:: CDUC
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Zachodnio-pomorskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 12, 2018, 13:27:58 pm »
Na forum A4 ludzie piszą że 19" na pewno, a 18" zależnie od wypełnienia środka - niestety nie da się jednoznacznie powiedzieć.
Ygrek

Offline pwolin

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: CNCD | 2.0TFSI | 370KM | 450NM | ST3
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 16, 2018, 21:53:13 pm »
Przeszedłem temat swapu hamulcy 2x, bazując na info z tego forum - podzielę się wnioskami.
Zacząłem od serii 320x30mm przód i 300x12mm tyl - auto praktycznie nie hamowało z żadnej prędkości - wstyd dla Audi. Po zapoznaniu się z doświadczeniami użytkowników tego forum zmieniłem hamulce na całość od S5, czyli 345x30mm przód i 330x22mm tył, wszystko poszło P&P bez próblemu. Co prawda czytałem tu że nie ma sensu zmieniać przodu na 345mm od S5 bo to nic nie da, ale chciałem być sprytniejszy (mniej wydać) i straciłem kasę. Zestaw od S5 na przód to porażka - auto hamuje przy bardzo spokojnej jeździe, tak bez wyciskania hamulca, lepiej niż seria w A5, ale po 1 hamowaniu z 150-200km/h hamulcy brak a na tarczach bicie. Dzisiaj założyłem na przód zestaw od SQ5 380x36mm z 2 tloczkowymi zaciskami oryg. Z SQ5. Jeszcze nie testowałem dobrze bo dociera, ale mogę powiedzieć że auto zachowuje się inaczej, mam nadzieje ze lepiej - jutro ruszam na autostradę sprawdzić czy będą się przegrzewać... Zobaczymy. W każdym razie na przód zestaw od SQ5 wchodzi P&P aż miło... U mnie w oryginalna felgę 19"x9J ET38 swobodnie. Czy wejdzie w 18" nie jestem przekonany... Mogę zdjęcia zrobić na feldze 19".

Offline sebol78

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Rocznik Auta: < 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 16, 2018, 22:57:15 pm »
no to Git ... przetestuj i daj sprawozdanie
aczkolwiek z tym żę hebel z Ski nie hamuje ...to tak wiesz trochę przesadzone ...hamować hamuje ale nie rajdowo jak ty to sprawdzasz
więc przeczuwam że zacisk dwu tłoczkowy też cię pozytywnie nie zaszokuje
Polecam 6tłoczka z Cayenne lub nawet 8tłoczka ...to zapewne będzie dla ciebie ;) Ale tu na pewni adaptery ....sam próbuję się ogarnąć w sprawie co jak z czym

Offline pwolin

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: CNCD | 2.0TFSI | 370KM | 450NM | ST3
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 18, 2018, 08:04:59 am »
No może troszkę przesadziłem z tymi heblami od S5 - jak ktoś nie jeździ <120km będą ok, mnie rozczarował ;) Teraz o zestawie od SQ5. Zrobilem ok 500km głównie po autostradzie. Było kilka hamowań z 200km/h, ale nie awaryjnych tylko normalnie schidizlem do prędkości 100km/h. W porównaniu do serii i S5 jest niebo a ziemia, przede wszystkim tarcze się nie przegrzewaja tak jak w tamtym przypadku. Jedyne do czego bym się czepił to w moim odczuciu za mała siła hamowania, przydało by się więcej wspomagania, ale póki noga jest zdrowa na się przeżyć :) W przypadku hamowań poza autostrada z 100km/h do 0, rewelacja - auto praktycznie staje w miejscu. Podsumowując, zestaw bardzo dobrze się sprawdza ale nie rewelacyjnie, biorąc pod uwagę koszty stanowczo warto założyć zestaw od SQ5, inwestycja w zestaw od RS5 z 8 tłokami Brembo to kilka razy większy wydatek w zakupie i w eksploatacji. PS - zestaw od SQ5 z tarcza 380mm w feldzie 19" wygląda zacnie, a wygląd też się przecież liczy :)

Offline rodos

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1385
    • Status GG
  • Imię: arek
  • Miasto: kolo wroclawia
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0tdi 306.8km
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 18, 2018, 12:40:44 pm »
No może troszkę przesadziłem z tymi heblami od S5 - jak ktoś nie jeździ <120km będą ok, mnie rozczarował ;) Teraz o zestawie od SQ5. Zrobilem ok 500km głównie po autostradzie. Było kilka hamowań z 200km/h, ale nie awaryjnych tylko normalnie schidizlem do prędkości 100km/h. W porównaniu do serii i S5 jest niebo a ziemia, przede wszystkim tarcze się nie przegrzewaja tak jak w tamtym przypadku. Jedyne do czego bym się czepił to w moim odczuciu za mała siła hamowania, przydało by się więcej wspomagania, ale póki noga jest zdrowa na się przeżyć :) W przypadku hamowań poza autostrada z 100km/h do 0, rewelacja - auto praktycznie staje w miejscu. Podsumowując, zestaw bardzo dobrze się sprawdza ale nie rewelacyjnie, biorąc pod uwagę koszty stanowczo warto założyć zestaw od SQ5, inwestycja w zestaw od RS5 z 8 tłokami Brembo to kilka razy większy wydatek w zakupie i w eksploatacji. PS - zestaw od SQ5 z tarcza 380mm w feldzie 19" wygląda zacnie, a wygląd też się przecież liczy :)

Juz 4 opinia na temat hamulcow sq5 ze jakos do ceny rewelacja;)
306.8km-639.4nm

Offline GRAF

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 18, 2018, 13:03:24 pm »
Bzdury. Zestaw od S5 345mm hamuje bardzo dobrze ale trzeba kupic nowe tarcze i nowe klocki a nie jakies dojechane używki i potem narzekac że nie działa a dwa opony, opony i jeszcze raz opony - jeśli sa slabe zaden nawet najwiekszy hebel wam duzo nie pomoże.

Offline pwolin

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: CNCD | 2.0TFSI | 370KM | 450NM | ST3
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 18, 2018, 13:40:41 pm »
Jasne, bzdura: nowe opony, nówki tarcze nawiercane i klocki Zimmerman przód i tył, auto z 2015r i zaciski od S5 po kompletnej regeneracji... co nic nie dało, ale jasne najlepiej skwitować "BZDURA". Myślisz, że nie mam na co kasy wydawać tylko co chwile wymieniam układ hamulcowy ? Straciłem czas i pieniądze za przód od S5 właśnie przez takie wpisy jak Twój, bo jest dużo opinii na forum że heble od S5 to lipa i nic to nie da, ale jak się przeczyta taki wpis jak Twój to się myśli: co oni pi.... od S5 musi hamować i tyle! 😀 NIC BARDZIEJ MYLNEGO! 1-tłoczek, średnica nie wiele większa od serii, no i grubość tarcz jak w serii - wniosek prosty: LIPA ŻE CH.! Niestety musiałem przekonać się na swojej skórze 😀 Oczywiście masz prawo być zadowolony z zestawu od S5, ale nie ma co innych wpuszczać w maliny... Pozdrawiam.

Offline GRAF

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 18, 2018, 13:47:58 pm »
Bardzo chcialbym zobaczyć twoj styl jazdy  ;D wogule nie rozumiem jak dotrwales to tych czasów skoro A5 z tarcza 345 nie hamuje to twoje poprzednie auto wogule nie mialo hamulcow i nie potrafilo sie zatrzymac 8)

Rozumiem ze wypadasz na autostrade but w podloge ... 250 na budziku i but w hamulec do 50 i tak w kółko?

Offline pwolin

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: CNCD | 2.0TFSI | 370KM | 450NM | ST3
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 18, 2018, 14:03:03 pm »
Jak dotrwałem do tych czasów? Styl jazdy? Poprzednie samochody? Co to ma do rzeczy? Jak jedziesz 200km/h autostradą i Ci się ktoś wpakuje na lewy pas to lepiej żebyś mógł zahamować - TYLE.
Na koniec załączam fotkę z SQ5, oceńcie sobie czy wejdzie w felgę 18":
Guests can't see images. Please login or login

Offline Rox29

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Artur
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CDNC 254KM/345NM
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 18, 2018, 14:11:47 pm »
Witam Panowie, również pomału przymierzam się do nowych hebelków. Obecnie mam niemiłosiernie piszczącą serię, która za niedługo będzie się nadawała do wymiany i chciałbym coś większego założyć. Szczególnie, że już nie raz przysmażyły mi się hamulce przy hamowaniu. Raz przy hamowaniu z >200 musiałem zjechać kolejnym zjazdem z trasy bo bym nie wyrobił...  :-X Już nawet nie mówię o jeździe lewym pasem na autostradzie  kiedy wjeżdza mi tir 90km/h...  :P

Widzę, że chwalicie tutaj hamulce od SQ5, jaki jest orientacyjny koszt takiej zabawy? I czy tylko przód? I w takim setupie co by wypadało założyć na tył? Koła 19 więc myślę, że bez problemu duża tarcza wejdzie.

Dzięki :)

Offline pwolin

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: CNCD | 2.0TFSI | 370KM | 450NM | ST3
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wieksze hamulce
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 18, 2018, 14:24:19 pm »
Tył od S5, koszty: zaciski używane 1000zł + 200zł regeneracja, tarcze + klocki nowe 330x22mm wg gustu 800-1200zł/kpl:
Guests can't see images. Please login or login


Przód od SQ5, koszty: zaciski używane 2000-2500zł + 200zł regeneracja, tarcze + klocki nowe 380x36mm w sumie mało zamienników, ale 2000-2500zł/kpl może się ogarnie:
Guests can't see images. Please login or login


+montaż.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15