Autko samo w sobie prezentuje się ładnie. Bogato wyposażnona m. in. Pełny pakiet s-line, nagłośnienie B&O. Dziwią mnie tylko te brudne dywaniki w środku. Salon sprzedaje auto, a w środku tak syf.
Po przesiadce ze skody, odczujesz ogromną różnicę i ekscytację. Skody nigdy nie były złe, ale tak jak wspomniałeś zawsze nudne. Nawet te najnowsze teraz.
Wracając do a5, z napędem na 4 koła zawsze jest skrzynia s-tronic. Jeśli jest napęd na przód, to wtedy jest bezstopniowa skrzynia multitronic. Tylko 3.0 tdi 245 km miał tiptronica. W skrócie s-tronic jest to dwusprzęgłowa skrzynia, trzeba w niej dbać o wymianę oleju. W audi chyba co 60 tys. i ta skrzynia nie lubi wysokiego momentu obrotowego. Dlatego m. in. w rs6 jest tiptronic, a nie s. Multitronic to skrzynia cvt, na pewno trwalsza od poprzednich skrzyń tego typu. Najpewniejszą i najtrwalszą opcją jest tiptronic, ma 8 biegów i wytrzymuje wysoki moment obrotowy.
Na pewno w audi jest dużo więcej elektroniki, ja nie miałem z nią problemów. Warto tylko pamiętać o wymianie oleju co 15 tys, a nie co 30. A auto na pewno odwdzięczy się bezawaryjnością.