Autor Wątek: Kupuję Audi A5 3.0 TDI - Proszę o pomoc  (Przeczytany 3105 razy)

Offline Dawid100694

• Nowy klubowicz
  • *
  • Imię: Dawid
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Świętokrzyskie
Kupuję Audi A5 3.0 TDI - Proszę o pomoc
« dnia: Maj 09, 2018, 20:35:13 pm »
Witam, jestem nowy na forum przymierzam się do kupna Audi A5 3.0 TDI. Mój budżet to 12 -13 k Euro + ewentualna akcyza bo również szukam na niemieckich stronach.
Moje wymagania to : koniecznie 3.0 TDI tiptronic + quatro (super gdyby było w s-line ) oczywiście full skóry lub pół skóry. Rok 2010 w górę. Kolor czarny lub biały. Ważne, aby był dobrze utrzymany bez przygód w przeszłości z niskim przebiegiem. Co do nawigacji to nie znam się na tym. Liczę, że ktoś mi podpowie z jaką szukać. Na co ma zwracać uwagę kupując A5 ?
Znalazłem dwa modele jeden w sedanie drugi w coupe. Jestem za sedanem, ale jeśli znajdzie się coś godnego uwagi w coupe w przyzwoitej cenie to rozważę tą ofertę. Może ktoś z forumowiczów ma godny polecenia egzemplarz?
Proszę o wyrozumiałość i pomoc :)

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a5-okazja-super-auto-sprzedam-stan-idealny-kupiony-u-salonie-w-kraju-ID6ySkdh.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a5-audi-a5-sportback-black-edition-s-line-xenon-full-opcja-ID6zSt02.html

Offline PatrickU

• Nowy klubowicz
  • *
  • Rocznik Auta: 2020
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Kupuję Audi A5 3.0 TDI - Proszę o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2018, 14:08:17 pm »
80 tysięcy za przedliftową A5 w coupejce. Czy Pan Bóg Cię opuścił?

Offline Sincere

• Audi Maniak
  • *
  • Poprzednio: BMW E90 320d 2007
  • Imię: Bartek
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0 TDI CCWA
  • Rocznik Auta: 2010
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2018, 15:02:14 pm »