Przymierzam się do tego zabiegu w Dynosoft Katowice. Oczywiście rozważam wszystkie za i przeciw.
Najbardziej interesuje mnie ewentualny wzrost ilości emitowanych szkodliwych substancji ze względu na to, że auto eksploatowane jest za granicą i poddawane jest rygorystycznym badaniom. Po prostu nie chcę mieć problemów z nimi w przyszłości i dlatego jest to właściwie jedno "ale" do chiptuningu.
Z firmy Dynosoft otrzymałem taką odpowiedź: "Strojenie podniesie ilość emitowanego CO2 i NOx z powodu większej mocy, ale nie powinien Pan mieć problemu z przejściem przeglądu."
Tu mam pytanie do kolegów którzy przeszli ten zabieg w silnikach 3.0 tdi (najlepiej CDUC, inne także) i znają parametry emisji przed i po chiptuningu i mogliby się tym pochwalić. Wszelkie opinie i sugestie mile widziane.
P.S. DPF oczywiście zostaje bo bez tego ani rusz