Autor Wątek: Problem z turbina  (Przeczytany 656 razy)

Offline Krzysztof89

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • Imię: Krzysztof
  • Miasto: Włocławek
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0 tdi
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Problem z turbina
« dnia: Czerwiec 23, 2018, 06:15:10 am »
Witam mam problem z turbina. Jest ona dokładnie miesiąc po regeneracji. Wczoraj na aurostradzie auto przeszlo w tryb awaryjny straciło moc . Wyślę odczytany błąd.  Ma ktoś jakieś pomysły jak to ogarnąć.  Pozdrawiam. 
Znaleziono 1  błąd :
5322- przestawienie turbosprężarki
P100D 00 (167) - problemy w poruszaniu lub zablokowana
MIL zapalona - Niepotwierdzony - testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamroznona. 
Stan błędu : 00000001
Priorytet błędu : 2
Częstość błędu : 1


Ponowna adaptacja przechodzi pomyślnie ale po chwili błąd powraca .

Offline liquid8p

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2273
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Remigiusz
  • Miasto: Poznań
  • Oznaczenia Silnika:: 1.8 TFSI 170KM CJEB
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Problem z turbina
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2018, 06:18:59 am »
Na pewno masz jakąś gwarancję na zregenerowane turbo. Niech naprawią to ci, którzy przeprowadzali naprawę turbiny.
a3 8P >>> a5 8T...

Offline Tippex

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Imię: Przemek
  • Miasto: Warszawa
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Problem z turbina
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2018, 17:00:55 pm »
sprawdz sterownik przy turbo czy nie jest luźny - często po regeneracji turbo zdarza się nieodpowiednie dokrecenie sterownika i wywala bład.
Generalnie turbo do zdejcia i adaptacja na maszynie do turbin przykrecenie 3 srub najlepiej na jakis klej aby sruby sie nie odkrecaly
było 333 KM i 670 Nm
jest 425 i 870 Nm

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15