Autor Wątek: [DIY] VAG-COM kodowania A5/A4 B8  (Przeczytany 133792 razy)

Offline adrian055

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Imię: Adrian
  • Miasto: Wrocław/Gorlice
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Cabrio
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #240 dnia: Październik 22, 2017, 13:57:25 pm »
koledzy mam problem z kodowaniem ambiance light. przeszedlem krok po kroku i nie dziala:) w programowaniu  byte 16 nie moge zmienic  bitu 6. w mmi ambiance jest niedostepne. jak wlacze mmi bez zaplonu to mam opcje dostepna i moge wejsc w opcje regulacji. Innej opcji nie ma, czy moj sterownik nie obsłuży tego? mmi 3g high

Offline liquid8p

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2277
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Remigiusz
  • Miasto: Poznań
  • Oznaczenia Silnika:: 1.8 TFSI 170KM CJEB
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #241 dnia: Październik 23, 2017, 04:30:44 am »
koledzy mam problem z kodowaniem ambiance light. przeszedlem krok po kroku i nie dziala:) w programowaniu  byte 16 nie moge zmienic  bitu 6. w mmi ambiance jest niedostepne. jak wlacze mmi bez zaplonu to mam opcje dostepna i moge wejsc w opcje regulacji. Innej opcji nie ma, czy moj sterownik nie obsłuży tego? mmi 3g high

Kodowania różnią się dla 3g basic i dla 3g high. Pisałem tutaj o tym wcześniej, poszukaj a wszystko znajdziesz.
a3 8P >>> a5 8T...

Offline roceS

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Imię: Kamil
  • Miasto: Urokliwe
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #242 dnia: Październik 31, 2017, 11:23:33 am »
Panowie jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma kablami:
1) VAG V2 - podobno najnowszy
https://www.olx.pl/oferta/vcds-vag-hex-v2-dual-k-can-najnowsza-wersja-2017-08-vcds-v2-17-8-CID5-IDpx6UW.html#f0c25558fc
2) VAG i tu normalny
https://www.olx.pl/oferta/kabel-interfejs-hex-can-vag-com-vcds-17-1-8-17-8-po-polsku-CID5-IDpMeFP.html#d850f2eb55

Jaka jest wasza opinia co do tych kabli ? czy może ten od e-serwis 002 ? http://www.e-service.info.pl

Czy te kable podejdą do VW Transportera T6 2015 rok i ewentualnie do audi A5 2013 ?

Offline adamtower

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 310
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI CDNB+
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #243 dnia: Październik 31, 2017, 14:15:14 pm »
Ja mam od kilku lat z e-service jeszcze starą wersję 002 i działa bez problemów. Dla nowszych aut pomyśl o wersji 007, ale nie da się ich aktualizować. Nie wiem jak te z olx

Offline matrad869

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Mateusz
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: 1.8
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #244 dnia: Październik 31, 2017, 14:17:32 pm »
Ja mam chyba 007 i jest wszystko w porządku.
Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia...

Offline roceS

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Imię: Kamil
  • Miasto: Urokliwe
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #245 dnia: Listopad 02, 2017, 00:56:18 am »
Ja mam chyba 007 i jest wszystko w porządku.

To dobra wiadomość bo masz auto z 2015 roku. Ciekawe jak z tym Transporterem T6..

Ktoś wie jaka jest różnica między tymi kablami które podałem w linku ? Lub ewentualnie rożnice między 002 a 007 ze strony eserwis?  ;D

Offline matrad869

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Mateusz
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: 1.8
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #246 dnia: Listopad 02, 2017, 08:15:20 am »
Ja mam chyba 007 i jest wszystko w porządku.

To dobra wiadomość bo masz auto z 2015 roku. Ciekawe jak z tym Transporterem T6..

Ktoś wie jaka jest różnica między tymi kablami które podałem w linku ? Lub ewentualnie rożnice między 002 a 007 ze strony eserwis?  ;D

Przepraszam, teraz sprawdziłem i jednak mam 009. W eservice mi zaproponowali właśnie ten bo jest nowszy mimo, że w ofercie mają 002 i 007 to po wysłaniu do nich zapytania zaproponowali ten.
Wrzucam poniżej wiadomość od nich:

"Witamy
VAG007 został zastąpiony przez VAG009, cena ta sama, materiały znaleźć można podążając za ostatnim linkiem ze stopki maila.
"
Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia...

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #247 dnia: Listopad 02, 2017, 11:08:00 am »
Mam w serwisie oryginalne kable VCDS, V2 jest zdecydowanie szybszy ale trzeba uważać jak się kupuje ze względu na fakt iż ma ograniczoną liczbę pojazdów VIN które można obsługiwać, jeżeli chodzi o zakres skanowania pojazdu, dużo szybciej robi pełny skan.
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2017, 11:10:32 am wysłana przez dreadpl »
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline muzyczek

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Only Audi
    • Centrum Medyczne "Legionów"
  • Imię: Piotr
  • Miasto: okolice trójmiasta
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI 211KM
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Automat
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Pomorskie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #248 dnia: Grudzień 13, 2017, 00:49:04 am »
Mam w serwisie oryginalne kable VCDS, V2 jest zdecydowanie szybszy ale trzeba uważać jak się kupuje ze względu na fakt iż ma ograniczoną liczbę pojazdów VIN które można obsługiwać, jeżeli chodzi o zakres skanowania pojazdu, dużo szybciej robi pełny skan.
Można wziąć wersję Pro i nie ma wtedy ograniczenia. Zależy kto co potrzebuje.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Kodowanie/odczytywanie błędów oryginalnym VCDS'em w polskiej wersji językowej !
Okolice trójmiasta
Dla osób z forum-w ramach pomocy darmowej !

Offline muzyczek

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Only Audi
    • Centrum Medyczne "Legionów"
  • Imię: Piotr
  • Miasto: okolice trójmiasta
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI 211KM
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Automat
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Pomorskie
Odp: [DIY] VAG-COM dla opornych Q5/A5/A4 B8
« Odpowiedź #249 dnia: Styczeń 14, 2018, 20:12:38 pm »
Koledzy mam problem, podczas wizyty w serwisie zrobili 8 aktualizacji w serwisie dzięki czemu sterowniki przywróciły wartości fabryczne i musiałem odtworzyc zmiany które wdrożyłem podczas 5 lat użytkownania jak np. oświetlenie wnętrza. Wszystko w zasadzie mi się udało, ale gdzieś dałem ciała (albo w vcds albo zielonym menu) i w "car" w ustawieniach auta pojawiła się opcja "automatyczna roleta tylna" która jest wyszarzona i blokuje opcje znajdujące się w centralnym zamku takie jak składanie lusterek po zamknięciu, blokada podczas jazdy itd. (są tez wyszarzone). Moge zmieniać tylko opcje  oswietlenia zewnętrznego i wewnętrznego. Po wielu dniach prób proszę o pomoc bo nie mogę wpaść na to co zrobić a nie chce już dłużej tracić czasu na próby podejrzewając że jest to blachostka. Ktoś pomoże?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Kodowanie/odczytywanie błędów oryginalnym VCDS'em w polskiej wersji językowej !
Okolice trójmiasta
Dla osób z forum-w ramach pomocy darmowej !

Offline maciaszekwojtek

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
Odp: [DIY] VAG-COM kodowania A5/A4 B8
« Odpowiedź #250 dnia: Wrzesień 27, 2018, 04:18:57 am »
Witam,jak przekodowac spalanie z galonow na litry, w 17 jest długie kodowanie i nie działa zmiana, może jest jeszcze coś do zrobienia?


Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Offline liquid8p

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2277
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Remigiusz
  • Miasto: Poznań
  • Oznaczenia Silnika:: 1.8 TFSI 170KM CJEB
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: [DIY] VAG-COM kodowania A5/A4 B8
« Odpowiedź #251 dnia: Wrzesień 27, 2018, 07:35:12 am »
To się chyba przestawia gdzieś w opcjach mmi, albo komputera pokładowego.
a3 8P >>> a5 8T...

Offline maciaszekwojtek

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
Odp: [DIY] VAG-COM kodowania A5/A4 B8
« Odpowiedź #252 dnia: Wrzesień 27, 2018, 11:24:00 am »
To się chyba przestawia gdzieś w opcjach mmi, albo komputera pokładowego.
Auto to a5 z 2007, to tylko kabel

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Offline maciaszekwojtek

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
Odp: [DIY] VAG-COM kodowania A5/A4 B8
« Odpowiedź #253 dnia: Wrzesień 27, 2018, 19:12:53 pm »
To się chyba przestawia gdzieś w opcjach mmi, albo komputera pokładowego.
Nie ma tam takich opcji, auto jest z 2007 roku

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Offline adamo81

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Automat
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: [DIY] VAG-COM kodowania A5/A4 B8
« Odpowiedź #254 dnia: Wrzesień 30, 2018, 16:18:44 pm »
Zmienisz vcdsem a potem reset mmi


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15