Autor Wątek: Ubytek płynu chłodzącego w silniku 2.0 tdi  (Przeczytany 126 razy)

Offline Damianson

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Imię: Damian
  • Miasto: Kielce
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Świętokrzyskie
Ubytek płynu chłodzącego w silniku 2.0 tdi
« dnia: Grudzień 31, 2018, 15:34:11 pm »
Witam. Mam problem w swoim A5 2.0 TDI 2012r. Nie ubywało mi wcześniej płynu. Dopiero teraz po wymianie termostatu. Termostat kupowałem Ori w serwisie. Jest możliwość że był wadliwy czy przy okazji coś innego wyszło? Kopcić nie kopci moc nie spadła. Proszę o pomoc

Offline liquid8p

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2305
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Remigiusz
  • Miasto: Poznań
  • Oznaczenia Silnika:: 1.8 TFSI 170KM CJEB
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Ubytek płynu chłodzącego w silniku 2.0 tdi
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 31, 2018, 15:38:42 pm »
Obejrzyj dokładnie zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego. Lubią pękać na zgrzewach.
a3 8P >>> a5 8T...

Offline Damianson

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Imię: Damian
  • Miasto: Kielce
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Świętokrzyskie
Odp: Ubytek płynu chłodzącego w silniku 2.0 tdi
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2018, 16:33:01 pm »
Właśnie patrzyłem. Cały jest. Dziękuję za sugestie.

Offline Damianson

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Imię: Damian
  • Miasto: Kielce
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Świętokrzyskie
Odp: Ubytek płynu chłodzącego w silniku 2.0 tdi
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 31, 2018, 17:24:14 pm »
Czy na każdym wężu wchodzącym na termostat powinna być opaska?

Offline jaczek7

  • Audi Maniak
  • *
  • Wiadomości: 729
    • Status GG
  • Miasto: Pabianice
  • Oznaczenia Silnika:: X3
  • Rocznik Auta: 2016
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Automat
  • Typ auta: inny
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Ubytek płynu chłodzącego w silniku 2.0 tdi
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 02, 2019, 07:42:50 am »
Przyczyn może być kilka, jeśli jest plama pod autem lub gdzieś chociaż ulany silnik lub przewody, ew mokry dywan po stronie pasażera  to wyciek zewnętrzny po prostu do ogarnięcia i tyle. Jeśli ubywa i nie widać gdzie to znaczy ze idzie do komory spalania, a to gorzej, własnie termostat, chłodniczka EGR , uszczelka pod głowica,  ew pęknięta głowica. Jeśli to są minimalne ubytki to możesz nie zauważyć że "kopci", choć najbardziej widoczne to by było na zimnym silniku, biały dym.   
A3--> A4--> A5-- > i nastała era SUV,   GLK --> X3

Offline Damianson

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Imię: Damian
  • Miasto: Kielce
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Świętokrzyskie
Odp: Ubytek płynu chłodzącego w silniku 2.0 tdi
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 03, 2019, 12:18:10 pm »
Okazało się, że na jednym wężu który wchodzi na termostat uległ zniszczeniu oring. Usterka zdiagnozowana oraz usunięta. Dziękuję koledzy za pomoc. Pozdrawiam

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15