Autor Wątek: Audi A5 2.0 TDI CAHA 170 koniec turbo ???  (Przeczytany 258 razy)

Offline olekdz

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • Imię: Aleksander
  • Miasto: Trowbridge
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TDI 170KM
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Audi A5 2.0 TDI CAHA 170 koniec turbo ???
« dnia: Styczeń 06, 2019, 14:03:11 pm »
Witam forumowiczów.
Dzisiaj sprawdzałem sobie pod maska czy wszytsko Ok z płynami i zauważyłem zapocenie oleju dokładnie na dolnej części trurbiny oraz na częściach zaraz pod nia. Kilka fotek w opisie. Jak myślicie to już koniec trurbinki czy jakaś uszczeleczka pękła i ucieka nia olej ?? Pozdrawiam
Guests can't see images. Please login or login

Guests can't see images. Please login or login

Guests can't see images. Please login or login

Guests can't see images. Please login or login

« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2019, 14:06:49 pm wysłana przez olekdz »
Było--> A6 C6 2.0TDI --- Jest--> A5 2.0TDI --> SOON PRZEKŁADKA
Guests can't see images. Please login or login

Offline Mania526

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Rocznik Auta: 2020
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Audi A5 2.0 TDI CAHA 170 koniec turbo ???
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 15, 2019, 15:12:27 pm »
Oznacza to nieszczelny układ olejowania, a za tym idzie regeneracja :) Jeżeli nie wiesz o czym mówię to znalazłam coś takiego, myślę, że rozjaśni ci to sprawę https://www.regeneracja-turbosprezarek.pl/aktualnosci/uszczelnienie-turbosprezarek-budowa-i-zastosowanie-ukladu
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2019, 09:52:02 am wysłana przez Mania526 »

Offline Robert 170

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 182
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TDI 170KM CAHA
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Europa
Odp: Audi A5 2.0 TDI CAHA 170 koniec turbo ???
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 21, 2019, 22:57:04 pm »
Ja mam 2010 rocznik 
Turbo  robilem  Tak dla zasady  przy 250 tys
Tez to mialem
Zalozylem nowe 
Dalej to samo
Sprawdz  jesli masz  mniej kilometrow  turbo raczej bedzie jescze do jazdy
Ale zaloze  sie  ze Po drugiej stronie silnika masz  tez mokry sterownik  egr
To oznacza  ze do wymiany  jest  tylko  pokrywa zaworow
Tam jest odma i takie cudo do zatrzymywania oleju  by nie walilo na turbine
 Koszt  niestety  tylko  orginal w polsce drogo około  1000zl
W austri 208 euro
Wymiana samej  membrany w srodku  nie pomoze
Trzeba calosc

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15