Autor Wątek: Na postoju falowanie obrotów oraz 'bujanie' silnika 2.0 TFSI 225KM  (Przeczytany 126 razy)

Offline prze_1989

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Imię: Przemek
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TFSI 225KM
  • Rocznik Auta: 2014
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Na postoju falowanie obrotów oraz 'bujanie' silnika 2.0 TFSI 225KM
« dnia: Styczeń 06, 2019, 18:34:36 pm »
Witam wszystkich forumowiczów!
Tak w jak w temacie, na postoju, obojętne czy tryb D (z funkcją Auto Hold), czy N lub P raz na jakiś czas silnik zacznie bujać oraz falują obroty. Po dodaniu gazu oraz podczas jazdy problem znika. 

Nagrałem filmik https://youtu.be/PuznuemhsOY

P.S. Auto jeszcze niecały miesiąc na gwarancji, byłem w ASO, podpięli pod komputer i zero błędów. To występuje na tyle rzadko, że nie byli w stanie tego wyłapać.

Audi A5 2.0 TFSI 2013r. 225KM  106k najechane.

Offline norbiszon

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Norbert
  • Oznaczenia Silnika:: 1 984 cm3 180KM
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
Odp: Na postoju falowanie obrotów oraz 'bujanie' silnika 2.0 TFSI 225KM
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2019, 21:47:52 pm »
Polecam dwa wątki:
http://www.a5klub.pl/index.php?topic=14699.0
http://www.a5klub.pl/index.php?topic=16702.0
Zazwyczaj pomaga wymiana wszystkich świec oraz cewek  ;)

Offline prze_1989

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Imię: Przemek
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TFSI 225KM
  • Rocznik Auta: 2014
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Na postoju falowanie obrotów oraz 'bujanie' silnika 2.0 TFSI 225KM
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2019, 08:55:14 am »
Dzięki za odpowiedź!
Pamiętasz może jaki koszt takiej operacji, pewnie będę musiał to zrobić już po gwarancji ;)

Offline norbiszon

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Norbert
  • Oznaczenia Silnika:: 1 984 cm3 180KM
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
Odp: Na postoju falowanie obrotów oraz 'bujanie' silnika 2.0 TFSI 225KM
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 07, 2019, 10:56:43 am »
Coś około 1000zł za 4 świece oraz cewki z Boscha, w tym wymiana w serwisie  ;D
Jeżeli będziesz mieć możliwość to sprawdź faktycznie jakie błędy wyświetla Ci komputer, bo u mnie był błąd tylko na pierwszym cylindrze (ASO wymieniło właśnie "bardzo mądrze" tylko jedną cewkę  :o), a dopiero jak wchodził na większe obroty to wyskakiwał błąd także na trzecim  :)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15