Autor Wątek: Problem Olejowy Zakonczony!  (Przeczytany 1242 razy)

Offline kixi4

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 73
  • Miasto: Ostrów Wlkp
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Problem Olejowy Zakonczony!
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 25, 2019, 20:34:53 pm »
Tak sie sklada ze jak rozmawialem z panem (kixi4) to mialem tel na glosno mowiacy i nie bylem sam i taka wlasnie pan podal cene. Screena wysle na pv i podalwal mi pan swoj numer.
Sentimental przepraszam cie bardzo najprawdopodobniej sie nie zrozumielismy, byc moze powiedzialem ci o maksymalnym koszcie remontu, ktory dotyczyl doslownie 2 silnikow w ciagu ostatnich 3 lat, ale spowodowane one byly tym ze silniki byly zlozone przez handlarzy tylko i wylacznie na sprzedaz i do wymiany bylo praktycznie wszystko...ale znalazlem i faktycznie pisales do mnie ale prawie 2 lata temu w kwietniu 2017 i wtedy jeszcze w sumie tych 2 drogich napraw nie mialem, wiec nie wiem jak to moglo sie stac.. standartowy koszt od tych 2-3lat jest ciagle podobny i jest mniej wiecej taki jaki opisal wiktor93. Zreszta mozesz pisac do wszystkich, ktorzy u mnie robili silniki, duzo wiecej opinii mam na forum audi a4 i tam rowniez mozesz pytac moich klientow..  co do kosztow to kwota ktora podaje to jest cena podstawowa, a ostateczna podac moge dopiero po rozebraniu silnika i sprawdzeniu wszystkich podzespolow. W 70-80% przypadkow cena sie nie zmienia, ale niekiedy dochodzi jakas czesc do wymiany i wtedy zawsze informuje o tym klienta, czy zgadza sie i akceptuje wymiane... niekiedy pompa oleju do wymiany, niekiedy pompa plynu chlodzacego, a czesci wszystkie, ktore uzywam to tylko oryginal i wtedy dochodzi nieco kosztow, ale zawsze, bez wyjatku ustalam to z klientem...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2019, 21:38:47 pm wysłana przez kixi4 »

Offline grzesiek.godlewski

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Imię: Grzesiek
  • Miasto: Kraków
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TFSI 211
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Cabrio
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Problem Olejowy Zakonczony!
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 28, 2019, 20:22:56 pm »
@Kixi4, ja również niedługo dołączę do grona Twoich Klientów. Mam tylko pytanie czy jest możliwe że przy przyśpieszaniu szarpie z powodu zużycia oleju ? Przejechałem 100km (sto) i na MMI poziom oleju spadł o połowe. Najlepiej że auto nie kopci a silnik pracuje równo.  :o

Auto było wczoraj na rozszerzonym  przeglądzie u Kolegi i turbina sucha, analiza spalin ideał. Kompresja TipTop.

Pzdr
Grzesiek




Offline kixi4

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 73
  • Miasto: Ostrów Wlkp
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Problem Olejowy Zakonczony!
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 28, 2019, 20:42:51 pm »
Moze szarpac nie z powodu brania oleju, ale jego nastepstw... czyli np wypadania zaplonow przez zaklejone swiece, nagar na zaworach itp itd...

Offline grzesiek.godlewski

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Imię: Grzesiek
  • Miasto: Kraków
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TFSI 211
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Cabrio
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Problem Olejowy Zakonczony!
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 28, 2019, 20:56:38 pm »
Zaglądali endoskopem i twierdzą że OK... Jakie teraz u Ciebie Terminy ?

ps. Skrzynia to Multitronic więc to może ona a nie silnik daje szarpnięcia...

ps. Kupiłem skarbonkę z silnikiem ... :(

Offline grzesiek.godlewski

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Imię: Grzesiek
  • Miasto: Kraków
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TFSI 211
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Cabrio
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Problem Olejowy Zakonczony!
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 06, 2019, 23:16:49 pm »
Cewka dawała efekty szarpania ;D Już jest git !

Offline Sentimental

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Rocznik Auta: 2010
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Małopolskie
Odp: Problem Olejowy Zakonczony!
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 15, 2019, 19:32:02 pm »
Kixi4 to jeszcze nic, pewien mechanik z tego forum poinformowal mnie ze "nie wie co jest zepsute i ze jak bedzie duzo rzeczy to moze mnie to wyniesc nawet 30tys"
Chcial mi takze przewody paliwowe wymieniac hahaha Pozdrawiam

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15