Autor Wątek: A5 w pakiecie S-Line (poza optycznym)  (Przeczytany 4928 razy)

Offline GelTec

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miasto: 3M
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI 180 KM
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Pomorskie
A5 w pakiecie S-Line (poza optycznym)
« dnia: Maj 26, 2011, 00:22:17 am »
Niestety zawieszenie na nasze warunki jest twarde - może to wina kół 18" 245? Zauważam dość oporna pracę kierownicy - wcześniej miałem A3 z 225 i kierownicą kręciło się jednym niemal jednym palcem. Czy mając zawieszenie S-line wspomaganie też jest 'utwardzone'? Czy byłoby bezsensem pomyśleć o węższych oponach na przód? np 225? Dzięki za podpowiedzi z góry. P.S. Auto wygląda zabójczo - zawsze mi się A5 podobały, ale chciałbym też mieć pociechę z wygody użytkowania ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2011, 08:07:27 am wysłana przez OGr »

Offline Gabriel

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 444
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sedan
  • Województwo: Małopolskie
Witam,

Na sam początek gratuluje samochodu, jesli to nie problem, to zamieść fotki, chetnie wszyscy obejrzymy:)

Zawieszenie S-line jest troszeczke twardsze od serii. Do kierownicy z biegiem czasu sie przyzwyczaisz

pozdrawiam

Offline GelTec

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miasto: 3M
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI 180 KM
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Pomorskie
Dzięki za odpowiedź. Niestety nie miałem okazji zrobić żadnych zdjęć. Co do zawieszenia w jeździe miejskiej (pod warunkiem że nie jest to Koszalin przez który przejeżdżałem) jest OK. Powoli przyzwyczajam się do dość ciężko chodzącej kierownicy - czy może ktoś wie czy przy normalnym zawieszeniu (nie s, ani sportowe) wspomaganie chodzi lżej? Czy to kwestia szerokich opon?

Offline Gabriel

  • Audi Fan
  • *
  • Wiadomości: 444
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sedan
  • Województwo: Małopolskie
Witam,

Moze byc to spowodowane kwestią szerokich opon, albo także opcja Audi Drive Select (jesli taka posiadasz) - http://www.a5klub.pl/zawieszenie-i-hamulce/niezidentyfikowany-panel-sterowania-w-a5/ -

Pozdrawiam, jeszcze raz gralutuje samochodu :)

Offline GelTec

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Miasto: 3M
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI 180 KM
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Multitronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Pomorskie
Dzięki. Tej funkcji Drive Select niestety nie posiadam, ale auto naprawdę z każdą minutą jeżdżenia coraz bardziej mi się podoba - faktycznie do kierownicy trzeba się przyzwyczaić - wszystko jest poprostu bardziej zwarte. Zawieszenie mimo że S-line, na polskich dziurawych drogach też się sprawdza w ruchu miejskim - więc pewnie to wszystko było kwestią przyzwyczajenia się :) Jak będę miał chwilę i zrobię jakieś zdjęcie to pozwolę wgram się pochwalić. Pozdrawiam i dzięki.

Offline rafter

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Mam standardowe zawieszenie a opony 245/40 R18 i jest bardzo komfortowo ,zwłaszcza chwalę to na warszawskich dziurach . Wspomaganie pracuje bardzo lekko mimo szerokich kapci .

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15