Autor Wątek: Modyfikacje A5  (Przeczytany 701 razy)

Offline norbiszon

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oznaczenia Silnika:: 1 984 cm3 180KM
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
Odp: Modyfikacje A5
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 15, 2019, 17:19:46 pm »
Szkoda psuć tak piękną i klasyczną "skorupę" Audi A5 "wieśtuningiem" typu: przyciemnianie szyb
Cholera, ja mam oryginalne przyciemniane szyby ale nie wiedziałem że to "wieśtuning"  :D

Jedz do audi i zapytaj czemu są wieśniakami i fabrycznie przyciemniaja szyby. I w ogóle co to za wies ze proponują 20 cali lub niższe zawieszenie w S-Line ...

Panowie, nie chodzi mi tutaj broń Boże o fabryczne modyfikacje (dodatkowe wyposażenie),ale wszelkiej maści dostawianie do Audi różnych nieoficjalnych "cudów" ze stronek typu "protuning.lv"   :P
Ale oczywiście o gustach się nie dyskutuje...  :P

Offline norbiszon

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oznaczenia Silnika:: 1 984 cm3 180KM
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
Odp: Modyfikacje A5
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 15, 2019, 17:30:33 pm »
Nie chcę się wypowiadać nie w swoim imieniu, ale mam wrażenie, że norbiszonowi chodziło o coś innego. Mianowicie wszelkie przegięcia związane z podrasowywaniem do maksimum elementów, które faktycznie są oferowane fabrycznie, ale doprowadzone do przesady i występujące razem, stają się wieśtuningiem.

Wiadomo, że ładne, fabryczne felgi 20 cali i wysokość zawieszenia na poziomie s-line'a nie będą zbytnio razić, bo stanowią całość (choć osobiście nie zamówiłbym dwudziestek do A5-ki i to nie z przyczyn użytkowych). Fabrycznie auto ma wtedy inne elementy wizualne, bo ktoś to spójnie zaprojektował i stworzył konfiguracje, które do siebie pasują.

Natomiast jeżeli mamy normalną wersję, do której wsadzimy jakieś podróby dwudziestki i obniżymy zawieszenie do poziomu niższego niż fabryczny, zapominając o całej reszcie, to robi nam się wiocha. Tak samo z przyciemnianiem szyb - może to być fajny detal, a może sprawiać wrażenie, jakby ktoś wymienił szyby na niepasujące. Z drugiej strony jeżeli doda się za dużo nawet ładnych elementów, to także balans się zatraca. Auto można zepsuć także fabrycznie, w konfiguratorze.
A5-ka to piękny projekt i wszystko jest tu po coś. Szkoda, gdyby spotkał go los wielu Audi Coupe, Scirocco, E46 itp. świetnych samochodów, zniszczonych przez ludzi, którzy uważają, że wiedzą o designie więcej niż Walter de Silva i inni eksperci.

Mam Mercedesa SL R129 i wchodzę czasem na grupę na FB właścicieli, którzy chwalą się tam, jak dewastują swoje samochody, jeszcze wzajemnie się nakręcając i zachwycając "położeniem na glebę" itd. I zadziwia mnie, że nie ma tam głosów rozsądku - oni po prostu tego nie widzą. Ponieważ to starszy projekt, widać to tym ostrzej. Czasem przydaje się trochę dystansu, bo można przesadzić i tyle.

Pod tym postem podpisuję się w całości  8)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15