Autor Wątek: Koła na lato - dylemat!  (Przeczytany 158 razy)

Offline Laudrup

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Imię: Łukasz
  • Miasto: JG
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TDI 170KM
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Dolnośląskie
Koła na lato - dylemat!
« dnia: Maj 27, 2019, 10:51:49 am »
Hej.
Mam pytanie do osób, które mają wiedzę  w temacie.
Mam na oku koła na feldze 8,5Jx19H2 ET45 5x112 otwór centrujący 66,6. Opona na niej to Pirelli P Zero 225/40 ZR19 93Y XL

Moja niunia to Sportback 2011r. / 125kw diesel/170km kuta na 4 buty.

Moje pytanie czy waszym zdaniem będą mi one obcierać po ich założeniu? Czy będą konieczne dystanse? Jeżeli dystanse to jakie (przykręcane, itd. ??) Myślałem że jak już by musiały by być to te 20mm p/t od Dystoma. Możecie polecić tą firmę?
Czy jazda z dystansami może się odbić na napędzie? Nie miałem nigdy do czynienia z nimi i nie jeździłem a posiedziałem w necie i wiadomo co się piszę.
Jak to wygląda z jazdą z prędkościami pow. 200? Często się zdarza, że jeżdżę autobanem i chciałbym wiedzieć czy nie narażam siebie i rodziny na spektakularnego  dzwona.
Co powinienem wiedzieć jak się już zdecyduje na zakup tych kół i założenie dystansów.
Prosiłbym o odpowiedzi ludzi, którzy jeżdżą z dystansami i mają również u siebie quattro.
PS. Jestem laikiem więc jeżeli ktoś musi krytykować to konstruktywnie. Starałem się rzeczowo przedstawić to o co mi chodzi.

« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2019, 22:38:00 pm wysłana przez Laudrup »

Offline czarny69

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1615
  • Płeć: Mężczyzna
  • Poprzednio: A5 Coupe 2.0TDI '11
    • Status GG
  • Imię: Akash
  • Miasto: Błonie
  • Oznaczenia Silnika:: CSWB
  • Rocznik Auta: 2017
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inny
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Oxigin 19 Oxspoke na lato - dylemat!
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 27, 2019, 16:25:20 pm »
Et45 sprawi ze koła będą schowane w nadkolach. Przyda się tu dystans 25mm. Tak mam u siebie przy tym ET. Dystanse od Dystomu tylko i wyłącznie przykręcane przy tych parametrach. Podobno na dystansach jest nieco większe zużycie łożysk - ale to nie jest tak ze zrobisz 5 tysięcy i wszystkie padną. Ja jeżdżę tylko autostradami i po kilkunastu tysiącach na dystansach nie mam żadnych luzów. Dla pewności możesz sobie co jakiś czas sprawdzac dokręcenie.
Guests can't see images. Please login or login
 

https://www.facebook.com/a5blackpanther - Strona auta na FB

Audi TT Roadster 8N - 260 PS
Audi A3 8P 2.0TFSI - 200 PS
Audi A5 8T Coupe 2.0TDI - 205 PS
Audi A5 8W Coupe 3.0TDI - 257 PS

Offline Laudrup

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Imię: Łukasz
  • Miasto: JG
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0TDI 170KM
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: Oxigin 19 Oxspoke na lato - dylemat!
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 27, 2019, 20:05:10 pm »
Ok. A czy prócz tego, że będą osadzone bardziej do środka odczuje to na sterach, zachowaniu auta, przyczepności?
A ty czarny ile już zrobiłeś km na dystansach? Wymieniałeś już łożyska?
Dużo latasz na autostradach z prędkościami 200+? Jest odczuwalna różnica w prowadzeniu z dystansami lub bez?
Jeśli nie będzie to dla ciebie problem mógłbyś mi wysłać na pm jak wygląda u ciebie koło ?


EDIT. Koła kupione.
Do zamknięcia.
« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2019, 22:37:34 pm wysłana przez Laudrup »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15