Mam pytanie do tych co grzebali przy klimie. Żeby zrobić nawiew na tył (nie chodzi mi o zmianę na 3 strefową bo wiem że jest to gruba robota) tylko po prostu nawiew na tył. Czy wyjście z nagrzewnicy w 3 strefowej w okolicach dźwigni zmiany biegów jest inny niż w 1 strefowej ? W sprzedaży widzę dwie kierownice powietrza
Guests can't see images. Please
login or
login oraz
Guests can't see images. Please
login or
loginKtóra jest potrzebna do przeróbki żeby zrobić nawiew na tył ? (rozumiem że nasadza się je na wyjście z nagrzewnicy) .
Potrzebny będzie na pewno kanał
Guests can't see images. Please
login or
login oraz mała przejściówka i kratka z tyłu ale to już bezproblemowe szczegóły.
Ponieważ pisaliście że jest ogromny problem z przerobieniem, że trzeba rzeźbić -w którym miejscu pojawia się problem ? (rozumiem że tnąc oryginalne kanały, wkładając rurki elastyczne jest problem, ale używając oryginalnych kanałów z czy będzie problem ?) Nie mogę znaleźć zdjęć wyjścia z nagrzewnicy 1 strefówki i 3 strefówki w okolicach skrzyni dla porównania, żeby zobaczyć czym się różnią i gdzie zaczną się schody.
Patrząc na te części to tylko powciskać , złożyć i już- ale zdaje sobie sprawę, że gdzieś jest ten szczegół który powoduje, że jednak wielu z nas sobie te modyfikacje odpuszcza. Widziałem gdzies moda w Passacie jak była dokładana kratka na tył i tam było pikuś-tunel w górę, zaślepki się zdejmuje podłącza kanały składa i już.