Autor Wątek: Wydech od s5 do 2,0 TFSI  (Przeczytany 8724 razy)

Offline playy

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Arek
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« dnia: Luty 25, 2013, 02:22:10 am »
kombinował ktoś wydech od s5 do a5 sportback? ewentualnie czy od wersji coupe pasuje do 4 drzwiowej a5ki  czy musi być s5 też w sportbacku żeby to spiąć łatwo?  i jeszcze czy dyfuzor z  chromem pasuje od s5 coupe do normalnego zderzaka sportbacka w s-line?

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3019
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0 tfsi CWGD
  • Rocznik Auta: 2017
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Cabrio
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2013, 05:44:30 am »
Do coupe pasuje tylko od cabrio , SB jest trochę dłuższy i nie podchodzi.Sprawdzałem.
Od S5 napotkasz inne połączenie z kolektorem wydechowym.
Dyfuzory powinny pasować ale nie przymierzałem.

Offline jedrekx

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1682
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Jędrzej
  • Miasto: Bydgoszcz
  • Oznaczenia Silnika:: CDUD
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sedan
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2013, 08:33:26 am »
dyfuzory od wersji S5 i S-line NIE pasują do zwykłych zderzaków. co do wydechu to ten od coupe do sportbacka będziesz musiał przedłużyć (spawać) gdyż sportback jest dłuższy.
Były: Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi, Mini Cooper S 1.6 198 PS & Audi A3 Sportback 2.0 TDI S-line, Audi A5 Coupe 2.0 TDI S-line, Audi A4 Cabrio 1.8T S-line
Są: Audi A6 3.0TDI Quattro
Będzie: kolejne Audi :)

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3019
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0 tfsi CWGD
  • Rocznik Auta: 2017
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Cabrio
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2013, 09:43:44 am »
Aaaa, teraz doczytałem o co ci chodzi z dyfuzorami : od S5  pasuje do zderzaka s-line,nie ważne czy jest to SB czy coupe.Nie zamontujesz
natomiast dyfuzora od S5/s-line do zwykłej skorupy.

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 25, 2013, 10:53:55 am »
Po co rzezbic w gownie, jak mozna zrobic to porzadnie i sie cieszyc ?

Do wersji bez s-line dostepny w zasiegu jest Rieger, ABT cena z kosmosu za dokladke. Uklad wydechowy to koszt z Y pipem okolo 3 tys zl bez katalizatora za tyl auta.

Sorki ale czasami czytam to forum i dochodze do wniosku ze z wiadra chcecie wyklepac ferrari, nie psujcie tych ladnych aut robiac badziewie.

Co do ukladu to tak jak Silver pisze tylko od wersji Cabrio podchodzi uklad wydechowy nic innego nie pasuje.
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline silverb6

  • Moderator Globalny
  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 3019
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0 tfsi CWGD
  • Rocznik Auta: 2017
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Tiptronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Cabrio
  • Województwo: Łódzkie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2013, 12:34:53 pm »
O karwa  i kto to mówi ?   :o Łukasz ,się nie gniewaj  :) ale akurat "klepanie z wiadra Ferrari" to dla mnie raczej mody innego rodzaju niż zakładanie oryginalnych klamotów.
To oczywiście mój punkt widzenia.
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2013, 17:44:22 pm wysłana przez silverb6 »

Offline playy

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Arek
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 25, 2013, 12:52:27 pm »
Dokładnie o to mi chodzi, ja nie wyobrażam sobie jakichś reigerow itp tylko oryginały audi mnie interesują , widziałem różne klamoty abt mtm i po pierwsze wizualnie to dla mnie kibel to jakościowo szału nie urywa i oryginał to zawsze oryginał, to samo tyczy się przednich zderzaków z których lakier z kratek odpada o nie wiadomo czego, albo halogeny parują, ale każdy lubi co innego i nic mi do tego. O wydech pytam dlatego od s5 , bo w serwisie wiedza panów jest delikatnie mówiąc ograniczona i często problem mają bez vinu części dobrać, a nie dobiore do normalnej a5 części do s5 po vinie a konfigurując auto nie ma dużo gadżetów od pełnej s5 nawet w opcji , w przypadku wydechu tylko chromowane końcówki możesz do 2.0 tfsi które mam w pakiecie sline o tak, o oszczedność mi nie chodzi na pewno ;)

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 25, 2013, 18:57:07 pm »
Nie wiem co masz na mysli piszac o nie oryginalnych klamotach, Rieger to graty dedykowane z TUV i wysokiej jakosci, nie spotkalem sie by cos nie pasowalo. Co wiecej sa robione w tej samej technologii co oryginaly. Co do wydechu po co rzezbic w g i modyfikowac oryginal od S5 jak mozna zrobic lzejszy i bardziej precyzyjny wydech ktory odetka auto i doda elastycznosci ? Fabryczny wydech jest ciezki i bardzo restrykcyjny, jak ktos chce sie przekonac zapraszam dam potrzymac tlumik od S5 oraz gdzies leza od A7 Moona rowniez koncowe tlumiki. Nie wiem o jakim zderzaku i odchodzeniu lakieru piszesz ale nie widzialem by dobrze polozony lakier kiedykolwiek odchodzil. Jezeli odchodzi tzn ze klad go partacz ktory nie ma pojecia o lakierowaniu. Juz niedlugo za 2 miesiace wyjedzie moja w nowej odslonie i zobaczymy czy cos bedzie odchodzic.

Moja wypowiedz tyczyla sie bardziej kwestii ze kupuje sie auto za 150-400 tys zl a posty typu gdzie kupic najtaniej dywaniki za 400 zl czy za 450, jakie opony zalozyc te za 200 czy za 800 zl. Dzizas, chcesz zapierdalac po zakretach inwestujesz w opony odpowiednie (miekkie sie lepiej scieraja i trzymaja - twarda opona dluzej sie rozgrzewa jest bardziej sliska), chcesz sie zabic nie inwestujesz i jezdzisz na byle gownie. Realia sa proste i logiczne, mozna wszystko zrobic z wiaderka tylko po co, skoro sa sprawdzone drogi ktore pozwalaja oszczedzic sobie problemow na przyszlosc. Osobiscie wpompowalem w A5-tke duzo kasy a teraz doloze kolejne kila tys by zrobic do konca to co zostalo zaplanowane i nie wszystko sie musi wszystkim podobac, ma sie podobac mojej osobie (na tym poleta tuning, styling) zadowolony ma byc wlasciciel, jak inni milo sie wypowiadaja to super jak nie to trudno.

Ja dostaje do dzis dnia @ z gratulacjami zrobienia auta ktore bylo prezentowanena rok temu w Krakowie na targach i nieoficjalnie wygralismy konkurs na najladniejsze auto zrobione z najlepszym smakiem i gustem, niestety jako firma nie moglismy startowac w konkursie oficjalnym. W tym roku tez planujemy zadziwic troche publicznosc, ale priorytetem dla mnie jest to ze auto ma spelniac moje oczekiwania stylistyczne i mocowe.
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2013, 19:07:21 pm wysłana przez dreadpl »
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline playy

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Arek
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 25, 2013, 19:27:17 pm »
zgadzam się z Tobą w 100% ,  auto robisz dla siebie, żeby Tobie się podobało, jak ktoś ma podobny gust to jedynie fajnie łechta, przyznam się szczerze , że mój sceptycyzm do nieoryginalnych części bierze się stąd iż do dziś mam przed oczami kity brabusa na slu sąsiada , zestawy które kosztowały po prawie 15 tys euro i z kratek anodowanych czy cholera wie jakich, odchodziła farba i robiły się srebrno czarne, halogeny parowały, wypadały ze zderzaka i kosztowały po 100 euro za szt , nie wspomnę o tym ,że do montażu nakładek pod zderzak musiał obrzępolić oryginalne zderzaki i nie było łatwo to spasować tak samo na sl jak i na ml, jedyne rzeczy z których był zadowolony to felgi i podświetlane progi. Podobnie sytuacja się miała w kicie hammana do f360 kolegi, wiem ,że to inne auta i inne firmy ale naprawde widziałem to na własne oczy i dla mnie tak renomowane firmy takich rzeczy nie powinny wypuszczać takich bubli, być może poszło to w ciągu ostatnich 3-4 lat do przodu i nie ma takich cyrków z tym , ale oryginał zawsze będzie Ci pasował bez kombinacji, reigera rzeczy widziałem ok roku 2002 jak kulałem się bmka e46 i też nie mam o tym zbyt pochlebnej opini.

Żebyśmy mieli jasność, przedstawiam swoją subiektywną opinię i nie próbuje jej nikomu narzucać, tym bardziej nie piję do Twojego auta dreadpl .

Wracając do tematu wydechów, to nie oszukujmy się, 2,0 tfsi do ścigania się nie nadaje, do codziennej jazdy modowe, hand made  wydechy bez kata jak dla mnie są po prostu za głośne a te parę kg nie robi mi zbyt wielkiej różnicy, bo jak wspominam każdy szuka czegoś innego , mi zależy na fajnym looku i w miarę komfortowym przemieszczaniu się ;)

Offline Chmielu90

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Alkohol niszczy skórę - szczególnie tą na kolanach
  • Imię: Filip
  • Miasto: Poznań
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 25, 2013, 19:27:59 pm »
Czyli jak dobrze zrozumiałem panów zagorzałą dyskusję, nie mogę kupić samego wydechu Riegera czy ABT ponieważ nie pasują do zderzaka od S-line'a tak ? A jak z dźwiękiem ? Macie jakieś porównanie ? Ja także chce jakoś poprawić dzwięk wydechu bo chyba z silnika 2.0 można już jakiś basowy pomruk wydobyć  :)

Offline rafter

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1267
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Miasto: Warszawa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2009
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 25, 2013, 21:52:41 pm »
? Ja także chce jakoś poprawić dzwięk wydechu bo chyba z silnika 2.0 można już jakiś basowy pomruk wydobyć  :)

Można proszę pana  ;) i nie od razu trzeba ładować sie w markowe niemieckie produkty .

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 25, 2013, 23:01:11 pm »
Jeszcze inaczej, do A5 bez S-line exterior a taka posiadam i nie chce miec tego przetloczenia na zderzaku (osobiscie mi sie nie podoba) nie pasuje zadna dokladka na rynku na dwie strony oryginalna od Audi original. Jedynym rozwiazaniem sensownym a pasujacym jest Rieger, pozniej jest ABT ale sama dokladka od polskiego dystrybutora po rabatach to 4 tys zl (Pachura na glowe upadl :)), albo ABT. Wiec to jedyne sensowne rozwiazanie na dzien dzisiejszy i jakos nie bardzo widze perspektywe by ktos na dniach mial to produkowac.

Co do basowego pomruku, jezeli chcesz moge Ci pomoc w ogarnieciu wydechu MG Motorsport, kilka osob z forum skorzystalo z mojej pomocy i wydaje mi sie iz sa zadowoleni z efektu (przyrost mocy versus komfort jazdy). W tej chwili Rafter stwierdzil iz jest ciut zbyt glosno przy pewnym zakresie obrotow ale to juz indywidualne odczucia i wychodzac mu na przeciw przygotujemy specjalne silencery by sprostac jego oczekiwaniom.

Ja osobiscie mam jedyna w Polsce A5 z otwartym ukladem wydechowym i poczwornymi koncowkami o ktorej wiem z dokladka Riegera. Niedlugo dojdzie jeszcze kilka innych elementow + mod na ponad 300hp.
Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline Chmielu90

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Alkohol niszczy skórę - szczególnie tą na kolanach
  • Imię: Filip
  • Miasto: Poznań
  • Rocznik Auta: 2012
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Wielkopolskie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 26, 2013, 15:21:47 pm »
Czyli jedyna szansa dla mnie jest zmiana S-linowego zderzaka jaki posiadam na jakaś inną dokładkę plus oczywiście jakiś wydech, może jakiś kontakt na priv i średnie koszta takiej zabawy ? :)

Offline dreadpl

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2112
  • Miasto: Warszwa
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 26, 2013, 15:24:28 pm »
Jezeli masz Audi bez S-line to jedno rozwiazanie to takie jak napisales czyli zakup zderzaka, dokladki, lakierowanie + wydech... Tylko teraz powstaje opcja tyl S-line a co z przodem ? dodatkowo chcesz 2 pojedyncze koncowki czy podwojne z tylu ? Nie wiem w jakich cenach teraz zderzk + dokladka + lakierowanie wyjdzie ale chyba wiecej niz 1100 zl. Dokladka Riegera kolo 1000-1100 kosztuje. Wiec to kwestia checi i podejscia dzis.

Guests can't see images. Please login or login
 
Corling Łukasz Snoch
ul. Kuszników 22a lok.1

tel. 22 3 001 666
tel. 507 021 880
@ biuro@corling.pl

Polubcie nasz profil na FB, udostępnijcie znajomym.

Offline playy

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Arek
  • Rocznik Auta: 2013
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: Wydech od s5 do 2,0 TFSI
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 26, 2013, 18:34:19 pm »
do oryginalnego s-line zderzaka tyl dołożysz dyfuzor od s5 , dread pisze , ze jak nie masz s-line to jest trudniej ;)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15