Autor Wątek: s-tronic 2.0 tfsi quattro  (Przeczytany 15389 razy)

Offline mr

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 87
    • Status GG
  • Imię: mariusz
  • Oznaczenia Silnika:: CDNC
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sedan
  • Województwo: Podlaskie
Odp: s-tronic 2.0 tfsi quattro
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 09, 2013, 22:12:34 pm »
C6
A w C7 jest multitronic? Bo nawet nie wiem ... ???

Jest i w C7 oraz jest równie fatalny miesiąc temu jeżdziłem audi c7 2.0tdi w multi bo brałem i te auto pod uwage , i faktycznie auto przyśpiesza jak hover obroty prektycznie się nie zmieniają, i odniosłem wrażenie że skrzynia marnotrawi z 30% mocy i momentu obrotowaego.

S-tronic jest 3x lepszy pod każdym względem.

Aby było ciekawiej autem jeżdziłem  zaraz po jazdach  A6 c7 3.0tdi quattro.

I powiem że byłem przerażony przepaścią między tymi wersjami , o ile A6 c7 w quattro to prawie perfekcyjne auto to C7 w 2.0 z multi można nazwać pomyłką .

Tylko jakość wykończenia jest identyczna czyli na super poziomie.

Szkoda że w bazowej wersji audi produkuje taką szmire.

Jeśli auto ma być w 100% audi musi mieć stałe AWD oraz S-tronic.
było A4 CDNC 294KM 435NM

Offline pavel1380

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2768
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Miasto: gdzieś
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0TDI CAPA
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Europa
Odp: s-tronic 2.0 tfsi quattro
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 09, 2013, 22:13:47 pm »
albo manual... :D
285KM 600NM

Offline mr

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 87
    • Status GG
  • Imię: mariusz
  • Oznaczenia Silnika:: CDNC
  • Rocznik Auta: 2008
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Sedan
  • Województwo: Podlaskie
Odp: s-tronic 2.0 tfsi quattro
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 09, 2013, 22:17:24 pm »
Sorki w 100% prawda tylko stałe AWD i skrzynia manual albo S-tronic.
było A4 CDNC 294KM 435NM

Offline pavel1380

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 2768
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Paweł
  • Miasto: gdzieś
  • Oznaczenia Silnika:: 3.0TDI CAPA
  • Rocznik Auta: 2007
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: Manual
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Europa
Odp: s-tronic 2.0 tfsi quattro
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 09, 2013, 22:22:40 pm »
To sie zgadza..
285KM 600NM

Offline fzn

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 56
    • Status GG
  • Imię: Paweł
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
Odp: s-tronic 2.0 tfsi quattro
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 04, 2013, 12:50:28 pm »
Witam,

jakże cie cieszę (choć nie wiem czy bardziej się ciesze czy współczuję...) ze już ktoś poruszył ten wątek, bo miałem o tym pisać.

Objawów opisywać nie będę, bo wszyscy je znają. W każdym razie wymienili mi mechatronikę - nic to nie dało. Ostatnio wymienili mi wał - nic to nie dało. Po przejażdżce z szanownym panem kierownikiem stwierdził, ze faktycznie coś tam jest, ale "mistrzowi serwisu" po diagnozie wychodzi, ze tak ma być...

Porównując z q5 w s-tronicu różnica jest miażdząca - q5 chodzi płynnie i obojętne, czy drive czy sport...

i tu moje pytanie, zanim PO RAZ DRUGI napiszę list do centrali:
Czy któryś z kolegów z okolicy śląska lub krk znalazłby chwilkę, by przewieźć mnie swoją a5'teczką? chciałbym porównać czy objawy są takie same, bo jeśli na to wyjdzie, to będzie to znaczyło, ze te samochody są poprostu chu**wo zrobione....
P.S.
oczywiście stawiam paliwo, nie będę pasożytem ;)

Offline bary

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Dolnośląskie
Odp: s-tronic 2.0 tfsi quattro
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 11, 2013, 10:21:18 am »
Witam,

Po wymianie mechatroniki pojeździłem troche - podobno układ może się adaptować do 500km. Ogólnie jest dużo lepiej jednak przełączanie 1 - 2 oraz redukcja 3 - 2 jest bardzo wyczuwalna. ASO mówi iż ten typ tak ma ale jeździłem A4 Quattro 2.0 TFSI i tam chodziło gładko bez szarpnięć.
Jestem w kontakcie z ASO i nie zamykają się na pomoc. Mam jednak pytanie czy u kogoś jeszcze występują takie objawy jak u mnie ?

Pozdrawiam

Offline fzn

  • Aktywny klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 56
    • Status GG
  • Imię: Paweł
  • Rocznik Auta: 2011
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Śląskie
Odp: s-tronic 2.0 tfsi quattro
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 11, 2013, 18:55:38 pm »
tak, nie jestes jedyny, chodz pare dni temu porównaliśmy z Misza1984 nasze samochody i przyznam, ze ten typ jednak może działać całkiem przyjemnie... :/

Offline maiek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Imię: Michał
  • Miasto: Kraków
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TFSI
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: PB
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: 8T
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Małopolskie
Odp: s-tronic 2.0 tfsi quattro
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 09, 2018, 09:44:07 am »
Witam Was serdecznie,

To pierwszy post na forum, dlatego proszę o info, jak coś nie tak. Pozwoliłem sobie tą wiadomość napisać również prywatnie do jednego z użytkowników, który się tu wypowiedział, ponieważ problem podobny.
Pisze do Was, ponieważ mam problem ze skrzynia stronic,
która jest praktycznie nowa.  Miałem wymienia skrzynie biegów po przejechaniu 45 tys. w ramach gwarancji, na nową w ASO AutoSpecial Kraków  ( z powodu jakiegoś malego stuku, który występował co jakiś czas, lecz zupełnie to nie  przeszkadzało - jednak diagnoza producenta była - wymiana na nową ). Skrzynia ta chodziła bardzo płynnie, biegi jak maselko zmieniała, jednak z diagnoza o wymianie na nową, ciężko się nie zgodzić. Po wymianie skrzyni na nową oraz przejechaniu jakichś 3000 km, zaczęło się pojawiać lekkie szarpanie oraz słyszalna zmiana biegów w szczególności z 2 na 3 z 3 na 4, a teraz nawet czasami też z 6 na 7. Wcześniej na "starej" skrzyni tego nie było na 100%. Dodam że problem występuje tylko na niskich obrotach, podczas wolnej jazdy, kiedy pedal gazu jest lekko wciskany. Po wizycie w ASO, w którym wymieniali skrzynie, żadnego problemu nie zdiagnozowali, mimo tego że jeździłem z mistrzem hali, i faktycznie przyznał że nie powinno być słyszalne gdy biegi są zmieniane. Zrobili nastawy oraz wgrali nowe oprogramowanie, jednak problem nadal występuje, skrzynia na niskich obrotach lubi szarpnac, a serwis w Krakowie, mówi że "tak ma być", bo tak działa stronic. Podejrzewam, że serwis po wadliwym montażu skrzyni, umywa ręce, aby nie ponieść konsekwencji finansowych, wynikających z popełnionego przez nich błędu. Jutro jadę do ASO w Sosnowcu, aby oni się wypowiedzieli. Gwarancja producenta na samochód jest do końca 2018 roku. Nie wiem na ile jest gwarancja na nową skrzynie biegów zamontowana w ASO ( jeżeli ktoś wie, proszę o info.) Czy jest w stanie mi ktoś podpowiedzieć, co może być usterka ( szarpanie na niskich obrotach, słyszalna zmiana, tak jakby ktoś biegiem z gumki strzelił), po założeniu nowej skrzyni?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2018, 10:02:08 am wysłana przez maiek »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15